072-3300504

מי גאון של הנח"ל?

למי למי למי,כל הכבוד? למי שהייה מעמודי התווך של להקת הנח"ל; למי שחבר לאריק איינשטיין האגדי; ולמי שהעז ומצא את עצמו מנחה תוכנית בערוץ הראשון. מזהים?

| 20-12-2005 14:55:00

כבר בצבא הוא היה גאון. אולי לא כמו אינשטיין (לא הזמר) במתמטיקה אבל בבידור הוא גאון הדור. הראיה לכך היא הישארותו בתחום כבר חמישים שנה.אפילו בני ישראל בדרכם במדבר לארץ ישראל התייאשו בדרך.
כבר לפני חמישים שנה כשהלהקות הצבאיות היו כמו הביטלס הבינו בנח"ל שאת החייל הזה לא כדאי לקחת לשמור על מאחזים שוממים אך מכיוון שרצו להשאירו בחטיבה מצאו שיש לו כשרון נוסף- שירה.

באתר שלו מספר יהורם גאון : "בבית הספר התיכון בבית הכרם, ששם נבחנתי בבחינות הבגרות שלי, הייתי בטוח שאני יודע בדיוק מה אעשה בעתידי ואיזה תוכן מקצועי ימלא את חיי. כבוגר מגמת מזרחנות הייתי צריך היום להיות מרצה, מורה, או חוקר של תרבות המזרח, האיסלאם, ואורח חייהם של עמי האזור. רצה המקרה, ואל האולם בו נבחנתי בבחינות הבגרות נכנסה תלמידה וצעקה לחלל האולם: "התקבלתי ללהקת הנח"ל" וזה כנראה ששינה את חיי.
זו הייתה להקה שהייתה חלום ומשאת נפשם של כל בני הדור הזה. כאילו אמרת תיאטרון "הבימה" ו"הקאמרי", ו"בצל ירוק" – הכל ביחד.

לאחר השירות הצבאי חבר גאון לאריק איינשטיין ובני אמדורסקי ז"ל וביחד הקימו את "שלישיית גשר הירקון" .לאחר מכן שיחק במחזמר המצליח קזבלן שרץ 606 פעמים. בדרך גם הספיק להקליט כחמישים תקליטים מצליחים ולעבוד עם מיטב הכותבים. אפשר לומר שגאון הוא האלביס פרסלי הישראלי. קצת פחות חתיך אבל עם כמעט אותו רזומה.

בשנם האחרונות אפשר למצוא אותו פחות מקליט תקליטים חדשים ויותר עובד בתחום הטלוויזיה. בשנות ה-80 הוא שיחק בסדרת הקאלט המצליחה "קרובים קרובים". עד לפני כשנה עבד בערוץ הראשון וכיכב בתוכנית לי שבת המרכזית שלהם ולאחרונה עבר לערוץ 2. כל הכבוד.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד