072-3300504

מי חסם את העכבר שלי?

החזית הקרה שהגיעה מרוסיה, גרמה לי לפנות את ערבי הויסקי גו גו הסוערים, לטובת ישיבה מול האח המזויף ודייט עם השעות האמיתיות של צופית גרנט.

| 13-02-2000 15:47:00

החזית הקרה, מילא רק אותי, אבל לא. מסתבר שהיא לא הסתפקה רק בעבדכם הנאמן אלא פלשה לתחומים האסורים, של מי שאני משמש לו עבד נאמן ומסור והוא – האיבר. אני מתבייש להצהיר קבל עם ועדה, אבל גם הוא קפא והצטמק ולא רק בגלל הקור.

האיברית המכונה בעיר הוג'יינה, החליטה לנום את שנת החורף ופשוט להחרים את האיבר המקסים שלי; עד שהגעתי לידי הצורך להלביש עליו שלט "לא בשימוש" או "יצא לחופשה עד להודעה חדשה".

נשים רבות בטח יגידו עכשיו: "מה הוא מתלונן? אנחנו רגילות לחיות בלי ביקור של הזין שלכם, תקופות ארוכות ואנחנו שורדות יפה. לא כל דבר מסתיים בסיפוק גופני, של האיבר שלכם".

התשובה שלי אליכן היא: בולשיט אחד גדול. אתן חיות בלי איבר גברי וחסון לא מתוך בחירה, אלא מתוך חוסר היצע אבל למה לפגוע בו. כמה אפשר לצפות בסרטים הכחולים ששולחים לך החבר'ה במייל ולעורר אותו באופן עצמאי. הוא רוצה אישה, בחורה, וג'יינה ולא איזה בלונדה מפוצצת סיליקון, מסרט פורנוגרפי שהנושא שלו לא מתחלף, רק השחקנים, אם הם אפשר לקרוא להם ככה.

לכן, אם נגזר עלי לבלות את החורף בסיפוק עצמי בביתי, חשבתי לפחות לנסות ליצור קשר עם בחורות באמצעים עקיפים, אמצעים טכנולוגיים, בקיצור לעשות סקס; אס אמ אסי או סקס מסנג'רי.

קודם כל חשבתי לנסות את זה על כל מיני ידידות, שאני נפגש איתן פעם ביובל, ושהמתח המיני שלי איתן, עדיין יכול להעלות בלהבות את מגדל עזריאלי, אבל הן לא מוכנות לשרוף איתי אפילו את הסמטאות המסריחות בשוק הכרמל.

אזרתי אומץ ועליתי במסנג'ר עם ד', השיחות האחרונות שלנו הסתכמו ב"מה עשית יום שישי" ו "אם אתה מכיר דירה להשכרה 2 וחצי חדרים באזור כיכר המדינה" (דרך אגב אם אתם מכירים אז זו ההזדמנות...).

בהתחלה השיחה הייתה מידענית בעיקר, כלומר יבשה ומשעממת ואז החלטתי לחמם קצת את העניינים. סיפרתי לה שראיתי סרט חזק, שהיו בו סצינות מין שלא היו מביישות שום סרט כחול. כנראה שהכלבה הייתה באותו יום מאד מיוחמת, והביעה סקרנות, היא ביקשה שאתאר ללא כחל וסרק את הסצינות הבוערות.

מי אני שאסרב להצעה כזו. מיד כיביתי את כל האורות בבית,ניתקתי את כל הטלפונים, הורדתי את המכנסיים, הפשלתי שרוולים והתחלתי לכתוב לה בפרוטרוט כל מה שקרה שם. כמובן שהוספתי פרטים עסיסיים מפרי דמיוני, כי בינינו הסצינות בסרט הסתכמו במקסימום נשיקה. לא יותר מזה, אבל אין צורך שד' תדע את הכל.

נזכרתי בכל מיני סרטים כחולים שצפיתי בהם והרכבתי סרט נועז. אני לא יודע איך היא לא הבינה שסרט כזה לא היה עובר את הצזורה בארץ, אבל כנראה שגם היא הייתה מיואשת סקס בדיוק כמוני.

אחרי תיאור אחר או שניים, פרצנו את כל הגבולות ו-ד' התחילה להסביר לי במסנג'ר מה היא הייתה רוצה שאעשה לה עכשיו. באיזה שלב איבדתי את היכולות המוטוריות שלי כי קצת קשה לחשוב, לכתוב ולעשות ביד. בכל זאת אני גבר.

ואז.. בדיוק שהגעתי לסיפוק שבאותו רגע הרגשתי שהוא יותר טוב מהדבר האמיתי, צלצל הפעמון בדלת. התארגנתי מהר ורצתי לפתוח את הדלת, מבלי להודיע לד' שאנחנו בהפסקה. מחוץ לדלת עמד אחד החברים שלי שהתעקש להיכנס.

בלית ברירה הוא נשאר אצלי שעתיים, מבלי שאוכל לראות עם ד' הגיעה לסיפוקה ועזבה את המסנג'ר בחיוך. מיד כשהוא הלך רצתי למחשב ושם חשכו עיני. הדף שלנו היה מלא בהודעות של: איפה אתה? אתה כאן? למה השתתקת? אני בדיוק מתחילה לענג את עצמי, דבר איתי כבר.

ככל שגוללתי את הדף, ההודעות היו יותר ויותר עצבניות כשהשיא היה ההודעה האחרונה, שתארה אותי כמניאק,חרמן ומנצל בחורות, שעושה בהן את זממו ומשאיר אותן אח"כ כשיצרן בידן.

ניסיתי להעלות אותה שוב, אבל היא כבר הייתה מנותקת ויותר גרוע אפילו חסמה אותי מבלי לתת לי להתגונן.

החוויה הזו הייתה אחת ויחידה ולא חזרה על עצמה יותר. חזרתי לענג את עצמי באמצעים הישנים והטובים. אם את קוראת את הטור ד', אז קבלי התנצלותי המסויגת. אז מה אם פעם אחת אני גמרתי והלכתי? בשביל זה לחסום אותי בכזו ברוטאליות? אז חסמת אותי קודם, ביג דיל.

תזכרי שגם המחסומים בשטחים ניתנים לשבירה, אז אם את רוצה לסיים את מה שהפסקנו, את יודעת איך לחבר אותי שוב. אני מחכה.





אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד