072-3300504

smile בג'ון ברייס

תלמידי ג'ון ברייס יעבדו ב-smile אינטרנט זהב; . במסגרת שיתוף הפעולה, ג'ון ברייס הדרכה תקשר בין תלמידיה ל- smile לצורך קבלתם לעבודה

| 26-12-2005 11:56:00

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, ו-smile אינטרנט זהב, הכריזו על שיתוף פעולה במסגרתו יגויסו תלמידי ג'ון ברייס הלומדים במסלול טכנאים ורשתות, לעבודה במחלקת התמיכה הטכנית של smile אינטרנט זהב. במסגרת שיתוף הפעולה, ג'ון ברייס הדרכה תקשר בין תלמידיה ל- smile לצורך קבלתם לעבודה. העובדים שיגיעו באמצעות ג'ון ברייס הדרכה, יקבלו מ-smile גם מענק לימודים בסך 1,700 ¤ בתום שנת עבודה מלאה.

ב-smile קיימת פעילות ענפה של תמיכה טכנית מקצועית בנושא הגלישה באינטרנט. מחלקת התמיכה הטכנית מונה כמה מאות עובדים ומספקת לתומכים הטכנים אתגרים רבים ועניין, הן ברמה המקצועית והן במגוון התפקידים ואפשרויות הקידום. smile שמה דגש על איכות כוח האדם בתחום התמיכה הטכנית, כחברה מובילה בשוק הישראלי ברמת השירות והמקצועיות, וקולטת לשורותיה עובדים חדשים באופן קבוע.

לדברי עינת ארצי, מנהלת המכירות של קורסי ההכשרה והקונטקט סנטר בג'ון ברייס הדרכה, המטרה העיקרית של שיתוף הפעולה היא שילוב של הכשרה ועבודה, ויצירת כוח אדם מוכשר ואיכותי עבור מערך התמיכה של smile אינטרנט זהב. "מדובר על שיתוף פעולה מנצח מכל הצדדים. smile מקבלת כוח אדם מיומן, איכותי ובעל מוטיבציה, וג'ון ברייס הדרכה מבצעת מסלול הכשרה שבסיומו - מסלול תעסוקה עם תמריצים. הבוגרים של קורסי הטכנאים והרשתות מקבלים הזדמנות נפלאה להיכנס לשוק העבודה, לרכוש ניסיון וגם לקבל כמענק חתימה מימון חלקי של הקורסים".

לדברי טל גרנות, מנהלת משאבי אנוש ב-smile אינטרנט זהב, התוכנית תאפשר לחברה להמשיך ולהוביל את פעילות תמיכת הלקוחות עם כוח האדם בעל ההכשרה המקצועית והמקיפה ביותר בתחום. "ל- smileאינטרנט זהב תוכנית גיוס עובדים הנובעת מהגידול בחיבורי המנויים, ומהרצון שלנו לשיפור תמידי של המענה והשירות ללקוחותינו. יש לנו כוונה לגייס את כל תלמידי ג'ון ברייס שיימצאו מתאימים לצרכים ולדרישות שלנו ומדובר בהחלט במספר רב של עובדים. smile אינטרנט זהב דוגלת ברמת שירות גבוהה ובגיוס עובדים מיומנים לכך ולכן, השילוב בין ספקית האינטרנט המובילה, לחברה מובילה בארץ בתחום ההדרכה, הנו טבעי ".

במסלולי ההכשרה של ג'ון ברייס הדרכה לומדים כיום כ- 600 איש בשנה את מקצועות הטכנאות וניהול הרשתות. ג'ון ברייס הדרכה הנה מרכז הדרכה מורשה של מיקרוסופט והקורסים בתחום מכינים את משתתפי הקורס למסלולי הסמכה בינלאומיים של מיקרוסופט ו- A+. תחום ניהול התשתיות וטכנאות ה- PC והרשתות הנו אחד התחומים החמים והגדולים ביותר בתחום ההכשרה ובתחום דרישות השוק לעובדים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד