072-3300504

פאב אחד בשבוע

שלחנו את ענת פיזוב לערב מרענן ב"בראון" על פסגת הכרמל בחיפה. היא ראתה, שתתה וחזרה ממש בזמן כדי להשלים את הדיווח משדה הקרב, קל זה לא היה

ענת פיזוב | 22-11-2004 11:22:00

יש משהו שונה ב"בראון". הוא אומנם ממוקם במרכז "שדרת הפאבים" של ציר מוריה, פאבים שבקלות ניתן להתבלבל ביניהם, אבל יש בו משהו אחר. רוב המקומות החדשים היום שומרים על מתכונת קבועה, נוסחא שהוכחה כיעילה ולבעליהם אין ממש אינטרס לפרוץ אותה ולגלות עולמות חדשים. למען הסר ספק- אין בכך לומר שה"בראון" הוא פאב פורץ גבולות, רדיקאלי, פאב שיוביל את מהפכת האנטי-מלוקקות אל השלב הבא, אבל עדיין, ניתן לו את הקרדיט- הוא כן מנסה להתבדל קצת, ולו רק במראה ה"מערב הפרוע" שלו .

אבל לא על האקדחונים בלבד מתבדל המקום. האוכלוסייה העיקרית של השדרה כולה היא קהל הסטודנטים, אך משום מה אף-אחד מהמקומות באזור לא מצא לנכון לצ'פר את קהלו דל-האמצעים ולהוריד מחירים- ולו ללילה אחד! כאן נכנס ה"בראון" וביוזמה מבורכת מכריז על פסטיבל בירה בכל יום רביעי. הקונספט פשוט- בירה ראשונה מהחבית במחיר מלא וכל מילוי (במילים אחרות: Re-fill) בעשרה שקלים. זה יהיה המקום להזכיר כי ה"בראון" מחזיק בלא פחות מ-14(!) חביות בירה שונות: קרלסברג, טובורג, גינס, מרפיס, בקס, היינקן, קילקני, ווינשטפן, סטרונגבאו (שזה סוג של בירת-סיידר, לכל מי שמחפש מקוריות בבירה), אפליכם בלונד, אפילכם דאבל ו-ויקסה וויטה.
מחיר הבירות נע בין 18¤-20¤ לשליש ו- 20¤-25¤ לחצי ליטר. מבצעים נוספים ומבורכים לא פחות מתקיימים בפאב במשך השבוע (ימים א'-ה'): הראשון פועל על גישת "1+2 חינם": על כל שני שליש או שני חצאי גולדסטאר או היינקן שתשתו, תצ'ופרו בכוס נוספת על חשבון הברון. השני לא דורש מכם שתייה מרובה מידי, ומציע צ'ייסר של באלנטיינז ב-10¤ עם כל הזמנה של חצי ליטר בירה מהחבית.

מעבר לאלכוהול קשה לי לכתוב על ה"בראון" מבלי להזכיר את הפרט ששבה את ליבי מהיום הראשון בו דרכתי במקום: המאנצ'יז. אני לא מחסידי התחכמויות המאנצ'יז, אבל ה"בראון" משאיר את כל החומוסים, הבוטנים והירקות הכבושים מאחור ומגיש לצד הבירה דוריטוס עם סלסה. למי שקשה לתאר את זה, רק אומר שהשילוב גאוני. חוצמזה, אם החלטתם להתפנק קצת, או לחלוק נשנוש נוסף עם החבר'ה, ה"בראון" מגיש את אחת ממנות הצ'יפס הטובות ביותר שיצא לי לטעום. המנה נקראת סטייק צ'יפס- צ'יפסים עבים (אבל לא עבים מידי), טעימים מאוד, שמוגשים לצד שלושה רטבים- קטשופ, מיונז ורוטב קארי. המנה לא זולה במיוחד (32 ¤) אבל מספיקה כנשנוש ל 3-4 אנשים, כך שבחישוב כללי זו לא הוצאה כל-כך גדולה.

אבל מול כל נקודות הזכות שצובר המקום, הוא מאבד כמה על שירות. ברור שכשמדובר בערבים לחוצים השירות מתעכב מעט, לגיטימי- קורה לכל המקומות, אבל, ה"בראון" אכזב ביום די רגוע לא ברורה הסיבה לעיכובים מאחר והמקום מחזיק מספר די גדול של מלצרים, ובכל זאת, גם בשולחן- וגם על הבאר יתכן ותאלצו להמתין קצת יותר מבדרך-כלל כדי לקבל את הזמנתכם.
עם הפלוסים והמינוסים, מומלץ להגיע לבדוק את המקום, ולו רק בשביל ה- re-fill ב-10¤...

· "בראון", שד' מוריה 131, פסטיבל בירה- כל יום רביעי (אין בינתיים תאריך סיום למבצע).

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד