072-3300504

איפה אתה, גבר משוחרר?

אתה שואל איפה אני אישה טובה, רעיה פוטנציאלית ומאהבת, אבל בעצם אינך מעוניין לדעת היכן אני, אינך מעוניין להכיר אותי, למצוא אותי, אתה מעוניין להכניס אותי לתוך הקטגוריה שלך.

| 29-08-2001 11:16:00

אני נמצאת פה, לא בחלום, לא בהזיה ולא בפנטזיה. אני אישה חושבת, מושכת, בעלת רצונות, תהיות, ומחשבות משלה ולא מעונינת להיות במסגרת של אף אחד.

לא, אין לי דרכון נורבגי, צרפתי ואפילו לא פולני, אני צברית גאה, דור שני. תל אביבית מצויה, העובדת למחייתה לומדת להשכלתה, ועושה חיים בשעות הפנאי.

וכן גם אני מחפשת זוגיות שתפרה אותי, תעניין אותי, שתלהיב את חושיי. עם כל הניסיון, ועל כל שנותיי אני נשארת עם התמימות, שזו תגיע עם הזמן.

ממרום שנותיי הבנתי שאין חוקים. אישי היקר, חברי הטוב ומאהבי הנפלא, יכול להיות כל אחד. אני יכולה לפגוש אותו בספריה, בתור לכספומט, בחדר הכושר וכן גם בפיק-אפ בר. אני לא קופאת על שמרי וגם לא בוחלת באמצעים, אני מנסה את כולם, לא מחכה לאביר.

היה מי שאמר אין חוקים באהבה ובמלחמה, לזה אני מאמינה, בזה אני דוגלת. לא נכנסת לחוקיות; סקס בפגישה הראשונה, יתקיים כאשר שנינו נרצה, בין אין זה יהיה רק חפוז או בין אם זה יהיה תחילתה של ידידות. ואם תפסול אותי רק על כך שעשיתי את מה שרציתי, ששכבתי, אז זו בן אדם, הבעיה שלך. עשיתי את מה שבחרתי ואם אתה מפחד מרצונות וצרכים ניתן לעשות השלכה על עוד מיליון דברים. ואם המחשבה שלך נובעת, שאם שכבתי איתך בפגישה הראשונה, אז בטח שכבתי עם כולם. אולי זה נכון ואולי זה לא, אבל האמת זה לא העניין.

ולגבי האינטרנט מחוז הסטוצים מחוז הזיונים, אכן זה מאגר לא מוגבל של כל מיני דברים .. אבל העיקר והחשוב במיוחד, באמצעות האינטרנט, כל אחד מוצא את אשר הוא מחפש. לא קשה היא ההבחנה בין זיון בפוטנציאל לבין עלם חמודות - והאמת כשארצה, מה מבין השניים, אדע לפנות למי מהם.

ההערכה שלי כלפי עצמי אינה נובעת מהמכונית בה אני נוהגת, מהעבודה בה אני עוסקת. אני את עצמי עיצבתי על פי ערכים, שאיפות, והבנות ואם אתה מקטלג אותי על פי העבודה שלי או על פי המכונית בה אני נוהגת, שוב, זו הבעיה שלך ... כי אם נכנס פה לסטיגמות אולי זה בגלל שלך אין גדול בכלל.

אומנם יש לי פנטזיות, ואף ישנם שיגידו שאני המצאתי אותן. לפעמים גם אני נכנעת לפנטזיה ו"יודעת" איך אני רוצה שהבחור ייראה, מה הוא יאמר, איך יתלבש, במה יעסוק, אבל אני יודעת לעשות את ההבחנה, בין ההלכה למעשה. והמעשה אומר רגליים על הקרקע ושלא תבין אותי לא נכון, אין פה אפילו רמז קטן על פשרה. אני יודעת מי אני, ולכן כאשר אפגוש אותך, אבחר בך ואתה בי.

אבל אני לא מכניסה אותך למסגרת, אתה תהיה מי שתבחר להיות, ואני אהיה איתך בגלל מי שאתה, על מי שאתה ולא על מי שארצה שתהיה ואני מקווה שכך גם אתה אותי, כי אני מראש כבר יכולה לומר..אני לא מתאימה לספת עור לבנה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד