072-3300504

ההשכלה לאן?

פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שהוא עם ומתחיל ללכת.. מתי אתה הרגשת בפעם האחרונה שייך לקבוצה, לעם.. אם תסתכל סביב תראה שאתה לא לבד.

| 07-03-2006 10:11:00

כ 250 אלף סטודנטים מרגישים שהם טיפה לבד ..שמצב ההשכלה מתדרדר, ששכר הלימוד הוא גבוה, על כן המטרה היא להעמיד על סדר היום את החינוך וההשכלה בראש סדר העדיפויות.

גובה שכר הלימוד כיום, מהווה חסם כלכלי בפני המעוניינים להיכנס לאקדמיה, במקום שיהיה קרש קפיצה למעגל ההצלחה וההתקדמות בחיים. הסטודנטים, אשר נאלצים לחלק זמנם בין עבודה ללימודים, נמצאים במצב של הישרדות ולא במצב של לימודים.

אז איך הופכים את ההלכה למעשה? איך הופכים את הפרט לקבוצה ואיך מביאים את המדינאים להכיר באותה הקבוצה?

פרטי האמנה יפורסמו בקמפוסים, בעיתונים ובחוצות על מנת לגייס אותך הסטודנט, כדי שתשפיע על גורלך במדינה. אין אנו מצפים ממך שתשמור את דבר האמנה לעצמך, אנו מצפים שתעביר את המסר להורים, חברים, מכרים, לכל מי שנושא ההשכלה קרוב ללבו ומבין, כי עתיד ההשכלה חשוב לביטחון הלאומי, לרמת החיים ולקידום המדינה בכלל. אנו נעביר את האמנה לראשי המפלגות הגדולות בישראל, כ 10 ימים לפני תאריך הבחירות ונדרוש את חתימתם ומחויבותם, כך שאפשר יהיה להבטיח את ביטחוננו ואת בטחון ילדינו.

מחויבותם לא תהיה ריקה מתוכן, אנו נחשוף את כוונותיהם של המפלגות ונדרוש את אחריותם בחתימתו של יו"ר המפלגה. אי נכונות של המפלגה לשאת באחריות ההשכלה, תוביל לחשיפת העניין, כך שאתם תוכלו לבחון בעצמכם, האם מפלגה זו ראויה לקבל את קולכם. יתרה מכך, באם האמנה לא תיחתם, אנו נצא למאבקים בשטח, על מנת לדרוש את אשר מגיע לכלל הציבור ולהבטחת עתיד המדינה, השכלה.

מטרת האמנה, היא להחדיר בלב האנשים את החשיבות שבהשכלה. המסרים הינם חדים, ואנו חדורים להגשים את המטרות. המאבק בא לשנות את התפישה החברתית לגבי ההשכלה ולהבהיר, כי רק קבלת האמנה תביא להבראת החברה. אנו מתחילים בדרכי נועם, אך יחד עם זאת אין אנו חוששים, באם הממשלה לא תפעל ליישום מיידי של העקרונות, לאחר הבחירות, לצאת להפגנות ומחאות רחבות כדי להשיג את מבוקשנו.

אנו לא צועדים לבד, בימים אלו צוות יו"רים של אגודות הסטודנטים בארץ, פוקדים את לשכות הנשיאים, ומקדמים קשרים עם ארגוני המרצים ושואפים לשיתוף פעולה. גם ארגונים חברתיים מלווים אותנו במאבקנו; הברית החדשה, המאגדת את הארגונים החברתיים והמקצועיים בישראל שותפה פעילה במאבק. כמו כן, ארגון הסטודנטים, אגודות הסטודנטים בארץ ותרומות מאפשרים לנו לשאת בהוצאות המאבק.

מאבק זה שונה ממאבקים אחרים, אין אנו נושאים הפעם גם את הדגל החברתי. אנחנו כסטודנטים לוקחים חלק פעיל בפעילויות החברתיות השונות במהלך הלימודים וזאת לאחר תרומה של 3 שנים לביטחון המדינה. במאבק זה הדגש הינו החינוך וההשכלה הגבוהה, ועל כן הוא מהווה את תיקון העוולה החברתית הגדולה ביותר.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד