072-3300504

הפטריוטית

סמל רוני יחזקאל מספרת על תפקידה כלוחמת בסוללת פטריוט, על חלומות ועוד.

ניר אריאלי | 14-08-2006 15:21:00

תפקיד: לוחמת בסוללת פטריוט של מערך הנ"מ.

גיל: 20

מצב משפחתי: רווקה

מגורים: פתח תקווה

על התפקיד: "אנחנו מגינים על שמי המדינה, יש בזה המון אחריות. הפטריוט הוא מערכת שיכולה להתמודד גם נגד מטוסים וגם נגד טילים. היום יש הרבה עבודה מבצעית בתוך הסוללה והשגרה שוחקת, אנחנו משחקים תפקיד חשוב בלחימה. היינו אמורים להיות במחזור אוורור בביסנ"ם, אבל בגלל המצב הקפיצו אותנו".

מוטו: "תנו לפיות לחיות".

מפקד שהשפיע עליי: "סגן ליה - המ"מית שלי כשהייתי 'איש צוות'. היא הרימה את המחלקה והפכה את התקופה הקשה יחסית לאחת שכולם זוכרים לטובה. היא הייתה קשוחה כשצריך וחברה כשצריך, מאוד הערכתי אותה".

חוויה קשה בשירות: "סיפחו אותי לסוללה אחרת בחיפה, לתקופה לא מוגבלת. נשארתי שם חודשיים והיה לי מאוד קשה לעזוב את כל החבר'ה כאן. אני מאוד קשורה לאנשים פה".

מפחיד אותי: "גבהים, ובפרט הקורה בבוחן מסלול. הפחיד אותי לקפוץ ממנה, אבל עשיתי את זה כבר המון פעמים, בעזרתם של חברים ומפקדים".

פדיחה: "פעם חלמתי שיש אירוע אמת שבו צריך לפנות את החדרים. מתברר שהתהלכתי מתוך שינה כ-150 מטר בבסיס, בקבקבים וחצי ב', וכשהגעתי גיליתי שאני היחידה שם".

על בנים ובנות: "אין פה הבדל בין הבנים לבנות. אין לנו הנחות ואנחנו מסוגלות לעשות הכל באותה מידה. בדרך כלל הבנות יותר מורעלות בגלל שהן פה מבחירה. הבנים תומכים ומפרגנים, הם מאמינים בנו ולא מזלזלים".

תחביב: "לרקוד. הייתי בעבר בלהקת קולאז' של שרית אביצור, אבל מאז הגיוס אין לי זמן לזה".

חלום: "להשתחרר. חתמתי שלוש שנים אחרי שחשבתי הרבה אם אני מוכנה. כל אחד צריך לתרום את המקסימום שהוא יכול, וזה היה המקסימום שלי. אני לא מתחרטת".

"אנחנו מגינים על שמי המדינה"
"אנחנו מגינים על שמי המדינה"
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד