072-3300504

ירידה לשם עליה?

זה הכל התחיל שידיד שלי התחיל להרצות לי על חשיבותה של הירידה. הפעם לא דיברנו על הטקטיקה, כי כאמור יש אלפי טקטיקות לשון, ידיים, משקה חם, משקה קר ובכלל קצרה היריעה מלדבר...

טלי חן | 28-02-2006 09:38:00

הפעם עסקיננו בנושא הגורלי, כמה מוקדם יורדים ואם בכלל. כמו לכל נושא בעל חשיבות רבה, יש מספר אסכולות ובתור בחורה שקצת מתקשקשת בנושא אני מכירה מקרוב את האסכולות השונות. גם הבחור, מבחינתו מכיר את האסכולות השונות ולאו דווקא את האסכולות שהיה מעוניין להכיר.. ומקרוב

אני פשוט לא מבין, לא מקבל, לא מוכן ומה?? מה העניין בלרדת. אני פשוט לא מבין את הבחורות האלה שלא מוכנות לרדת אלא רק מתוך רגש. היינו שם פעם. זה היה מזמן, אבל זהו, זה פשוט חלק מהסקס, כמו שיש חדירה, כמו שהאישה למטה, כמו שהאישה למעלה, ככה יש גם ירידה. תתבגרו ותתגברו. הרי זה לא שאותה הבחורה לא יורדת מתוך עיקרון. אחרי שהיא מפתחת רגש, היא מוכנה לרדת ואז היא עושה את העבודה כמו גדולה, לפעמים היא גם בולעת, אז מה העניין?

ובכלל שלא נדבר על אלו הבנות התמות, הזכות והטהורות שלא יורדות, מתוך עקרון. תהרגו אותי את זה בכלל אני לא מבין. למה זה צריך להיות מוגדר כעקרון, זה כמו להגדיר שמתוך עקרון אני לא יאכל שוקולד. למה למנוע הנאות? איך כאשר גורמים למישהו הנאה, ואני לא מדבר על סטוץ של לילה, אלא על מישהו שאוהבים, איך אפשר למנוע ממנו את זה. למה לראות באקט זה, אקט משפיל. אותן בנות שמשחקות את עצמן פוריטניות, הן שרמוטות, הרי לעצמן הן דואגות, הן "מוכנות" שארד להן, זה כל כך מרגיז עד שפעם לאחת כזו, החלטתי לעשות דווקא, הפסקתי לרדת ואז היא התחילה לעשות פרצופים שזה היה כל כך מעצבן. איפה המשפט אל תצפה מאחרים, מה שאתה לא מצפה מעצמך.. לאיפה הוא נמוג?

אני אפילו מוכן להעריך את הכוונה הטובה, של הבחורה המסכנה שפשוט לא יודעת מה לעשות. אלוהים יודע איך זה קרה, איזו טראומה הבחורה עברה, כאשר היא יורדת טיפה למטה, היא מאבדת את הכיוון. ישנן אפילו פעמים שאני עוצר את עצמי מלומר, לא אין צורך שתמשיכי, חבל. אני כבר לא יודע מה לומר, שאני לא אוהב שיורדים לי או שתשמור את השיניים לעצמה או שאולי כדאי לי להציע לה לראות ביחד סרט כחול, שתלמד קצת, זה רק יעשה לה טוב בעתיד.

ויש את זו שיורדת לכל אחד. אני יודע שעכשיו זו בעיה שלי, עניין עם מוסר כפול. זו שיורדת לכל אחד, ללא הבדל דת גזע ומין או גודל. גם ללא אבחנה, אם היא אותו מכירה יום חודש או שעה. פשוט קשה לי, קשה לי לחשוב שהפה של הבחורה היה כבר בכל כך הרבה מקומות לפני. בחורה כזו שיורדת בתדירות כה גבוהה, לא תגרום לי לרצות אותה למשהו יותר רציני.

ואחרי הרצאה שכזו לי לא היה מה לומר, אלא כל אחת ואישיותה, רצונה כבודה. אבל בכל מקרה, את הכיוון אנו יודעות אז אין צורך להורות..






אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד