072-3300504

המרחב לפי הפנג שואי

בעת שהותנו במבנה, מוקרנים עלינו אנרגטית הדברים שנאמרו בו והמעשים שנעשו בו, אין זה משנה אם מדובר במעשים, או מילים שכבר נסלחו או נשכחו על ידינו, השפעתם עדיין קיימת.

אילת סבג | 05-07-2005 21:19:00

כל מה שמתרחש במבנים מעביר ממנו והלאה גלים של אנרגיה, בדומה לאדווה הנוצרת כאשר זורקים אבן לאגם. גלי האנרגיה נקלטים בקירות, ברצפה, ברהיטים, בבעלי חיים ובבני אדם הנמצאים במרחב הפיזי. משקעי גלי האנרגיה מצטברים סביב החדר ובייחוד בפינות, נישות וסדקים בין הקירות.

במערב, מעטים הם הבתים הבנויים כך שהאנרגיה בהן אינה נתקעת ומשפיעה באופן חיובי על יושבי המקום, לכן חשוב לשמור על פנג שואי תקין במקום. שיתוף פעולה בין טיהור המרחב לבין הפנג שואי הוא רב עוצמה ומבטיח שינוי לטובה בחיי האנשים במרחב.

אם אתם מרגישים תקועים בתחום מסוים בחייכם, ייתכן מאוד כי קיימת חסימה אנרגטית בתחום מקביל בתוך הבית/עסק. על ידי טיהור המרחב בשילוב פנג שואי ניתן להזרים את האנרגיה מחדש ולשחרר את התקיעות. אם לדייק, טיהור הבית וארגונו מחדש הוא הבסיס לפנג שואי מוצלח משום שקשה מאוד לעשות עבודת ייעוץ פנג שואי במקום שיש בו חפצים ואנרגיות לא רצויות.

אישה בת 50 שהגיעה לייעוץ פנג שואי סבלה ממערכת יחסים רעועה ועכורה עם בעלה מזה 25 שנה, שבגד בה עם נשים אחרות. כשהגעתי לביתה, נוכחתי לראות שהמיטה הזוגית בחדר השינה מתנדנדת, משום שאחת הרגליים נשברה ועומדת על ספרים ישנים. מתחת למיטה היה מצבור של חפצים מהעבר שמילאו את החדר בריח לא נעים של עובש. הזוגיות שלהם בפירוש עמדה "על כרעי תרנגולת". לכן, העצה הטובה ביותר שביכולתי לתת במצבים של אנרגיה תקועה היא להיפטר ממספר רב של חפצים באותו מקום. לכן, כאשר אנשים מזמינים אצלי ייעוץ פנג שואי, אני ממליצה בראש ובראשונה לטהר את אי הסדר, כדי לאפשר זרימה נכונה של צ'י חיובי ולאחר מכן נעשה יישום של חוקי הפנג שואי.

מה ניתן להשיג ע"י סידור המרחב?

הגברת האנרגיה הרוחנית והמודעות לסביבה, ראייה מפוכחת של מטרות והתממשותן בפועל, שיפור הבריאות וחיי המשפחה, הגברת תחושת בטחון ושייכות למקום, הגדלת הרווחים בעסק והשבחת המזל הכללי הטוב.

בסידור המרחב, הכוונה לסידור מקומות "מועדים לפורענות" שחל בהם אי סדר באופן קבוע . אי סדר, משמעו אגירה של דברים שאינם בעלי שימוש מיידי, העוצרים את זרימת האנרגיה במרחב. רוב האנשים שמרגישים תקיעות בחיים, יש להם באופן ודאי אי סדר בבית והם בעצמם חסרי אנרגיה להתחיל לסדר.

בדרך כלל אנשים השומרים על אי סדר בביתם, מעונינים לשמר דפוסי התנהגות מסוימים בחייהם. יכול להיות שהם מעונינים לשנות ולשפר את חייהם, אבל תת המודע שלהם חוסם אותם בפני ההתקדמות אל הלא נודע. ההבנה של הסיבה שלשמה אנו מעונינים באי סדר מאפשרת לנו להתחיל בתהליך הטיהור ושחרור אי הסדרים גם בעתיד.

זיהוי אי סדרים

1.אם יש לכם בבית חפצים שאתם שומרים למקרה שיהיו נחוצים בעתיד, המסר שאתם מעבירים הוא שאינכם סומכים על היקום שיספק את צורכיכם, ומרגישים תחושת אי בהירות וחשש מהעתיד לבוא.

2.אם אתם שומרים על מתנות לא רצויות מתוך מחויבות למי שהביא אותן, הנכם ממעיטים מהאנרגיה שלכם, בכך שכל פעם שאתם מתבוננים בחפץ הלא רצוי, תחושת הדכדוך עולה בכם וגם אם תסתירו את החפץ בארון סגור, תמיד תדעו שהוא שם.

3.הקיפו את עצמכם בחפצים אהובים שירוממו את מצב רוחכם ויעניקו אושר ושמחה לחייכם.
לפי הפנג שואי, אם קיים תחום בחייכם שאינכם מצליחים בו, בדקו את אותו אזור בביתכם המקביל לו.

אזורי אי הסדר בבית- טיפים מעשיים

כניסה קדמית של הבית - יש לדאוג לסדר תמידי באזור זה, משום שהכניסה מייצגת את נקודת המפגש שלנו עם העולם שמבחוץ. חסימה של אזור הכניסה, תמנע מאפשרויות בחיים שהיקום מציע לנו ותיצור קשיי תקשורת עם הסביבה החיצונית.

ניתן לראות אי סדר בבתים רבים הנוטים לערום בכניסה לבית עיתונים ישנים, קופסאות, נעליים ומעילים החוסמים את האנרגיה הנכנסת לבית. יש לשמור על סדר במעברים בין חדרים ובמסדרונות, כדי ליצור תקשורת חיובית ובונה בין בני הבית ולאפשר זרימה תקינה של אנרגיה.

בחדרי השינה - יש לדאוג לכך שמתחת למיטה יהיה חלל ריק ונקי, אם יש תא מצעים מתחת למיטה יש לשים בו אך ורק מצעים שימושיים ונקיים. יש לדאוג שיהיו כמה שפחות חפצים על הרצפה, אנשים הסובלים מדיכאון נוטים לשים דברים על הרצפה ולהנמיך את האנרגיה. גם מעל לארונות בחדרי השינה יש להקפיד על סדר משום שהמשמעות של אי סדר מעל לארונות היא בעיה הרובצת מעל לראשינו ושאינה מגיעה לפתרון עד לכאבי ראש עזים.

בחדרי ארונות - אם יש בגדים שלא חל בהם שימוש מעבר לשתי עונות, ונשמרים כדי שבעתיד ישמשו,יש לדאוג לסלקם או לתת אותם למי שבאמת צריך וילבש אותם. אם יש בגדים שקטנים עלינו ומחכים שנרד במשקל, הם גורמים לקיבעון של המצב הנתון, ויש להחליפם בבגדים המתאימים לנו בהווה ומכאן יגיע השינוי המיוחל. ברגע שויתרנו על הבגדים הישנים, אנו מזמנים לחיינו אנרגיות חדשות, יותר מרחב לבגדים חדשים ורעננות כללית.

אם יש לכם הרבה מה לסדר ואינכם יודעים היכן להתחיל, קודם יש לקבל החלטה להתחיל לסדר ולעשות זאת בהדרגה, כל פעם קצת,להתחיל ממגירה בארון ועד- לחדר כולו. ייתכן שיעבור זמן רב עד להשלמת המשימה, אך בסופו של דבר נגיע למקום שבו עשיית הסדר, תביא להזדמנויות חדשות בחיינו ויישומן.


הכותבת הינה מעצבת פנג שואי לבתים ועסקים

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד