072-3300504

שנקר כובשים גם את ברזיל

סגן נשיא ברזיל, ג'וזה אלנסר גומז דה סילוה הזמין את נשיא שנקר פרופ' וינברג לברזיל במטרה לסייע בהקמת מוסד אקדמי לעיצוב תכשיטים

| 20-10-2004 12:49:00

נשיא שנקר בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב, פרופ' אמוץ וינברג, חזר באחרונה מפגישה רשמית עם סגן נשיא ברזיל, ג'וזה אלנסר גומז דה סילוה, והוא נתבקש להכין תוכנית מפורטת להקמת מוסד אקדמי ראשון בברזיל לעיצוב תכשיטים על-פי המודל הייחודי של החוג לעיצוב תכשיטים בשנקר. המוסד האקדמי מיועד להקמה במדינת מינס ג'ראיס, אחד המרכזים הגדולים והמסורתיים של אבני-חן בברזיל. במסגרת הביקור נפגש פרופ' וינברג גם עם שר החינוך, אנשי תעשייה ברזילאיים, ומנהלי רשויות מקומיות.

פרופ' וינברג מסביר כי בעתיד תצא משנקר לברזיל משלחת של סגל אקדמי מנוסה בתעשיית התכשיטים. שיתוף שנקר בפרוייקט זה יתרום לברזיל ביצירת כוח אדם מיומן אשר יוכל לנצל את המצבורים הטבעיים של ברזיל ויעזור בקידום תעשיית התכשיטים הברזילאית, תוך כדי יצירת מקומות עבודה שיש בצידן הכנסות.

ברזיל, ידועה בעולם בזכות אבני החן שלה, היא גם אחת מיצרניות הזהב והמתכות יקרות-הערך הגדולות בעולם. אוצרות טבע אלו מהווים קרקע פורייה להקמת תעשיית תכשיטים גדולה לשוק המקומי וליצוא. למרות זאת, אין בברזיל מוסד אקדמי ללימודי עיצוב ותכשיטנות.

החוג לעיצוב תכשיטים בשנקר הוקם בעזרתו ובהכוונתו של הנס שטרן מברזיל, בעליה של חברת התכשיטים H. Stern. שטרן הנו הגורם המרכזי בהפיכתם של אבני החן הברזילאיות לתכשיטים נחשקים בעולם. אבנים אלו מהוות היום מוצרי יצוא בעלי ערך מוסף גבוה. החוג מכשיר סטודנטים ללימודי תואר ראשון בעיצוב תכשיטים. דגש רב מושם על פרוייקטים עם התעשייה. הסטודנטים לומדים נושאים הקשורים לחומרי גלם של תעשיית התכשיטים (מתכות וגמולוגיה), תהליכי עיבוד, עיצוב, שיווק ונושאים נוספים הקשורים לתחום.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד