072-3300504

תואר ראשון בניהול תעשייתי

המכללה האקדמית ספיר

תנאי קבלה
תנאי הקבלה תקפים למועד הפרסום.
המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את תנאי הקבלה מעת לעת על פי שיקול דעתה.
מומלץ להתעדכן בפרסומים אודות תנאי הקבלה בסמוך למועד ההרשמה.

תעודת בגרות מלאה בממוצע של 80 ומעלה.
ציון 65 ומעלה במתמטיקה בהיקף של 4 יח"ל בתעודת הבגרות/ קורס מבוא למתמטיקה.
יש להציג ציון מבחן אמ"יר או ציון מבחן פסיכומטרי לסיווג רמת האנגלית.

קבלה על תנאי *
במקרים חריגים מאשרת וועדת הקבלה לסטודנטים שאינם עומדים בתנאים לעיל להתקבל למחלקה במעמד של סטודנטים "על תנאי". סטודנטים אלה נדרשים להגיע להישגים גבוהים יותר מאשר האחרים בכדי שיוכלו לעבור בתום שנה א' למעמד של סטודנטים מן המניין.
* מועמדים מעל גיל 30 שאינם בעלי תעודת בגרות, נדרשים להשלים לימודי מכינת שלושים פלוס במכללת ספיר בהיקף של 180 שעות. לימודים אלה מהווים תחליף להצגת תעודת בגרות.

בתום המכינה יתקבלו בוגריה למחלקה כסטודנטים מן המניין, אך בסמסטר הראשון של לימודיהם עליהם ללמוד את קורס הקדם מבוא למתמטיקה ולסיימו בציון 70 לפחות.

מבוא למתמטיקה:
מועמדים בעלי פחות מ-4 יח"ל מתמטיקה בציון 65 יכולים להתקבל למחלקה במעמד של סטודנטים על תנאי, ונדרשים ללמוד את קורס הקדם מבוא למתמטיקה במהלך הקיץ או במהלך הסמסטר הראשון של לימודיהם. עליהם לסיימו בציון 70 לפחות.

מועמדים בעלי דיפלומת הנדסאי תעשיה וניהול יקבלו פטור של עד 30 נק״ז. בעלי תעודת הנדסאי אחר זכאים לפטור של עד 21 נק״ז, בהתאם למקצועות הרלוונטיים שלמדו. תוקף הדיפלומה עד שש שנים אקדמיות, או כפי שיקבע ע"י המל"ג מעת לעת.

* מספר המתקבלים החריגים לא יעלה על 10% מכלל המתקבלים בכל שנה על פי הנחיות מל"ג.
כמה זמן לומדים
- שלוש שנים, 5 ימים
מה מקבלים בסיום הלימודים
- תואר ראשון B.A בניהול תעשיתי
פרטים על תואר ראשון בניהול תעשייתי

המחלקה הוותיקה לניהול תעשייתי מאפשרת לסטודנטים שלה לרכוש ידע ולצבור ניסיון מעשי כבר במסגרת לימודיהם בשלל תחומים משוק העבודה והתעשייה. המחלקה מכשירה את בוגריה למגוון תפקידי ניהול בארגונים עסקיים, יצרניים ובארגוני שירות בתחומי ניהול הייצור והתפעול.

תכנית הלימודים במחלקה כוללת קורסים ממגוון תחומים המעניקים לבוגרי המחלקה ראייה רחבה בכלכלה ומנהל עסקים, מיומנויות ניהול, שיטות אופטימיזציה ומערכות מידע לצד הבנה מעמיקה בתכנון ובקרה על תהליכי ייצור.

 

שוק העבודה כיום, בו עולמות הייצור והתעשייה מהווים נדבך מרכזי, מחייב ראייה רחבה וכלים רבים על מנת להצליח להשתלב בו ולהתפתח במסגרתו.
בוגרי המחלקה יוצאים לשוק העבודה כאשר הם מצוידים בהבנה מערכתית בתחום הניהול הכולל תכנון, תיאום, ארגון והובלה של משאבי הארגון; ובארגז כלים המאפשר להם להשתלב בתפקידים מרכזיים בדגש על ניהול בתעשייה.

מידע נוסף
- שכר לימוד אוניברסיטאי
- שנה ראשונה חינם ע"פ חוק לחיילים משוחררים
בוגרים שלנו בתפקידי מפתח
בוגרי המחלקה משתלבים בתעשייה בתחום לימודיהם כאנשי מקצוע וכמנהלים במקצועות הליבה של תכנית הלימודים - מנהלי תפעול, מנהלי תפ"י, מנהלי ייצור, מנהלי פרויקטים, אנשי מערכות מידע, אנשי רכש ולוגיסטיקה.

עוד מסלולי לימוד – המכללה האקדמית ספיר

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
כתובת
, שדרות
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד