072-3300504

תואר ראשון באמנויות הקול והמסך

המכללה האקדמית ספיר

תנאי קבלה
תעודת בגרות מלאה בציון ממוצע 80 ומעלה. (מועמדים מעל גיל 30, חסרי תעודת בגרות חייבים במכינה שלושים פלוס 180 ש"ש).
4 יח"ל באנגלית בציון 70 ומעלה.
עמידה במבחן התאמה שיימסר לנרשמים על-ידי מזכירות בית הספר.
לאחר הגשת מבחני ההתאמה יזומנו המועמדים לראיון אישי עם ועדת קבלה.
הצגת ציון מבחן אמי"ר או ציון פסיכומטרי לסיווג רמת האנגלית עד תחילת שנת הלימודים – לא תנאי קבלה.

מועמדים שנתוני הקבלה שלהם אינם עומדים בדרישות המפורטות לעיל או שברשותם תעודות על לימודים קודמים, יוכלו להגיש בקשה מנומקת בכתב לקבלה חריגה. מבין הפונים יזומנו המתאימים לראיון קבלה.
מספר המתקבלים החריגים לא יעלה על 10% מכלל המתקבלים בכל שנה על פי הנחיות מלג.
כמה זמן לומדים
- 4 שנים , 5 ימים בשבוע
מה מקבלים בסיום הלימודים
B.F.A באמנויות הקול והמסך
פרטים על תואר ראשון באמנויות הקול והמסך
תכנית הלימודים שלנו היא ארבע שנתית וכדי לסיימה ולזכות בתואר BFA על הסטודנט לצבור 160 נקודות זכות. כל סמסטר מתחלק לשני סמסטרים. חופשת החורף נמשכת 4 שבועות וחופשת הקיץ נמשכת למעלה משלושה חודשים ושתיהן מוקדשות למבחנים ולכתיבת עבודות וכמובן לצילומים ולעריכה. השנה הרביעית מוקדשת בעיקר לפרויקט הגמר. כלומר סרט גמר אשר ילווה אתכם אל תעשיית הקולנוע לאחר לימודיכם. כמצוין למעלה, לאורך כל שנות לימודכם תשתתפו בקורסים עיוניים ובסדנאות יצירתיות במקביל. ישנם גם קורסים היברידיים בהם לומדים נושא עיוני ויחד עם זאת מתאפשרת עבודת סיום שהיא סרט קצר או קצרצר. בשנתיים הראשונות תסיימו את רוב הלימודים העיוניים ותתחילו להתמקד בסרט הגמר. כמו כן תלמדו כתיבה אקדמית ואנגלית (לכל אחד ואחת לפי רמת האנגלית שלהם)
מידע נוסף
 
שנה ראשונה חינם ע"פ חוק לחיילים משוחררים
 
 
בוגרים שלנו בתפקידי מפתח
בוגרי בית הספר משתלבים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, בתחנות שידור וחברות הפקה במגוון המקצועות בהם התמחו: הפקה, בימוי, צילום, עריכה, תחקיר ותסריטאות, אנימציה, הלחנה ועיצוב פס קול לסרטים, אוצרות וביקורת קולנועית. רבים מבוגרינו הצליחו והגיעו אף לעמדות ותפקידים מובילים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. חלק מהבוגרים פונה ללימודי המשך לתארים מתקדמים בארץ ובחו״ל ולתחום ההוראה. בתכנית התואר השני בקולנוע החזקה שלנו (MFA) לומדים בכל שנה מספר בוגרים שלנו. לאלה מהבוגרים ששואפים להמשיך בצד המחקרי של הקולנוע, אנו עוזרים להגיע ללימודי דוקטורט באוניברסיטאות, וכבר יש לנו מספר תלמידי דוקטורט.

חשוב להדגיש כאן את היתרון העצום שבלימודי קולנוע על-ידי יוצרי קולנוע בכירים ומצליחים: אתם מצטרפים לאחר לימודיכם לרשת בוגרי ומורי ביה"ס בכל פינות העשייה בקולנועית והטלוויזיונית בישראל. זהו נכס שלא יסולא בפז.

ההתנסות בכל צדדיה הפרקטיים של ההתמחות בלימודי קולנוע, וכן סדנאות האמן והמפגשים האינטנסיביים עם אישים שונים מתעשיית הקולנוע (חלקם נמנים עם סגל ההוראה של בית-הספר) מקנה לתלמיד היכרות מעמיקה עם עולם זה ומקלה עליו את השתלבותו בו.

בפסטיבל קולנוע דרום מוקרנים סרטי גמר של סטודנטים בפני הקהל הרחב וחבר שופטים הנמנה על בכירי העוסקים בענף. המצטיינים בהם זוכים למלגות ופרסים. הפסטיבל מהווה מסלול נוסף, הייחודי לספיר, לחשיפה הדדית של הסטודנט ותעשיית הקולנוע, הארצית והבינלאומית.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית ספיר

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד