072-3300504

עד החתונה זה יעבור... (?)

"השעון הביולוגי מתקתק", "את צריכה ללמוד להתפשר", "שמת לב שהרבה בנות מהשכבה שלך התחתנו?", "את יודעת שכדאי ללדת ילדים בגיל צעיר"... בלה בלה בלה... נשמע מוכר? מדכא? מבאס ת'חיים?

טלי | 14-11-2005 15:29:00

אנשים משום מה נהנים לפזר משפטים פולניים לחלל האוויר ולנטוע בך הרגשה שאם אין לך בן זוג אז לא "סימנת וי" על הדבר הכי חשוב בחיים. נו באמת, תתביישי לך! איך יכולת?...

מדהים שבחברה מודרנית, שבה אישה אמורה להיות שווה בזכות עצמה ולא בגלל שהיא בסטטוס "בת זוג של", עדיין היא נחשבת רחמנא ליצלן- רווקה זקנה...

אפשר לחשוב שפנייך מכוסות קמטים, שצימחת גיבנת, שאת חסרת שיניים עם תותבות ושצמחו לך שיערות לבנות (אוקיי, אולי החלק האחרון כבר התחיל לקרות...) ואת חייבת מגיל מסוים למהר, את חייבת למצוא מישהו.

אבל האם חשבת לרגע שזה בכלל לא חשוב מה שהם אומרים? שבעצם מה שחשוב זה מה שאת חושבת? סביר להניח שכן, אבל כמו שפעם אמרו באיזו תכנית, אוקיי, אני אתוודה- זה היה מ"שולחן לחמישה"..., גם האישה הכי משכילה, יפה, חכמה ומוצלחת חולמת על הרגע שבו תתחתן עם שמלה לבנה (ובלי צמות...). זו הדרך שלה להראות- אני הצלחתי.

אין ספק שזוגיות זה דבר מאוד חשוב ומדהים!, "לא טוב היות האדם לבדו". אבל האם את באמת לבד כשאין לך בן זוג? את לא לבד, יש לך את עצמך. יש לך את החיים שבנית- את החברים והחברות שאת אוהבת והם אוהבים אותך (אוקיי, זה מתחיל להישמע כמו קב' תמיכה... אבל הרעיון ברור...), יש לך את העבודה, את הלימודים, את הכיף שלך, את העצמאות שלך והחלומות שלך, וחבר רציני זה משהו שיסתדר!

זה משהו שיקרה כשיקרה ובדרך שזה צריך לקרות, ולא בגלל שמלחיצים אותך ולא בגלל שככה החברה החליטה שצריך להיות, ולא כי את 'צריכה' לצאת למלא פגישות עיוורות כדי למצוא כבר מישהו (כמו שסיינפלד אומר, כשאתה יוצא לדייטים האלה אתה כל הזמן בראש עם המחשבה- "אוקיי, אז כנראה כולם חושבים שנועדתי להיות איתך"... וכנראה כמו חוק מרפי, הדייט הזה פשוט משתבש...).

זה לא שאני שוללת עזרת חברים, כמו שהילדים אומרים- "באתי לעזרת חבר"..., אבל זה לא בקטע של את מקרה סעד, אלא בקטע של "וואלה, יש לי מישהו מדהים (כמוך כמובן..) להכיר לך".

זה יקרה כי זה מגיע לך! ומגיע לך להיות מאושרת ולהיות עם המישהו שנכון בשבילך בזמן שזה נכון בשבילך. גבר שיאהב אותך כפי שאת ויהיה "strong enough to be your man"... אמנם כמו שיש בדיחה שאומרת- תוכלי למצוא אותו כנראה רק בספריית הוידאו, קומה 2- מחלקת מדע בדיוני... אבל ברצינות- מתישהו זה יקרה וזה יהיה הכי כיף שיכולת לבקש בשבילך ועד אז פשוט... תיהני

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד