072-3300504

המדריך ליופי, חוכמה ואריכות ימים

10 דקות זה מה שכל אדם צריך כדי שהוא יהיה יפה, עשיר, חכם, בעל כושר ביטוי, יערוך את המסיבה המהממת ביותר, כדי שתהיה לו אישה מוצלחת, ילדים טובים וחיים עשר.

יובל רז | 19-05-2005 17:24:00

10 דקות זה מה שכל אדם צריך כדי שיהיה יפה, עשיר, חכם, בעל כושר ביטוי, יערוך את המסיבה המהממת ביותר, כדי שתהיה לו אישה מוצלחת, ילדים טובים וחיים עשר.

למה עשר דקות? כי זה בדיוק הזמן שלוקח לאדם הממוצע לקרוא כתבה מעין זו בזמן שהוא ממתין לרופא שיניים, נשים, מספרה. ולמה עצות כי רוצים, כולם רוצים, כאן, עכשיו ומהר או כפי שנאמר כבר אתמול.

תמיד זה 10 עצות, לא יותר ולא פחות, כפי שנאמר בסרט איך להיפטר מבחור ב 10 ימים.. 5 זה קצר מדי, 12 העיתון כבר נסגר.. הכל מדוד הכל מחושב.. כאן ועכשיו!

אז איך הכל התחיל..

כמו כל דבר קיומי בחיינו, עיצות החינם, הטיפים המהפכנים, הכל התחיל בתקופת שבה אברהם היה אבינו ושרה היתה אימנו. כאשר אלוהים השקיף מלמעלה וראה כי התנהלותם הפוחזת של אוסף הפרטים (שלימים יקרא העם הנבחר), אינה תואמת את מטרתו, הבנתו, ורצונו. הוא החליט כי מספיק נתן לנערים להשתעשע. ואולי בעצם עדיף להשאיר את סדום ועמורה כמקום ולא כדרך ארץ (מי ידע שלאחר כל השישו והשמחו רק לוט ייזכר לעד או לשמצה.. כשיכור).

אז אלוהים חשב וחשב, אמץ מחשבתו, קימט את מצחו והבין כי מעטים האנשים שרוצים ללמוד את התורה כולה. יש להמציא את המדריך המקוצר על מנת לשפר את חיי ההדיוטות, הרי מטרתו נשגבת ולא על עצמו הוא חושב. החליט הוא לאגד את עיצות החינם והטיפים המהפכנים כדי להפוך את הארחי פרחי לאחד מין היישוב.

התוצאה, עשרת הדיברות. עשה ואל תעשה. 10 עצות אלוהיות, נשגבות לשיפור הבריאה. ועל כך נאמר נעשה ונשמע. עשרת הדברות, אצלנו במודע ובתת מודע, הצורך בעשר עצות שיטיבו עימנו בכל עת קיים, ועל כך איש לא יאמר מילה.

אז מה הבעיה בעצם אם בכלל!? בני התמותה, בחלוף הזמן, החליפו את האלוהים והמליכו אחר תחתיו; לעצות טובות לבית תפנה לאודטה, בקניית מכונית יש את יצחק לוי וכמובן לכל עניני הבינו לבינה, ורדה עונה והרשימה, ארוכה, ארוכה. בחיפוש אחר הצירוף 10 עצות בגוגל התקבלו 75.500 תוצאות שונות בנושאים שונים.

אז מה רצה לומר המשורר:

שכפי שישנו האדם שירים את ידו רק מפני שהרצל אמר.. יהיו השרלטנים, המהפכנים והתחמנים שיכתיבו לשאר האדם את עשר העצות הטובות ביותר שיהפכו אותך כאמור לחכם, יפה, מוצלח, עשיר ובעל עקרונות..

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד