072-3300504

גברים ממאדים, נשים מנגה

יכול להיות שבאמת גברים ממאדים ונשים מנגה? יכול להיות שבאמת באנו משני כוכבים שונים ומרוחקים בהם מדברים שפות שונות, המנהגים שונים, התרבות אחרת והשקפת החיים היא אחרת? אני חושבת שכן. אחרת, אין לי שום דרך להסביר את ההתרחשויות..

קורל ירון | 01-08-2005 16:52:00

היא אומרת לו שיש לה רגשות כלפיו, הוא אומר לה שהוא לא רוצה להיות יחד ואחרי שבועיים מבקש ממנה לסדר לו את חברה שלה...

הוא אומר לה שהוא לא בטוח לגביי הרצון שלו להיות עימה, היא יושבת עם חברות ומנתחת את הפחדים שלו...

היא מציעה לו לקפוץ אליה כשהוא באזור, מצפה שבאמת יבוא והם יצאו, הוא חושב שההצעה היא מתוך נימוס ולוקח לו עוד 8 חודשים כדי להציע לה לצאת...

הוא אומר לה שהוא עדיין חושב על חברתו לשעבר, היא מנסה להבין יחד עם חברותיה איך לגרום לו להתאהב בה....

אז אם גברים לא ממאדים ונשים לא מנגה, איך זה שלכל אחד מאיתנו יש אלף דוגמאות לסיטואציות כאלו? יכול להיות שאנחנו באמת מדברים שפה שונה? אחרת איך תסבירו את הפתטיות שאנחנו מפגינים עקב חוסר היכולת שלנו להבין אחד את השנייה?

כל זוג, אפילו זוג נשוי יודע שאם הוא רוצה להצליח הוא צריך לפתח מילון מושגים שיסביר זה לזו למה הם מתכוונים שכשהם אומרים "אתה חושב שאני שמנה"? או "אני יודע שזה יום הנישואים שלנו, אבל יש משחק חשוב"... . ואיך הצלחנו בסופו של דבר להתחבר זה לזו? אולי בגלל חוסר היציבות של איחוד כוחות בין ילידי כוכבים שונים, פיתחנו חוזה חתום וכתוב עם קנס על ביטולו שמתווה נישואים לכל החיים? יכול להיות? אז זהו, שנראה לי שכן..

כמעט בכל סרט אמריקאי טיפוסי, ניתן להבחין בבחור החתיך ששולח מסרים לחתיכה התורנית, ובחתיכה התורנית כמפרשת את סימניו כאות לכך שאין הוא מחבב אותה. .

מאז שהיינו קטנים- בנים שמשכו לנו בצמות ניסו להראות אהבה ולא רצון עז להכחיד את קיומנו... והבחור מתחנת הדלק ששרק לנו ועשה קולות של נשיפה מצמררים, לא חשב שאנחנו כלבלב חמוד, הוא ניסה להתחיל איתנו! והבנות שהתעלמו מכם הגברים, בהחלט הבחינו בקיומכם, הן פשוט לא ידעו איך לומר זאת מבלי להפר כלל נשי ידוע של "הגבר חייב להתחיל ראשון"...

ככה זה- גבר שרואה בנו סטייק עסיסי, כנראה מאוהב בנו ובחורה שמסובבת את מבטה ברגע שאתה מסתכל עליה- כנראה כבר מתכננת ברגע זה את חתונתכם. ואל תיקחו את זה לא נכון, תכנון החתונה כבר בשלב הדייט הראשון, מגיע בדיוק מאותו מקום בו אתם תוהים אם הדייט שלכם לובשת חוטיני או תחתוני סבתא.. אנחנו רוצים את אותו הדבר, פשוט אומרים אותו בשפה שונה.

ואם כולנו מבינים את זה, אז איך זה שהבחור אותו אני רוצה עוד לא הבין שההתעלמות שלי פירושה התאהבות? וכיצד עוד לא הבנתי שהמשחקים שלו מסמלים חוסר התעניינות?

אולי בגלל שלפעמים אנחנו נהנים לא להבין אחד את השנייה, הרי זה בדיוק כמו תשבץ פתור- בהעדר אתגר, נעבור לתשבץ או לכוכב הבא? לא ככה?

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד