072-3300504

אחראי המאגר האנושי

רס"ר אסף רז, מפקד מאגר הדי-אן-איי הצבאי, מרגיש תחושת ליחות בתפקידו. בנוסף, רס"ר רז לא מעז לפספס את האירוויזיון

ניר אריאלי | 13-09-2006 15:22:00

תפקיד: מפקד מאגר הדי-אן-איי הצבאי.

גיל: 26

מצב משפחתי: "רווק מאושר".

מוטו: "דברים נעשים הכי טוב כשעושים אותם מאהבה".

על התפקיד: "מייסד ומפקד פרויקט לקיחת דגימות הדם מכלל המתגייסים, שקיים כבר כחמש שנים. הפרויקט הוקם בעקבות אסון השייטת, שנמצאו בו מחדלים רבים בזיהוי החללים. אני אחראי על קבלה, אחסון ומיון של כל דגימות הדם בשרשרת הגיוס. בשעת חירום אני מסייע למכון לרפואה משפטית באבו כביר".

הכי אוהב בתפקיד: "התפקיד נותן לי סיפוק רגשי, מכיוון שאני יודע שיש לי משקל רב בנושא של זיהוי חללי צה"ל והבאתם לקבורה בקבר ישראל. היום אנחנו יכולים להתגאות בכך שצה"ל דואג לחייליו לא רק כשהם פצועים, אלא גם במותם".

הכי לא אוהב: "חלק מהדרישות של התפקיד הוא להיות צמוד למירס 24 שעות ביממה. כשהטלפון מצלצל בשעות לא שגרתיות, זה מקפיץ את הלב".

אם לא הייתי בצבא: "הייתי עובד בטלוויזיה, ורק בענייני בידור. אני משתתף כבר שנה שלישית במשלחת ישראל לאירוויזיון. לעשות משהו שיכול לשמח אחרים, זה דבר שמאוד נוגע לי".
מפקד שהשפיע עליי: "אל"ם יוסי מורלי, ד"ר חן מאור והרבצ"ר היוצא - תא"ל ישראל וייס. הם לימדו אותי איך לנהל, לפקד, לתת שירות מקצועי, להאמין בעצמי ולהתמודד עם המוות".

רגע קשה בשירות: "פברואר 2001 - פיגוע דריסה בצומת אזור. זה קרה בדיוק כשהגעתי לתפקיד וזה היה האירוע הראשון שלקחתי בו חלק. המראות הקשים שראיתי מלווים אותי עד היום. זו הפעם הראשונה שראיתי אנשים מתים. האירוע הזה ליווה אותי זמן רב. קשה לשכוח את הפעם הראשונה".

אני, בעוד שנה: "קודם כל ממשיך בצה"ל. הייתי מעוניין בעתיד להשתלב בתפקידים שמייצגים יותר את מה שקשור באמנות, במה ובידור בצבא".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד