072-3300504

אתר ראשון בעברית לבחינת ה-GMAT

בחינת ה- GMAT ועכשיו גם באתר אינטרנט ראשון בשפה העברית המאגד את כל המידע החיוני אודות ההכנה ובחינת ה- GMAT ואודות הלימודים לתואר שני במנהל עסקים (MBA)

חנית נוה | 06-06-2004 11:35:00

חברת קידום לך תצטיין, המתמחה בהכנה לבחינת ה-GMAT, משיקה בימים אלה את אתר האינטרנט הראשון בעברית המאגד בתוכו את כל המידע החיוני בתחום הלימודים לתואר שני במנהל עסקים (MBA) ולקראת בחינת ה-GMAT המהווה תנאי קבלה הכרחי באוניברסיטאות ברחבי העולם, כמו גם בישראל ללימודים אלו. כתובת האתר: gmat.kidum.com (ללא www).

מיכאל מגקוב, מנהל תחום ה- GMAT בחברת קידום לך תצטיין מסר כי מטרת הקמת האתר הייתה להציג ולספק לגולשים מידע מקיף אודות לימודי ה-MBA בישראל ובחו"ל, אודות בחינת ה-GMAT ותחומים נלווים נוספים. בנוסף בכוונת מנהלי האתר ליצור מנגנון דינאמי, שיאפשר לנהל קשר אינטרנטי עם המתעניינים בשלב טרום קורס, במהלך הקורס ולאחריו.

באתר ניתן למצוא מידע טכני על מבנה בחינת ה-GMAT, הציון, רקע כללי על מסלולי MBA וקישורים לאתרים נפוצים. ניתן יהיה למצוא באתר חדשות רצות בתחום, כתבות מתחלפות, ראיונות עם סטודנטים ובוגרים של האוניברסיטאות המובילות בארץ ובעולם, ראיונות עם דיקנים וועדות קבלה, ראיונות עם מנהלי משאבי אנוש במשק, סקירת חדשות ה-MBA, סקירת כתבות המתפרסמות בעיתונים אחרים, סקירת הדירוגים של אוניברסיטאות בעולם ועדכון על שינויי הבחינה. בנוסף, ינוהל באתר פורום גולשים אשר יאפשר לדון בשאלות ובעיות הקשורות בנושא, לקבל המלצות, תשובות לשאלות נפוצות ונתונים סטטיסטיים אשר יסייעו בקבלת החלטות.

מגקוב, מציין שממידע המצוי בקידום לך תצטיין עולה כי ב-3 השנים האחרונות חל גידול של כ- 30% במספר הניגשים לבחינת ה- GMAT.כל האוניברסיטאות והמכללות דורשות ציון GMAT כתנאי קבלה ללימודי MBA. בשנת 2003 סה"כ הניגשים לבחינה בעולם כולו עמד על כ- 250,000 נבחנים כאשר מתוכם 60% אמריקאים ורק-1% ישראלים. התפלגות הפקולטות של תלמידי MBA בישראל הוא: כלכלה 18.8%, הנדסה 17.8%, מדעי החברה 16.3%, מדעי המחשב 12.5%, מנהל עסקים 11.5%, משפטים 7.2%, מדעי הטבע 6.7%, רפואה 5.3%, מדעי הרוח 2.9%, מתמטיקה 1%.

אין תמונה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד