072-3300504

לב פתוח סגור פתוח

ליעל אייל היה, נגמר ונשבר מבחורים שלא נותנים, שלא מסבירים ששוברים את הכלים ונעלמים.

יעל אייל | 05-07-2006 15:15:00

אני לא יודעת מה יותר כואב? לצאת עם מישהו, שיהיה לך טוב ושזה יסתיים בפתאומיות, אבל לדעת שכן היה איכפת לו והזמן הקצר שביליתם יחד, היה חשוב לו. או לצאת עם מישהו שיהיה לך טוב אך כשזה יסתיים, לגלות שבעצם זה היה הכל סתם.

חשבתי שאני לא אחזור על הטעות הזו יותר, אני לא אתן ללב שלי להיפתח לאלה שלא איכפת להם. כנראה שעשיתי זאת שוב. הכרתי בחור.

אחרי מחשבות, לבטים, תהיות וכמובן התייעצויות עם חברות הסכמתי לחיזוריו. ומה אגיד? מזמן לא נהניתי ככה עם בחור. היה לי כיף, היה נחמד, היה מוזר וחשבתי שגם לו אותו דבר.

כל כך מוזר שאני עדיין לא מבינה מה זה היה ועדיין, למרות המוזרות התלהבתי. אחרי 3 שנים שהלב שלי היה אטום, דחה כל בחור, כל התחלה, הלב שלי נפתח. נקשרתי אליו מהר מאוד.

מוזר, מבטיח, מפליא, עצוב וגם די מאכזב, שוב עשיתי את הטעות. פתחתי את הלב שלי למישהו שלא איכפת לו ממני בכלל.

ביום בהיר אחד נגמר הסיפור, בלי הסברים, בלי סיבות, בלי תירוצים ובלי להסתכל לאחור. אם זה היה מישהו שלא הייתי רואה יותר, אז זה היה לי קל להתמודד אבל, זה מישהו שאני רואה לא מעט (מכרים משותפים וכו') אז קשה לי קצת. טוב, אני משקרת... קשה לי מאוד.

ניסיתי לקבל הסברים, אבל אפילו את זה הוא לא היה מוכן לתת. ניסיתי להחזיר את הגלגל לאחור, לנסות שיהיה בסדר, אבל לא הצלחתי. לא האמנתי שיכול שוב לכאוב לי ככה. לכאוב לי, ממישהו שהייתי איתו כל כך מעט ואולי בעצם לא כואב לי בגללו אלא בגללי? אולי אני האשמה שנתתי לעצמי להיפתח?

הכי קשה לי להבין, איך זה שלא איכפת לו ממני. להיעלם מבלי לתת הסברים. ציפיתי שיתנהג בכבוד. הרי גם אם הוא לא רוצה, יש דרך לגמור את זה יפה עם קצת כבוד, אבל כנראה שאין לו את זה.

לי עדיין היה איכפת ממנו. המשכתי להאמין שהוא בן אדם, למרות שהוא הוכיח כל כך הרבה פעמים שאני לא מזיזה לו, האמנתי בו. היה לי קשה להאמין שהוא כזה, שלא איכפת לו ממני. אולי זה בגלל שאנחנו מכירים עוד מלפני, אולי זה בגלל שיש לנו מכרים משותפים, אולי זה בגלל שיוצא לנו להתראות די הרבה ואולי זה בגלל שאני תמימה ומאמינה באחרים. קשה לי להבין איך מישהו, יוצא עם מישהי שבכלל לא איכפת לו ממנה.

אז שוב חזרתי על הטעות. האמנתי, בטחתי ופתחתי את ליבי בפני הבחור הלא נכון. אני לא יודעת אם יש פה בכלל אשמים. ת'אמת אני עדיין לא יודעת מה היה. לא יודעת מה הוא רצה. אני רק יודעת שלא איכפת לו ממני ושלי איכפת מאוד ממנו.

תמימה? מפגרת? לא מבינה? אולי הכל ואולי כלום. אולי אני פשוט כלי במשחק של מישהו אחר? מעניין מה מטרת המשחק?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד