072-3300504

הבלונדיזם על פי הסטלן

אחרי חודש בקמפוס, בשיעור פילוסופיה, הבין סוף סוף איש הפח הסטלן, למה התכוון הפילוסוף פרמנידס כשאמר "מה שיש יש ומה שאין אין"...

איש הפח | 24-11-2004 14:15:00

פרמנידס היה פילוסוף שחי לפני 2500 שנה (510 לפנה"ס). הוא בטח ישב מסטול, וחשב לעצמו – יש לי רעיון גאוני! בוא נכתוב "פואמה פילוסופית" שבאה להסביר כמה דברים כמו הגיון בסיסי לדוגמא.

אתם קולטים? יושב לו הבן-זונה היווני הזה ואחרי כמה שאכטות מחשיש טרויאני, מחליט להיכנס להיסטוריה ועוד בזכות משפט שפירושו הוא "כל מה שקיים, בעצם קיים, וכל מה שלא קיים, בעצם לא קיים".
גדול. אדיר. איך לעזאזל לא חשבו על זה קודם?

על סמך ההנחה הזאת באו להם עוד כמה חכמולוגים ואמרו: " וואלה, אין מספיק חארטה בעולם, בוא ניקח את המובן מאליו, נזיין עליו קצת את השכל, ניתן לזה שם ונעמיס על סטודנטים!".
כמה אלפי שנים אחר כך קם ליצן אחר, איזה דורקהיים אחד, ואמר "רגע, רגע, רגע, למה שלא ניקח תחום אחד, נגיד – התנהגות האדם בחברה, ניקח את כל מה שאנחנו יודעים וברור מאליו, נפרק את זה לגורמים שלא מעניינים אף אחד, ונעמיס?"

האמת, זה הכל מקנאה. גם אני רוצה נתח מההיסטוריה.
לכן, החלטתי ללכת בעקבותיהם, לחקור איזו תופעה מובנת מאליה, לתת לה שם מפוצץ, לפרק אותה לגורמים, ולהעמיס.
אני הולך לזיין לכם את השכל על איזושהי שטות גדולה. גדולים מממני עשו זאת. היסטוריה – הנה אני בא!

אני הולך להוכיח כאן שמה שאמר היווני עם השם המסובך, הוא נכון רק כששני חלקי המשפט מתקיימים בנפרד, אך ביחד הם שטות אחת גדולה. כלומר, אני הולך להוכיח "שלפעמיים מה שאין, יש!"
לאישוש הטענה הנ"ל, אני עורך כבר שבוע מחקר, בנושא אחר לגמרי – הבלונדיזם.

הבלונדיזם היא תופעה גזענית, הנפוצה בעיקר בקרב מי שלומדות מדעי החברה או הרוח, במכללות ענק שתנאי הקבלה אליהן מסתכמים במעל עשרים וחמש אלף ג'ובות בשנה. התופעה נבדקה בשיטת המעקב ( מכיוון שרק בשנה הבאה אלמד שיטות מחקר, אין לי מושג אמיתי לגבי העניין...) בקרב כעשרים בלונדיות (שלפחות עשר מהן אורגינליות...).
שאלות שנזרקו לחלל הכיתה במהלך שבוע המחקר, סווגו כ"נורמליות" או "מפגרות", כנ"ל לגבי התשובות. כל הערה בסגנון: "לא הבנתי", "אתה רץ מהר מדי" או "מה????", נכנסה לספר השחור.

הממצאים הם חד משמעים: כ-86 אחוזים מסך כל ה"שטויות", נאמרו ע"י בנות השער הזהוב. כל שאלה רביעית של בלונדה הייתה אכן עניינית.
מסקנת לוואי נוספת מהמחקר העלתה שבלונדות מקבלות יותר הצעות ממרצים לפנות אליהם בשעת קבלה , יותר הצעות להצטרף לקבוצות למידה, ויותר הצעות נישואין ספונטניות.

אבל ההפתעה הגדולה שעלתה מתוצאות המחקר, קשורה דווקא למלכת ה"בולנדיזם" הבלתי מעורערת של הכיתה. יותר ממחצית (!!!) השאלות המפגרות של כלל המטומטים, הגיעו ממנה.
"אני לא מבינה" הפך למטבע לשון שגור בפיה. אה, כן, היא גם קיבלה את כל הצעות הנישואין (2), הצעות "קבוצות הלימוד" (4) והצעות "שעות הקבלה" (7, שישה מרצים ומרצה אחת לסבית!).

מלכת הבלונד, שהיא גם פצצת מין בלתי מבוטלת, וגם מאחרת בהתמדה לכיתה רק בשביל "לדפוק כניסה" - הוכיחה עד עכשיו שחצי מהמשפט " מה שיש יש, ומה שאין אין" ( ומי שלא הבין איזה מהחצאים, שיבדוק את צבע שורשי השיער) הוא נכון.

כיאה לכל פצצת מין, גם למלכת הבלונד יש "זנבות" או אולי, אם להיות אקדמי, "ספיחים".
הספיח המצחיק, שיורה חמישים בדיחות בשעה, ובטוח שהוא "בדרן כובש לב". (למעשה, אפשר לכתוב עליו ועל דומיו את תורת "הבדרניזם", אבל אסתפק בכניסה בודדת להיסטוריה). הספיח החנון שמשכתב בשבילה את העבודות שלו, וכמובן, הספיח ההומו או אולי, אם להיות אקדמי, הפאגט.

הספיחים נמשכים אל מלכת הבלונד בשל צורתה החיצונית.
מה שיש יש, אבל הספיחים גם מכינים לה עבודות, מביאים לה קפה מהקפיטריה ואפילו מטעינים לה את כרטיס הצילום (!!!) ( באמא שלי שראיתי! ). כך חברים, יושבת מלכת הבלונד שלנו על ציונים בכלל לא רעים.
אז אני שואל אתכם, אם היא חלק מהבלונדינזם, כלומר חסרת שכל, איך לעזאזל היא מבינה שיש לה גם "יש"? כי למרות מה שאמר ידידי פרמנידס "מה שאין אין", לפעמים "מה שאין- יש".

את כל זה אני כותב רק משום שאחרי הג'וינט ראיתי את מלכת הבלונד יוצאת מהקפיטריה ובורחת בריצה לכיווני. קיבלתי תמונה לתוך הסטלה של ציצים רטובים שעולים ויורדים, יורדים ועולים. אנשים, אני לא סובל גשם, אבל באותו רגע הנפתי ידיי אל על אל השמים ועל סף דמעות אושר הרמתי עיניי אליו ולחשתי לו "תודה לך על הדמעות שבחרת להוריד עלינו היום". צריך לתת את זה למלכת הבלונד- מה שיש, יש!
מצד שני, כל זה עזר לי להיכנס להיסטוריה. הסטלה ומלכת הבלונד כאחד גרמו לי לחשוב, ובשביל לחשוב, צריך שכל, ובמקרה שלי- "מה שיש יש"!
עכשיו תסלחו לי, עטור בתהילת עולם, אני הולך להתפטר...
שלכם, איש הפח

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד