072-3300504

תחייכו, האהבה שלכם בדרך

האקס עדיין לא חזר. הענן השחור לא הפך לורוד בין רגע. אין ספק שכדי להשיג חיים טובים יותר, צריך יותר מרצון טוב. לכן אני פה יקיריי, קבלו את החלק השני, במדריך לחיים ורודים יותר-אחרי הפרידה מהחבר.

דיקלה בן הרבון | 22-02-2006 15:44:00

אז אחרי שעלינו על דרך המלך, נותר לנו רק לעמוד ברמזורים, לצפצף למנאייק שנוסע מהר ולשים מוסיקה באוטו. רק תבדקו שברדיו מתנגנים שירים יפים שינעימו את הדרך (הערה:שירים יפים-זה לא רוני סופרסטאר).

לא להתעצל!
כבר הסכמנו ששנה שלמה לבכות על אותו בחור, זו שטות לפנים. זה לא שאם נבכה יותר הוא יחזור מהר יותר. חאלס, הוא עזב אמר שלום, אדיוס, בי, צאו' מה עוד נדרש ממכן כדי שתבינו?
אל תתעצלו. אם כבר התחלנו לחולל שינוי בחיים עדיף שנסיים אותו בגאווה.

גם הישגיים גדולים התחילו בצעדים קטנים. תראו את נינט, אני בטוחה שאת הדיאטה שלה היא התחילה בויתור קטן על מתוקים, רואים? צעד קטן וחתיכת הישג גדול. עוד 5 קילו ונינה מדגמנת עם יהודה לפוקוס ולפני שאתן קפוצות אני אנגב לרן את הדמעות.

תיפתחי!
שאני אומרת: תיפתחי, איני מתכוונת תיפתחי, תשתחררי (משמע תפתחי רגלים). תתביישי על מחשבותייך סוטה! עכשיו תקראי את הכותרת מההתחלה ותשלטי בעצמך.

תיפתחי לעולם החדש, לכל סיר יש כמה מכסים שמתאימים לו. תתפלאו לדעת, אבל בעולם הגדול שלנו, קיימים כמה שמוקים שיכולים להיכנס לליבנו ולכבוש אותו. המפתח לא נמצא אצל חמור אחד, מה שמבאס מצד אחד, כי זה אומר שהדרך לנסיך רצופה בהרבה צפרדעים (חמורים). מה שמנחם מצד שני, כי זה אומר שסוף העולם לא הגיע, וכל החיים עוד לפנינו. איזו מחשבה מעודדת, לדעת שיש עוד לפחות חמישה בחורים (בהנחה שאת לא רווקה בת 30) שתשני איתם כפיות בלילה?

אני יודעת שאת אוהבת אותו. רק הוא מבין אותך וסולח לך, על כל סרט שאת עושה לו, סתם ככה כי את במחזור. אבל אין מה לעשות, החיים החליטו בשבילנו אחרת. לא, אם תתאבדי זה לא יהיה פחות כואב, מלמעלה רואים יותר טוב, ואת עדיין תוכלי לראות אותו מתחיל עם בנות בפאבים.

עצה לעניין: אל תתקשרי לאחל לו חג שמח, ז"א אל תחזרי על אותה טעות של ג'ניפר לא בא לך שאיזו אנג'לינה תענה לך לטלפון ותגיד לך "תגיד מזל טוב אנחנו בהריון"

אל תתפשרי!
נכון, כשאת לבד אין לך עם מי לישון כפיות ובינתיים את יכולה לישון סכינים רק עם עצמך. הלילות מעלים געגועים אליו. את מתה לשלוח לו הודעה, אבל אחות שלי, עזבי אותך משטויות, יש מצב שמחר נינט תזרוק את הטרי שלה, יהודה, והוא ידפוק לך בדלת למה לסגור אופציות? תניחי את הפלאפון בצד ותחממי את המיטה, אין לדעת מי ישכב שם מחר.

לא משנה כמה חיי הלבד קשים, אף פעם אל תתפשרי. זה שהוא עזב אותך, לא אומר שאת צריכה להתפשר על איזה חננה עם משקפים, שלא היית נוגעת בו עם מקל, גם לא על חתיך הורס, שעושה את זה לכולן חוץ מלך.

הנחות עושים רק בסוף עונה, אל תעשי לעצמך הנחות. אל תכריחי את עצמך להתאהב בבן אדם הלא נכון, מגיע לך קצת יותר מזה, לא הסכמנו על זה?

לעולם אל תשווי!
כן, את עדיין חושבת שהוא המושלם בשבילך. את רוצה רק אותו. אין טעם שתחזרי על זה כל שנייה, לא תוכלי להמשיך ככה ורוב הסיכויים שעוד שנייה, הבחור יחטוף את הג'נענע, יקפל את הבאסטה ויעוף מפה (גם עלי, כי מזה נמאס לי לקום מהטלפונים שלך באמצע הלילה), אז כדאי שתתנהגי יפה.

אף אחד לא אמר שהבחור השני שבא עליך לטובה, צריך להיות הכפיל של האקס שלך. זה לגיטימי שאיתו הענייניים יתנהלו אחרת. את לא באמת רוצה שהם יהיו כל כך דומים, אלא אם כן, בא לך לעבור את אותה פרידה פעמיים?

קבלי את הבחור החדש באהבה, תצפי לכמה פלשבקים מהקשר הראשון שלך, אל תתני לזה להשתלט עליך, הם לא צריכים להיות דומים, הם צריכים לעשות אותך מאושרת וזה העיקר כאן.

גם אם תרצי או לא, החיים ממשיכים. הבחור הבא ידפוק בדלת וישתוקק להיכנס לחייך. גם אם אין לו את הבלורית של האקס שלך, זה לא אומר שהוא לא הבחור שלך. הרי בינינו בסוף את תאמצי את המדריך שלי, תמצאי את החבר הבא שלך, ואז שוב תיעלמי מחיי ונחזור להיות חברות רק עד שאת והחדש שלך תגידו מילות פרידה. אבל עד אז, רוצה לישון כפיות?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד