072-3300504

להתראות סטוצים, שלום אהבה

החושך נוחת מוקדם מהרגיל, הים מתרוקן מערסים ופרחות שמפסיקות עם הטיגון העמוק בשמש, שירים שקטים משתלטים על הרדיו, לליליה נמאס מסטוצים, היא מחפשת אהבה (או משהו בסגנון)

ליליה | 29-08-2004 13:32:00

השבוע החלטתי שזה הזמן לסיים את הקיץ ולתת לו לישון שנת חורף מספקת, בלי קשר לעובדה שהדימוי הראשון שלי לקיץ היא "סמסטר". אין מה לעשות, יש אנשים מסכנים שנאלצים להשתעמם במסיבות חוף או טיולים ספונטנים, ויש כאלה שמנצלים את הקיץ לטובת קיצור התואר שלהם בכיתה ממוזגת וקרירה. כל כך קרירה, שהבנות מדגמנות את מיטב אופנת החורף משיעור לשיעור. הבנים מהווים תופעה חברתית עצובה כששודדים את הקניון הסוף עונתי וחשים צורך עז לערוך תצוגות במסדרונות הריקים מנפש חיה.

כנראה שלשים את החברים למסלול האקדמי שלי בכיתה אחת בתנאי מלחמה כבדים (אפילו בקפיטריה יש מנות קרב בצורת ביסלי מזויף) זה פרוייקט ווי אינטלקטואלי שמשפריץ נטולי בושה שמנצלים את טוב הלב/השיעמום/הדחץ לשיחה של המורה כדי לצרכי שליטה בעולם.
כאן בדרך כלל מגיע השלב שאני אישית מוותרת על תענוג הוויכוח ונוטשת לטובת הקרבה עצמית למדינה, לצה"ל שנציגיו מרטיטים לי את הפלאפון.
עוד דיאלוג מעניין נכנס להיסטוריה ומעורר הצעת חוק להגביל את זכות הדיבור לטובת שלום עולמי וחוסר הידפקות מיבחנית בעתיד.

לכבוד הגשם המתקרב אני שמחה לשדרג את עצמי לגרסת החורף ולפתוח בסדנת "הכן את עצמך" אינטנסיבית. ביי בגדי ים מיקרוביים, להתראות התאהבויות ליום אחד, שלום לשירי מסטיק דביקים שטחנו את האוזניים וזירזו את פעולת ההקאה הקולקטיבית במסווה קופצניות מטרידה של כל יצור ממושמע לצו האופנה מגיל 3 עד 70.
זהו, פליטי קיץ מסכנים, הגיע הזמן לשים את שמחת החיים הצבעונית לארון ולהוציא משם סוודרים מגניבים ומצב רוח סתווי וספרים שמנמנים שלא נוטים להיות מובנים בשום צורה. סליחה על הדיכאון, אני פשוט מעודדת הכנה מראש לעונה הקשה. ע"י מספר צעדים פשוטים, גם בכם יתעורר החשק לזרז את החורף ע"י זריקת אפידורל ישר לשמש...

רקוויאם לקיץ
להתראות סטוצים מעוררי בחילה ותהייה רגרסיבית על המעשה הנפשע וברוך הבא לרגש החזק, המתוק והעמוק: אהבה. זה הזמן למחוק את כל השמות המוזרים שעברו להתגורר בפלאפון ללא שום קישור הגיוני ("שמעון"? על מה לעזאזל ההורים שלו חשבו כשהם נתנו לו במתנה את התווית הזאת. "לא לענות" ממוספר מאחד עד 10? כולם לסל המחזור של הפלאפון. ומייד!). השלב השני יהיה להיפרד יפה מהאנשים שהיוו צוות בידור ללילות הקיץ החמים ואיך לומר את זה יפה? אין שום מכנה משותף בינם ובין לילה של חיבוקים ושוקו בחורף. כעת נשאר רק לנפות את הפלצנים המאוהבים בעצמם, המניאקים שנדבקים בממוצע לשתי בנות מכל שורה בכיתה, המסטיקים שעוסקים בהטרדה טלפונית ולא מבינים את מסקנת השיחה הבאה:
אישה: "אני עייפה"
גבר: "לא נורא. אני אתקשר מחר"
אישה: "גם מחר אני אהיה עייפה"
גבר: "למה?"
אישה: "אני חושבת שהקרינה הסלולרית הרדימה לך את התאים במוח. להתראות".

מחזיק בדיוק 3 שעות, עד ההטרדה הבאה. לקטגוריה הזו נכנסים גם המסוממים שהשלכת היחידה בחייהם היא זו של עלי הגראס ובטוחים שביחד אתם מהווים הרמוניה אלוהית. בקיצור, וותרו על החוויה הרוחנית והצטרפו לצבא ההגנה על הצניעות והמונוגמיה, האויבות הגדולות של הקיץ והחרמנות. כעת אתם מוכנים לשלב הקשה ביותר: ההתנזרות. כן כן, בכדי לעלות לרמת עליונות ספיריטואלית ולחוות אורגזמות אושר אמיתיות צריך להצטרף לזמן מה למנזר. שלושה ימים בהחלט יספיקו.
השלב האחרון הוא רכישת כל הציוד החיוני לחורף: בגדים חמים וסקסיים, פוך כייפי, סטוק של שוקו, מטרייה בסגנון ערוץ בילדים, חבר, נרות, קטורת וקלטת יוגה. בהצלחה!

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד