072-3300504

מכל הבנים בעולם - חלק 3

לפני כשבועיים, פרסמתי טור שבו הצעתי את עצמי למכרז– כלומר, חיפשתי בחור שעונה על הדרישות שלי. קבלתי הרבה פניות ויצאתי עם בן של חברים טובים של הוריי, לאחר מכן פרסמתי טור שבו כתבתי על היציאה המשותפת והבחור הגיב בטור עצמו.

קרן קליסקי | 21-11-2005 12:56:00

קבלתי הרבה תגובות על הטור, קודם כל תודה לכל המפרגנים על העידוד והתמיכה, זה בהחלט נותן תחושה טובה וכיף אמיתי להמשיך לכתוב. לכל הגברים שנפגעו מהציניות שלי, לרגע לא התכוונתי לפגוע בכם, אני אוהבת להשתמש בציניות ובמעט חוש הומור כשאני כותבת.

לגבי התמונה שלי, אני לא ערומה בתמונה, אני לובשת חולצת סטרפלס, מצטערת שהרסתי את הפנטזיה...

קבלתי הרבה הערות מגעילות מבנות, שכתבו שאין פלא שאני לא מוצאת אף אחד, כי אני שמנה/מלאה. אני לא חושבת שלהיות מלאה זה כזה מינוס רציני, זה אולי אפילו פלוס גדול, לא חסרים הגברים שנמשכים לבחורה שמלאה במקומות הנכונים. יש לי חברה מלאה מאוד שתפסה חתיך הורס, והיום הם נשואים עם שני ילדים וחיים בכיף ובאושר, כך שההערות על מלאה ו"תראי איך את נראית" ממש לא במקום לעניות דעתי.

הרבה כתבו לי שאני לא יודעת מה אני רוצה, ושאני מחפשת חסרונות בכל אחד. אני חושבת שהרבה בנות, בנות שלושים ושלושים פלוס, נמצאות במצב דומה של חיפוש אחר הגבר המתאים וככל שעולה הגיל, החיפוש נהפך ליותר ויותר קשה.

הפאן הילדותי שבי- אני יודעת שבטורים שלי אני נשמעת ילדותית, אני מגדירה את עצמי תמיד כחצי ילדה חצי אישה, זה חלק ממני הילדותיות, ירשתי את זה מאימי היקרה.

סוגיית "דומה לנינט טייב"- לכל אלו שראו דמיון מפתיע ביני לבין נינט טייב, הרבה אמרו לי את זה, פגשתי אותה לפני כחצי שנה בצילומים של ה"שיר שלנו", בחורה מקסימה, יפיפייה, אבל אין בינינו שום דמיון.

הרבה פנו אליי והציעו לי "לכי על הגדולים...". אני יוצאת גם עם גברים שגדולים ממני בכמה שנים, ואין סיבה שאני לא אצא גם עם גברים המוגדרים בפי "קוראיי היקרים" כילדים, אחרי הכל מה זה משנה הגיל העיקר התרגיל.

פנייה שרגשה אותי מאוד, הייתה של בחורה בת 30, אשר כתבה שאין לה חברות רווקות והיא עייפה מהדייטים החסרי תועלת, ועל האכזבה והייאוש מהבחורים. בחורה מקסימה, אני מבינה את הייאוש, לא קל למצוא משהו שמתאים לנו כמו כפפה לכף היד ולא חסרים הבנים שמחפשים זיון ללילה, המוגדר בשפה יותר פיוטית כ"סטוץ". אני יכולה רק להציע לך לצאת לכמה שיותר דייטים, כשיגיע הבחור שיתאים לך את מיד תדעי שזה הבחור בשבילך.

מקרה מצחיק שקרה לי, לפני כשנה, יצאתי עם משהו מאזור המרכז. אחרי מספר שבועות, הבחור החליט שהוא מכניס אותי למיטה..., הוא הזמין אותי לביתו לראות סרט ב D.V.D, ולארוחה רומנטית.

הארוחה הרומנטית הייתה שקית במבה ובקבוק קולה. אפילו אחי הקטן שמחליט לזיין משקיע ומזמין take away מה"ריבר נודלס בר". הבחור, פזר נרות על הרצפה, שנשארו לו מחג חנוכה; משעשע למדי, בסופרפארם יש מבצע נרות ב- חמישה שקלים; תשקיע קצת לבחורה הבאה!

אחרי חודש הזמנתי אותו ליום הולדת שלי שחגגתי בבר בתל אביב, הבחור התחיל עם החברה הטובה ביותר שלי; פתטי!!!. המצחיק הוא, שאחרי חודשיים שלא דברנו, הוא התקשר אליי והתחנן שנהייה ידידים טובים, היום אנחנו ידידים למרות הכל ואני שומעת ממנו כל הזמן סיפורים על הזיונים שלו.

כתבו לי הרבה בחורים מהצפון שטענו שהם יותר טובים מהבחורים במרכז, ולמה בדיוק? כי כשאתם יוצאים מהבית משתקף לפניכם נוף ירוק מרהיב ואתם נושמים אוויר הרים צלול כיין....?

ואחרון חביב... הבחור שיצאתי איתו לדייט, הופתעתי שהגבת..לרגע לא התכוונתי לפגוע בך שכתבתי את הטור, אתה מקסים, שנון ואין לי ספק שאינטליגנציה לא חסרה לך, הפכנו לטלנובלה בשידור חי באינטרנט ואין ספק שהקפצנו את הרייטינג.

לכל המתעניינים... דברתי עם הבחור בטלפון כמה פעמים, עדיין לא יצאנו פעם שנייה; הקלף החזק כרגע אצלו.

מצטערת שלא יצא לי לענות לכולכם על המיילים, אני אשמח אם תמשיכו לכתוב לי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד