072-3300504

משכן חדש לאוניברסיטה הפתוחה ברעננה

האוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה הגדולה בישראל, חונכת משכן חדש ברעננה האתר משתרע על שטח של כ- 54 דונם ובהקמתו הושקעו כ- 70 מיליון דולר

חנית נוה | 28-09-2004 11:37:00

האוניברסיטה הפתוחה, האוניברסיטה הגדולה בישראל, שבה לומדים מעל ל-38,000 סטודנטים, חונכת בימים אלה את משכנה החדש ברעננה, קריית האוניברסיטה הפתוחה על שם דורותי דה רוטשילד. העתקת הקמפוס של האוניברסיטה הפתוחה לקריה החדשה היא ציון דרך ייחודית בתולדות האוניברסיטה הפתוחה. הקמפוס החדש ישתרע על כ-54 דונם ובהקמתו הושקעו כ- 70 מיליון דולר.

פרופ' גרשון בן-שחר, נשיא האוניברסיטה הפתוחה: "המעבר לקמפוס החדש נובע בעיקר מהגידול המשמעותי במספר הסטודנטים ובפעילות האקדמית של האוניברסיטה הפתוחה. על מנת לאפשר המשך פיתוח תכניות לימוד המשלבות טכנולוגיות למידה הנמצאות בחזית הקדמה, וכדי להעניק שירות ראוי לאלפי הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה אנו חייבים להרחיב את התשתית שלנו בהתאם. מייסדי האוניברסיטה הפתוחה הפליאו לצפות מראש את הצורך החיוני באוניברסיטה המפתחת את המשאב החשוב של ספרי לימוד אקדמיים מעולים ואת השימוש באמצעי תקשורת ובטכנולוגיה. הפריסה הנרחבת, המחשב האישי שחדר לכל בית, האינטרנט, התקשורת הבינלאומית והנגישות הכלל-עולמית של הכלים האלה לסטודנטים, אפשרו לאוניברסיטה הפתוחה לשנות את פני הלימוד בהשכלה הגבוהה.

המעבר לקריית האוניברסיטה הפתוחה ברעננה משמעו מעבר משטח בן 18דונם לשטח בן 54 דונם. הקריה החדשה כוללת מתקנים לסגל האקדמי העוסק בפיתוח של תכניות לימודים וחומרים להוראה ובפיקוח על מערך ההוראה; הוצאה לאור שהיא ההוצאה האקדמית הגדולה במדינה ומפיקה כמיליון ספרים בשנה, ספרייה, מרכז מבקרים, אולפני שידור ללימודים אינטראקטיביים, מערכת מולטימדיה לשילוב נרחב של טכנולוגיות בהוראה, מעבדות למדעים, לפסיכולוגיה ולתעשייה וניהול, שני אולמות הרצאה גדולים, שתי קפטריות, בית כנסת, מחסן תת קרקעי לאחסון ולהפצת ספרי לימוד וחומרי לימוד לסטודנטים, מרכז אנרגיה שיספק את צורכי הקריה, ואמפיתיאטרון המתוכנן לשלבי בנייה מאוחרים יותר. האוניברסיטה גובלת באחד מהכבישים המדינה המרכזיים ביותר במדינה, כביש מס' 4, דבר המאפשר גישה נוחה מכל רחבי הארץ.

"חנוכת האוניברסיטה הפתוחה היא יום חג לכולנו. היום הופכת רעננה לעיר אקדמית ומצטרפת לנבחרת קטנה ומובחרת של ערים אקדמיות בישראל", ציין זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה, אשר היה בין יוזמי המהלך, שתחילתו לפני כחמש שנים, להעברת משכנה של האוניברסיטה הפתוחה לעיר. "אני רואה בברכה את הפוטנציאל הגדול של שיתוף הפעולה בין האוניברסיטה למערכת החינוך העירונית ואת תרומתה לחיים האקדמיים בעיר לרווחתם של תושבי העיר בכלל ובני הדור הצעיר בפרט" מסכם ראש העיר.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד