072-3300504

המדריך המלא למציאת "ידיד אגו"

בנות עכשיו זה מוכח ובדוק! מחקרים מוכיחים כי כל אחת מאיתנו צריכה "ידיד אגו", ניתן להסתפק באחד אבל ברור כי כל המרבה הרי זה משובח.

דקלה בן הרבון | 07-12-2005 16:10:00

אז למה אנחנו בעצם צריכות אותם ומי יכול להיות כזה??..
לכולנו יש תקופות יבשות שבהן אף בן לא מעיף עלינו מבט, השיער שלנו ניראה גרוע, ובבוקר הבחנו בחצ'קון חדש שמסרב לרדת מהפנים. בימים כאלה יש רק פיתרון אחד: "ידיד אגו". כזה שיופיע תמיד, כשרע לנו, יחזיק לנו את היד וידאג להזכיר לנו שוב ושוב כמה יפות אנחנו וכמה שכל שיערה יושבת בדיוק במקום.

יש חוק בולט מאוד ב"ידידי האגו" המשמש כאחד הקריטריונים העיקרים בבחירת "ידידי האגו" שלנו. לא משנה מה, איך את ניראת וכמה קילו עלית בשבוע האחרון, הם תמיד צריכים לאהוב אותך.

אז איך הם נראים??
ידיד אגו יכול להיות כל אחד, הוא לא חייב להיות הכפיל של בראד פיט ואפילו לא מחייב שהוא יזכיר בתווי פנים שלו את דודי בלסר. הרי בכל מקרה על מי את עובדת, כולם יודעים (פרט ממנו) שהדייט איתו אינו בר ביצוע בשום מצב. הוא צריך להיות סמרטוט ולא יותר מזה, אחד שבחיים לא יתעורר בבוקר ויגלה כי בעצם הוא מבזבז את זמנו איתך.

תכונות מומלצות: רצוי שהוא יהיה חסר עמוד שידרה-תכונה זו פשוט מונעת מרידות בעתיד. סמרטוט- תכונה זו חשובה מאוד ככה הוא תמיד ידע להחמיא לך מבלי לראות מתי זה עובר את גבול הטעם הטוב (אולי כי זה אף פעם לא עובר?....). וגם כי בתור סמרטוט הוא גם שימושי לימים שבהם את צריכה אותו שיחזיק לך את היד וינגב לך את הדמעות.

אם הוא ניראה טוב, זה מצוין, ככה יש פוטנציאל סמוי כי יום אחד הוא אולי יכול לעלות במעמדו ולהיות קצת יותר מידיד אגו, הרי בסופו של דבר הכול מתחיל מידידות לא?!

מעבר לכך ישנם שלושה חוקים עיקריים בעשרת הדברות של "איך תאמצי לך ידידי אגו": הם תמיד צריכים לרצות אותך!!. אסור לך לפתח אליהם רגשות. עליך תמיד להשלות אותם כי אולי יום אחד דרככם תפגשנה ותוכלו לחלוק לילות גשומים מתחת למיטה בצפייה בפרקים חוזרים של דוסון קריק.

עכשיו אחרי שאת יודעת מה החוקים הבסיסים במציאת "ידידי אגו" עליך לצאת לדרך ולמצוא לך אחד כזה שיאהב אותך תמיד. זכרי כי המשחק הוא חד כיווני, לעולם אל תתני לאף אחד לקרוא לך "ידידת אגו", הלא את זאת שמושכת בחוטים במשחק הזה ואף אחד בחיים לא ידביק את התווית המביישת הזאת מאחורי גבך.

זכרי כי לך מותר ומומלץ לשאת בתיק כמה מהתוויות הללו לכל מקום, כדי שחלילה לא תפספסי "ידיד אגו" פוטנציאלי, ומיד תוכלי להדביק עליו את התווית ולהכריז כי הוא כבר שלך.. אז אל תחכי יותר מידי, הם לא מגיעים במבצעים. לכי תפסי לך אחד שידע להזכיר לך כל בוקר שהחצ'קון החדש הזה פשוט נברא במיוחד בשבילך....ובעצם בלעדיו אולי היית פחות יפה ..

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד