072-3300504

מבן גוריון לניו יורק

אחד עשר סטודנטים מהמחלקה לניהול מלונאות ותיירות של בית הספר לניהול באוניברסיטת בן גוריון שוהים בימים אלה במלונות מובילים במנהטן שבניו יורק לצורך התמחות במסגרת לימודיהם לתואר ראשון

חנית נוה | 17-08-2004 12:25:00


הרעיון הראשוני למיזם הוא פרי יוזמתם של מר סול פרידמן ואשתו אדי, מוותיקי התומכים באוניברסיטת בן- גוריון. בני הזוג מתגוררים בארצות-הברית ופנו אל בעלי המלונות במנהטן במטרה לשתף פעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון. מטרתם הייתה להוציא את הרעיון אל הפועל על מנת לעזור בשיפור המצב התיירותי בארץ, שנמצא בשפל, ועל כן השקיעו מאמצים רבים עד לביסוס הפרוייקט.

יועץ הסטודנטים לניהול, ד"ר עמוס רון, האחראי לריכוז המיזם בפועל מטעם האוניברסיטה: "בקיץ שעבר המשבר בענף התיירותי בארץ יצר קושי רב במציאת מקומות התמחות לסטודנטים, האמורים לצבור 1,200 שעות התמחות במסגרת לימודיהם לתואר הראשון. על כן, שמחנו לקבל את הצעתו של מר פרידמן, המאפשרת חלופה ייחודית להעצמת החוויה הלימודית וכן מאפשרת לסטודנטים לסיים את חובותיהם האקדמיות.

ראש המחלקה למלונאות ותיירות באוניברסיטת בן-גוריון, ד"ר נתן אוריאלי: "השנה אנו נמצאים אמנם בראשית יציאה מהמשבר, אך עדיין אנו רואים חשיבות רבה במתן האפשרות להתמחות מעשית מודרכת בחו"ל לחלק מהתלמידים. המלונות המעסיקים מרוצים מאד מהסטודנטים שלנו כי הם חדורי מוטיבציה, דוברים מספר שפות ובעלי השכלה מקצועית רלבנטית".

בחירתם של הסטודנטים התבססה על מרכיבים שונים: ראיונות אישיים, אשר בדקו את רמת המוטיבציה של הסטודנטים, כישוריהם האקדמיים, ושליטה בשפה האנגלית. הסטודנטים שנבחרו, עובדים כעת בשבעה מהמלונות המובילים במנהטן.

דיקן בית הספר לניהול באוניברסיטה, פרופ' אריה רייכל, ציין כי הפרוייקט הייחודי מהווה הזדמנות מצוינת עבור סטודנטים ישראליים להיחשף לעבודה במלונות המובילים של מנהטן. "מיזם זה משקף את איכות תוכניות הלימוד במחלקה לניהול מלונאות ותיירות. הסטודנטים יוכלו להפגין את יכולותיהם וכישוריהם, הנרכשים בענף התיירותי- הדינמי ביותר בעולם ולהוות שגרירים מצוינים למדינת ישראל", אמר פרופ' רייכל.

סטודנטים במנהטן
סטודנטים במנהטן
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד