072-3300504

מלכת הדראג מתכוננת לפסח

מלכת הדראג אספרנסה, התנתקה מחיי הזוהר בסדום ועמורה ונתקלה בבעיות קשות דווקא במבצרו האחרון של האדם, השירותים. עוד דפים לוהטים מיומנה של המלכה...

אספרנסה | 14-03-2004 13:48:00

חייבת אני לפתוח את המדור בתקרית מזעזעת אך מחרמנת שאוזניי נקלעו לתוכה.
באחת הפעמים שביליתי בשירותים, חמושה בעיתון להתנחלות עד הקמת ישוב קבע באסלה שמתחתיי, נכנסה אחת ,לא חשוב מאיזו עדה, וליוותה את קולות העצירות שלי בגניחות משלה. הגניחות אם אתם שואלים, הצטרפו לקולות הסקספון שליוו את שהייתה בתא .
מכיוון שהקולות דומים במהותם, כשיצאתי מהתא נתקלתי במבטה המוסרי של המנקה. ניסיתי להסביר שזה לא אני, אבל כנראה ששפת הסקס יותר אוניברסלית מעברית .
יצאתי ממורמרת אך רזה בקילו וחשבתי לפחות אמתין ואראה את השרלילה ואולי אומר לה איזו משנת חוכמה מהוגנת. אך כשיצאה הגונחת כל מה שיצא מפי זה: " אחותי, כשותפה סמוי להנאתך האחרונה . תאמרי לי לפחות במי מדובר"
לאחר החלפת נתוני גובה ,נפח ונתונים סנטמיריאלים יוצאת אני בקביעה שסקס בשירותים זה דבר נפלא אך תחילה ודאו היכן המנקה.
ורצוי שגם אני לא אהיה במקום, אחרת זה עלול להגיע לאוזני כולם

קושיות הקמפוס
החום המקרטע שפקדנו לאחרונה גרם לי לחשוב על כמה דברים, ראשית :שהכינרת כבר לא תעבור את הקו העליון ,כבר הגיע הזמן שמישהו יעדכן אותו ויוריד אותו בחצי מטר לפחות.
שנית, נזכרתי בפסח הממשמש ובא ואיתו גם המנהג הידוע לשאול קושיות, כלומר שאלות לא ממש ברורות ולקבל תשובות סתומות עוד יותר כמיטב ההיגיון והמסורת היהודית.
ברוח זו רציתי לשאול ולעלות מספר תובנות:

מה הקשר בין מיספר הלוקרים למספר הסטודנטים באוניברסיטה?
הגיע הזמן שאוניברסיטת חיפה תשתמש בפקולטה למדעים מדויקים ואולי הם יוכלו להאיר את עינהם שלי נימאס לסחוב כול היום את המגבת,שמפו,סבון ובגדים להחלפה.

מי אחראי על הניסוי הידוע –השפעות טמפרטורות הפוכות בחדרי הלימוד מאלה שבחוץ על הסטודנטים?
מראות קשים נצפו בחדרי הלימוד סטודנטים בשיא החום לובשים סוודרים ובעת מכת קור ישובים הם בחולצות קצרות כשתסמונת זו מלווה בנזלת כרונית ,אני רוצה לדעת עד מתי ימשך הניסוי ומי יממן לי את הכדורים?

מדוע פרופסורים מאותה פקולטה סותרים אחד את השני?
רגילה אני למבטים משתאים עד מבולבלים על מוצא פי ,אבל גם אני יודעת שתא בגופנו מתחלק בצורה אחת כדי ליצור תאי מין ושמשהוא יסביר את זה למרצים בחוג לביולוגיה אבולוציונית ושיעביר אותם גיבושון כול שהוא.

מי מטפל במלשנים?
בעודי מתלבטת על קוביית השוקולד אחרונה בחפיסה שהבאתי להמתקת ההרצאה ובשניה שהחלטתי להכניסה לפי ,הרי גם זה שם דבר שלא יפתור חיבור בן האצבע לפי מעל לאסלה, נשמע מאחורי "היא לא הבינה" בקול רם. מסתבר שחסר חיים שישב מאחורי החליט לענות למרצה כבל עם וסטודנטים על השאלה "מי לא הבין את הנושא?". כמובן שנוכח התקפת פתע זו, והעובדה שקישורי האורליים היו עסוקים בהתעסקויות מתוקות יותר , מצאתי את עצמי שותקת כשראשי כולם מופנים אלי.
בתום השיעור הספקתי להזמין בעבור המלשן חולית טרור לפני הכניסה לשירותים.
ולשואלים מאיפה אני מכירה חולית טרור את זה תדעו בפסח הבא....

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד