072-3300504

כתבו עליו בעיתון

איזו אוניברסיטה מובילה במספר האזכורים החיוביים, איזו אוניברסיטה מובילה עם אזכורים שליליים ובאילו תחומי התייחסות

סיגל הדס | 09-10-2006 17:58:00

אוניברסיטת תל אביב מובילה במספר אזכורים בכותרות העיתונים, עם 83 כותרות וכותרות משנה. כך עולה מסקר שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים מתחילת 2006.

מהסקר עולה כי האוניברסיטה מובילה במספר הכותרות החיוביות בהקשר לאירועי תרבות וכנסים אקדמיים שנערכו בה, מחקרים שפרסמו מומחיה, מובילה בבוגרים שעברו את ההסמכה של בחינת לשכת עו"ד ועוד. האוניברסיטה אוזכרה גם במספר כותרות שליליות: בחירות אלימות לראשות אגודת הסטודנטים, בעיות ביחסי עבודה עם הסגל.

במקום השני בכותרות ממוקדת האקדמיה לאומנויות ועיצוב "בצלאל" עם 61 כותרות שרובן בהקשרים חיוביים: בצלאל חוגגת 100 שנה להיווסדה בתערוכת עיצוב חדשה ובהוצאה לאור של ספר, השקת כתב עם מקוון, תערוכות רבות של המוסד שעשו כותרות ותחרות על עיצוב הקמפוס החדש.

במקום השלישי ממוקם הטכניון, עם 60 כותרות שעסקו בעיקר במחקרים של מומחיו הרבים, תערוכות, גידול במעונות הסטודנטים שלו, מכון לימודים מבוקש בקרב סטודנטים על פי מחקר שנעשה, שת"פ עם חברות מסחריות בפיתוח מוצרים.

את מקומות אמצע הטבלה תופסות יתר האוניברסיטאות הגדולות. במקום הרביעי ממוקמת האוניברסיטה העברית בירושלים, במקום החמישי אוניברסיטת בן-גוריון, את המקום השישי תופסת אוניברסיטת חיפה, במקום השביעי אוניברסיטת בר-אילן ובמקום השמיני האוניברסיטה הפתוחה.

את הטבלה סוגרת המכללה האקדמית יהודה ושומרון המובילה באחוז הכותרות השליליות.

במקום השני בתחומי הסיקור של הגופים להשכלה גבוהה נמצא תחום השירות שהם נותנים ללקוח, קרי הסטודנט: מסלולי לימודים, קורסים וחוגים אטרקטיביים, תנאים במעונות, העדפות לסטודנטים מהפריפריה ועוד. בתחום זה מוביל בכותרות הטכניון, בין היתר בשל העובדה שבזמן המלחמה פתח את שעריו.

במקום השלישי ממוקם תחום המידע המקצועי. תחום זה הוא יוקרתי עבור המוסדות להשכלה גבוה, שכן הוא מכיל מידע מקצועי שמפרסם סגל המחקר הבכיר, מה שממצב את המוסד כגוף מוביל ובר סמכא. בתחום זה מצטיינת בכותרות אונ' ת"א.

עיתון הארץ הוא העיתון המוביל במספר האזכורים בכותרות של הגופים להשכלה גבוהה ואילו ידיעות אחרונות הוא העיתון הממעט להזכירן.

מבדיקה שביצעה מערכת "יפעת בקרת פרסום" עולה כי בתחום הפרסום, תמונת המצב בנוגע לעשירייה המובילה שונה בתכלית. במקום הראשון ממוקמת המכללה למינהל עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון דולר מתחילת השנה.

המכללה שבכותרות הגיעה רק למקום השמיני פרסמה באמצעות יהושע TBWA קמפיין מושקע המציג את בוגריה המפורסמים. במקום השני, בצמוד למכללה למינהל, ממוקמת אוניברסיטת ת"א עם פרסום כנסים רבים ותוכנית ה- MBA מנהלים של רקאנטי.

המכללה למנהל מקצה מיליון דולר לפרסום
המכללה למנהל מקצה מיליון דולר לפרסום
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד