072-3300504

ניקיון כפיים

אף פעם לא אהבתי לנקות את החדר שלי ולכן גם מעולם לא חשבתי שאנקה לאחרים, אבל כרגיל כשיוצאים בהצהרות שכאלו, מנסים אח"כ לצאת מהן באלגנטיות..עכשיו אני אנסה..

לילי פז | 19-03-2006 15:37:00

חזרתי מהטיול, התחלתי ללמוד ורציתי שיהיה לי כסף, מזומן, כדי לחיות. פסלתי את האפשרות למלצר, אחר ניסיון כושל של שפיכת קפה חם על לקוח, פסלתי את הניסיון לשמור על ילדים, כי קצתי לדבר ולשחק עם אנשים נמוכי קומה.

אז אחרי שבת דודה שלי שיתפה אותי בחוויית הניקיונות שלה, ראיתי כי טוב ולכן התחלתי בקטנה. הווה אומר, פניתי לוועד הבית אצלנו בבניין וביקשתי להחליף את המנקה הקבוע שלנו. מאחר שהבן של וועד הבית, היה המנקה הקבוע שלנו החלטנו לעשות תורנות חודש אני, חודש הוא.

ההעדפה שלי היא כמובן לבצע מינימום של עבודה במינימום זמן, אבל עם רווח מקסימלי כמובן. השטח המיועד לניקיון הינו, בניין 3קומות, חדר כניסה וזהו. בהתחלה, לא ידעתי איך לנקות ביעילות, עליתי וירדתי 4 פעמים, טאטוא, ספונג'ה, גריפת מין וסמרטוט יבש. בקיצור לקח לי שעה עבור 150 שקלים, זה בכלל לא השתלם, במיוחד שזה היה שעת עבודה כל שבוע. אז החלטתי לקצר תהליכים לדלג על המטאטא, להשפריץ הרבה מים לגרוף וזהו, הגעתי לעשרים דקות עבודה. אחרי שראיתי שהשד לא נורא, החלטתי לעבור לדבר הבא. ניקיון בתים.

בהתחלה, בת דודה שלי נתנה לי מספר לקוחות שלה, אחרי שהיא כבר הגיעה לעומס של עבודה. היא אמרה לי שבהתחלה יהיה לי קשה, אבל אחר כך פשוט הטלפון שלי יעבור מפה לפה ואז גם אני אהיה מוצפת. היא לא טעתה, אחרי חודשיים של עבודה מספר הלקוחות שלי, הכפילו את עצמם.

עבודת הניקיון היא קשה, בכל מובן אפשרי, פיזית; להתכופף, להרים, לקרצף, לנקות להיות כל היום על הרגליים, זה לא דבר קל במיוחד. והיא קשה כי צריך להתמודד עם השיגעונות של בעלי הבית ותאמינו לי לא חסר. חלקם חושבים שבעבור 40 שקלים לשעה הם יכולים לקנות אותי, ולכן הם מבקשים לקפל להם גם את התחתונים, חלקם בוחנים את האמינות שלי על ידי ש"רק במקרה" יש מטבע של חמישה שקלים, שטר של חמישים וכדומה, על הרצפה, על השידה מתחת לעיתונים. אבל מה שהם לא יודעים אני יותר מתוחכמת, אני גונבת תכשיטים...

ישנם בעלי בית שחושבים שאם אני מנקה, אני לא אדם, אלא מנקה, ולכן, לא עולה על דעתם להשאיר לי משהו לאכול. אבל אם הייתי שומרת להם על הילדים למשך שעה וחצי, הם היו מאביסים אותי באוכל, אבל אני רק מנקה ותו לא.

יש את האנשים שנשארים איתי ועוזרים לי לנקות, יש את האנשים שנשארים בבית לא עוזרים לי, אבל הולכים אחרי לכל מקום, ומדברים איתי, כאילו אני פסיכולוגית והרי כל אחד יודע שתעריף שלפסיכולוג לשעה הוא 270, אז שיעזבו אותי במנוחה.

אבל בכל הרצינות, אני רוצה לנצל במה זו כדי לפנות לכל אותם בעלי בית, זה יהיה נחמד אם לא תשאירו את הכלים של כל השבוע, רק בגלל שהמנקה באה ביום חמישי. זה נחמד אם תתייחסו אלי כאל אדם, כלומר מילים כמו תודה שלום הן בעצם לא מילות גנאי. זה יהיה נחמד אם תשאירו לי משהו לאכול ארבע שעות עבודה קשה, מעוררות תאבון, ולא תאבון מיני, אז אל תפחדו על הבעלים החתיכים שלכם, אז כאמור תודה ושלום..

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד