072-3300504

המשרד: שמאות רכב-"עמוס כחלון"

גלי ממשרד השמאים של עמוס כחלון מתלוננת שאין מספיק ערבי גיבוש של המשרד. אורלי אוכלת רק נישנושים בצהריים וטוביה כל היום בחוץ

מערכת "יורם" | 11-07-2006 14:56:00

העובדים: 3 שמאים 3 פקידות ובוס אחד.

-מנהל המשרד: עמוס כחלון (47)

-שמאים: יואב גביש (40), טוביה בר-משה (34), דקל לביא (28). כולם בוגרי קורס לשמאות רכב מטעם משרד התחבורה. הקורס הוא בן שנה כשלאחריו עוברים השמאים לעתיד התמחות במשרד ותיק. הבוס הוא עמוס כחלון, חבר באיגוד השמאים ואף חבר בועדת ערער של משרד התחבורה. הפקידות: אורלי קמחי (29), גלי אליהו (30) ומיכל כחלון (47) אישתו של עמוס כחלון.

המשרד:

אופי העבודה: בשעת בוקר מוקדמת נפגשים השמאים עם עמוס כחלון במשרד לחלוקת עבודה. משעה עשר בבוקר השמאים נוסעים בין המוסכים השונים, מצלמים את הנזק שנגרם למכוניות המבוטחים וחוזרים למשרד בשעות אחר-הצהרים.

פקידות המשרד שמגיעות בתשע בבוקר, מקשרות בין המשרד לסוכנות הביטוח וכמובן נותנות מענה ללקוחות שמעונינים לדעת את אומדן הנזק שנגרם לכלי רכבם. לקוחות שלא תמיד נמצאים במצב הרוח הטוב ביותר לאחר התאונה, ולקראת ההוצאה הכספית הנכונה להם במוסך.

גיל ממוצע: 30

הכי ותיק: טוביה, עובד כבר 10 שנים במשרד

הכי צעיר: דקל, עובד שנה אחת בלבד במשרד

מתי מגיעים לעבודה: לכל אחד יש את השעות שלו. אורלי מגיעה ב-8 בבוקר, גלי ב-9. השמאים מקדימים ומגיעים בין 7 ל-7 וחצי בבוקר.

חוזרים מהעבודה: אצל השמאים השעות הן גמישות מאוד ותלויות בעומס העבודה. אורלי הולכת ב-16:00 וגלי ב-17:00.

אוכל: הבנות לא מביאות אוכל וקונות "קשקושים" (בייגלה, במבות וכדומה). השמאים מזמינים, לפעמים פיצות לפעמים ארוחות ממסעדות שעושות אוכל ביתי. אף אחד לא מביא אוכל.

צ'ופרים ופינוקים: הבנות מתמרמרות וטוענות כי מדי פעם הבוס לוקח את כולם לארוחות במסעדה. אך זה קורה לטענתן לעיתים רחוקות מדי, הן לא היו מתנגדות גם ליום כיף רציני יותר מדי פעם.

מי הבוס: עמוס כחלון

סיפוק בעבודה: "יש ימים ויש ימים", מספרת גלי. "אבל האווירה תמיד טובה וחברית", היא מוסיפה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד