072-3300504

הבית של ליליה

"מרגישה כמו פליטת תיכון בתולית, עם אנרגיות של בת 16, גוף של בת 16 שנראית כמו כפילה של נטליה אוריירו ומוח של בת 16 שקפצה שש כיתות" היומן האישי של ליליה נפתח לציבור ואתם מוזמנים להעיף מבט...

ליליה | 22-02-2004 16:11:00

יש לי ביטחון עצמי של מר עולם מול גיק שפעם ראשונה יצא לאור השמש מחוות המחשבים, וחיוך תמידי על הפרצוף כמו מייקל ג'קסון בגן ילדים. כדי להשקיט את האנרגיות העודפות אני מתמסרת ליוגה פעם בשבוע, עם מיסטר פרפקט שנראה הרבה פחות ממה שרשום לו בתעודת הזהות, חזק הרבה יותר ממה שהייתם מצפים מסיסי יוגיסט, עם חוכמת חיים משולבת בפלפל אדום חריף וטבעת קטנה על האצבע שמשאירה את הרומן שלנו בגדר פנטזיה מופרעת תוצרת המוח האישי שלי.

בתחילת הסמסטר החלפתי קידומת למעונות שלי שמהווים חוויה מדהימה הנרשמת כל יום בספרי ההיסטוריה של החיים המוטרפים שלי. עד עכשיו, המונח "מעונות" הגביל אתכם לדירה בגודל אגוז חצוי, עם 7 שותפים וחצי (בשביל האגו דל השותף המניאק), מחסור חמור בפרטיות ועודף מקום עוד יותר חמוד במקרר. נא להכיר את המעונות שלי: וילה חמודה עם גג אדום, בתוכה לכל אחד משותפיי המקסימים יש חדר ענקי ובתוכו מיטה זוגית. שותפים לחדר? לא מכירה את המושג. חימום מרכזי? דווקא כן. פלוס שני תנורים בחדר, פטור מתשלום של כל הקללות האלה: ארנונה, חשמל ואחיהם. אני ניזונה מהתוצר המקומי שכולל יוגורטים ולבנה, ישר מהפרה, וויטמינים בגלגול המקומי שלהם בתור פירות וירקות טריים. וכל האושר הזה ממוקם בכפר ירוק יותר מהקנאה שלכם ברגע זה.

תקופת הבחינות הינה המתכון המושלם להתמוטטות עצבים. הדבר הוכיח את עצמו לפני יומיים: התייצבתי 10 דקות לפני תחילת המבחן בקמפוס הידידותי שלי וניגשתי אל הגברת החרשנית בפקולטה שהייתה באמצע קריאה מאסיבית כששדרגתי את הקול שלי ל"מתוק פלוס", וביקשתי ממנה להסביר לי את אחד המאמרים הבלתי קריאים מבין בערך 219 שהייתי צריכה להיבחן עליהם בדקות הקרובות. לאחר כמה שניות של שתיקה המפלצונת הציצה עליי מלמטה, הציצה על החבר שלה שהיה עסוק בלהחזיק את הספרים שלי וירתה מפיה המיובש את צמד האותיות שעדיין לא יצא לי להכיר: "לא". למה? אלוהים יודע, אני לא. סתם ביץ'. רצה הגורל, או שבעצם המשגיחה במבחן, והפילה נטולת הלב התיישבה בדיוק מאחוריי. לקח לי בדיוק 20 דקות לסיים את המבחן שנראה כמו בדיחה של המרצה, אך אבוי! האישה הרעה מאחוריי נראתה כאילו בלעה חמישה לימונים, ומולה טופס תשובות ריק. בשלב זה נידבתי לה את דף התשובות שלי. הכל. בסוף המבחן היא ניגשה אליי וכמעט חיבקה אותי. ואז היא נזכרה שהבעת רגשות חיוביים לא קיימת בלקסיקון של ביצ'יות ופשוט אמרה "תודה". עניתי לה ש"אני לא מאמינה בברוגז", צירפתי משהו על שלום עולמי, ומייד סיפרו לה לחשושים מסביב שהיו כמה טורים. בזמן שהיא חיפשה סרגל לחיתוך וורידים, לחשתי לה בטון סקסי ש"מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא כשהוא מתעורר עם קרציות".

חזרתי לי למעונות, מריחה את סוף השבוע בבית. התחלתי לארגן את תיקי, שלא היה מאכזב טיול של שנתיים במזרח, או במקרה שלי, יומיים בבית (אנו נטולי מכונת כביסה במעונות). החלטתי לעשות מקלחת פילינגים ופרידה משערות מיותרות, אך כשהגעתי למקלחת המחוממת מראש, גיליתי שהנורה מתה. מייד שדרגתי אותה למקלחת שנטי רומנטית ומגניבה, אבל סכין הגילוח שלי חשב אחרת. מסתבר שדרושה תאורה של חדרי ניתוח כדי להוריד שערות ברגליים. הניתוח בוצע כמעט בהצלחה, הגילוח של השערות היה מושלם. וגם של העור ברגליים שלי. דשדשתי לי חלקה אך פצועה לחדר, וכשהבנתי שהוא לא מאובזר בשום אמצעי החייאה, דפקתי בהיסטריה על חדרו של שותפי בחלק הימני של הווילה, רמי, שאוכל ספרים של כלכלה לארוחת הבוקר. הוא פתח, הציץ בי עטופה במגבת, והחיוך שנמרח לו על הפנים נמחק מהר מאוד כשראה את הבעתי המבוהלת ורגליי המדממות בסגנון חייל קרבי, העניק לי פלסטר במתנה וכך ניצלו חיי!

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד