072-3300504

מי אני?

ישנן דמויות ראשיות, ישנן דמויות שוליות, ישנן דמויות נעלמות, כולן קיימות לכולן יש מקום וכולן מופיעות במגילה. אמור לי למה התחפשת ואומר לך כמה ראשי אתה? אהה כן, ולמטה הפתעה!!

| 13-03-2006 13:17:00

אסתר, מייצגת את האישה הזכה והטהורה, היא זוכה להצלחה על ידי סדרת תחבולות ומניפולציות בהן היא מצליחה להפיל את המן ולהציל את היהודים. איפה רואים אותה? כל אותן הנשים המתחפשות לדמויות טובות לב, כאחות רחמנייה, נזירה, מלכת אסתר, זונה??, הרוצות להראות כי הן טובות ורחמניות אך גם הן משתמשות בתחבולות ומניפולציות כדי להפיל את הגברים בפח, המיני הקצרצר, המחשוף המורחב שיראו את הגוף שבה

מרדכי, בן דודה של אסתר, האדם שדואג לאסתר כבת ומשמש לה כאומן. לאחר שאסתר נלקחת בכפיה הוא דורש לשלומה. ואותו כל אותם גברים מסוקסים אשר רוצים לפרוש את חסותם ולדאוג לכלל האומה.הם עוטים על עצמם גלימות ומסכות ושומרים על מסתורין: זורו, באטמן, סופרמן, רובין הוד ואם נהיה כבר מודרניות, ניתן להכליל גם את כל הסרסורים למיניהם.

אחשוורוש, מוצג כמלך שתיין העוסק ברדיפת נשים ובתענוגות על אף שלעיתים הוא מוצג באור מגוחך בשל חוסר יכולתו לשלוט בממלכתו שלו. על אף שאולי כל אותם הגברים לא יודעים את המשמעות האמיתית, אך עדיין רוצים להרגיש מלך ליום אחד, ללא מאמץ ועל כן שמים כתר על הראש, שרביט ביד ולהם המלוכה.

המן, הרשע האולטימטיבי בעל האגו המנופח נותן העצות הרעות, רודף השררה.יוצא לאוויר פעם בשנה, בעיקר בדמויות שלא מין העולם, כסאדאם חוסיין, דרקולה, ד"ר גיקייל, שודד-ים, שד, שטן.

ושתי, מוצגת כדמות פמניסטית מרדנית העומדת על דעתה וכבודה בניגוד לאסתר המלכה, ואיפה הן מסתתרות כל אותן נשים חסודות, המצניעות את מיניותן המתפרצת האם היא לובה או לבנת?

אלוהים אינו נזכר במגילה, במפורש. אלוהים החליט בפעם זו להישאר ברקע ולהשאיר את העבודה לבני האדם. דומה הדבר לכל אותם אנשים אשר בשל הרגשת בגרות לא מובנת או ביישנות לא ברורה, מחליטים להתעלם ביום זה מהלכות החג. על כן הם חובשים כובע בוקרים או מסכה על הפנים, על מנת שכל השאר יעזבו אותם לנפשם והם מצידם ירגישו כי עבדו על הממסד ויכלו לענות בפה כי הם בכלל לא שם.

אבל אם אתה רוצה להשתגע ולהתפרע, ולהפוך יום זה ליום חג, כנס ללינק וקבל מתנה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד