072-3300504

איך לשמור על איכות חיים עם תקציב של סטודנט???

לכולנו יש בעיות תקציב וכולנו עדיין רוצים להיראות טוב ולקנות מתנות טובות לחברים ולמשפחה לחג המתקרב ושנה אקדמאית המתחילה דורשת מאיתנו לקנות מלאי של דפדפות , עטים , מרקרים וכו'. אז הינה כמה טיפים שעוזרים לי שיעזרו לכם גם….

אנה קיינר | 25-09-2003 11:13:00

נתחיל עם אופנה ולבוש , נכון גם כשאני נכנסת לשיעור ורואה מישהי נכנסת עם תיק של לואיס ויטון או משקפיים של כריסטיאן דיור או שאנל אני כולי מקנא ומרגישה כמו ילדה קטנה בחנות צעצועים שרוצה את הבובה החדשה ובאלי לקפוץ על המקום ולצעוק "אני רוצה , אני רוצה,אני רוצה " אבל בכל זאת אני מתאפקת ואומרת לעצמי שעוד מעט אני אסיים תואר ואוכל לקנות לעצמי את הכול.

בוא נתחיל חוץ מסופי עונה שכולנו כבר למדנו ליהנות אז יש עוד דבר טוב בחיים כמו חנויות עודפים , למשל אני קניתי שמלה של רשת מאוד ידועה שנראית מדהים עלי ובכלל שעלתה לי 20 שח וכולם חושבים שהיא עלתה לי 200 שח .

כמו כן רשתות רבות מתאימות את קו האופנה למראה צעיר ולא יקר וביניהן רשת פוקס שמציעות בגדים מעולים במחירים ממש סבירים שגם נוחים , צעירים וסקסיים.
ותמיד עדיף לקנות בחנויות קטנות ופרטיות גם בגלל שמחירים יותר סבירים ושירות יותר טוב וגם בגלל שיש יותר סיכוים שלא תיראו את אותה החולצה על מישהו אחר .
ועכשיו לטיפוח , אומנם יש כאלה שיגידו שהם לא יכולים להשתמש בשום דבר חוץ ממותגים יש חברות מצויות שמציעות מוצרים רבים וגם הרבה פטנטים חדשים חמודים ושימושיים , למשל החידוש האחרון של ניבאה הוא מסכות טיפוח פנים באריזות קטנות כמו דוגמיות שמספיקות לשלושה שימושים בערך שעולות רק 10 שח ,כך את גם יכולה לטפל באורך בזול וגם ללא חשש שהקרם יתבזבז ללא שימוש.בכלל אם אין לך רגישות יתר של עור תמיד כדאי לנסות מוצרים חדשים במצעים הם יכולים להפתיעה לטובה , המחירים טובים והרגשה והמראה נהדר.

נעבור לאביזרים כמו חגורות , תיקים , תכשיטים וכו'..
אומנם הרבה יותר כיף להיראות בציבור עם מותג אמיתי ולא חיקוי אבל באמת שיש הרבה מציאות מעולות בחנויות קטנות , תיק ללימודים שיהיה לך נוח ושימושי יגרום לך להרבה יותר הנאה מאשר תיק קטן ולא נוח שכתוב עליו שם של מעצב ,חשוב גם לא לדאוג אם התיק או חגורה לא מעור זה בדרך כלל יותר שימושי ונוח ויש גם את העניין ששום חיה לא סבלה מזה , וכמובן לא נשכח את עניין המחיר שהוא הרבה יותר נמוך.בכל הנוגע לשעונים , עגילים , צמידים ושאר האביזרים , תרשו לי לחלוק חוויה אישית , השעון היקר והמותג שלי יתקלקל ובגלל שאין לי זמן ללכת לתקן אותו הזמנתי דרך אחד החברות של דיוור ישיר שעון שעלה לי 50 שח , הוא היה כל כך יפה שעבר לי החשק ללכת לתקן את שלי שהאמת כבר לא ריגש אותי כל כך , וגם קניתי עוד שעון זול ועכשיו אני יכולה להתאים שעון למה שאני לובשת וליהנות ממראה טוב בטוב טעם שעלה לי מעט מאוד כסף.

עוד סיפור על מותגים
החלטתי לפנק את עצמי וקניתי משקפי שמש של גוצ'י שעלו לי כמעט 1000 שח , בתקופה הראשונה מאוד נהניתי מהם , אהבתי לשלוף את הקופסה עם המותג ומסמל סטאטוס שזה מייצג גרם לי להתרגשות רבה מאוד , זה היה לפני שנתיים והאמת היא שאני לא כל כך נהנית מהם עכשיו והם גם לא נוחים אבל ממש אין לי מצפון לקנות משקפיים חדשות בגלל שההם עלו כל כך יקר ,לאחרונה קניתי משקפיים באחד החנויות המתמחות שעלו 200 שח הן נראות מצוין נוחות מאוד וגם מגנות מהשמש . ומוסר השכל של כל הסיפור הוא שלא חייבים לקנות משהוא יקר בשביל להנות ממנו.

ונעבור למתנות לחברים או למשפחה , לחג או בכלל. אז נכון אפשר ללכת לחנות יקרה במרכז המסחרי ולקנות קישוט קטן שיעלה לנו המון או ללכת לאחד החנויות למתנות או דברים לבית שקיים בכל עיר ועיר כמו רחוב ביאליק ברמת גן ולמצוא הרבה חנויות קטנות עם מתנות ממש יפות ומתחשבות למשפחה או לחברים שגם יעלו בזול וגם ירגשו לא פחות את היקרים שלכם , זכרו לא סכום שהוצאתם אלא המטרה ותשומת לב היא החשובה .

עכשיו נטפל במוצרי כתיבה ודברים שצריך ללימודים, אז נכון אפשר ללכת לרשתות יקרות ולקנות שם את כל מה שצריך אבל זה יעלה לנו הרבה כסף כאשר בדיוק עם אותה ההצלחה אנו נוכל ללכת לחנויות זולות כמו הכול בדולק ולקנות בדיוק את אותם הדברים הנחוצים רק שהם יעלו לנו הרבה פחות ונוכל להשתמש בהם בדיוק באותה ההצלחה והנעה.

לסיכום תרשו לי להגיד כי כל מה שמתואר כאן הוא מניסיון אישי שלי וללא שום שיתוף או תמיכה מצד אחד החנויות המפורטות , אני מאוד מקווה שתוכלו להיעזר בעצות שלי והן יעזרו לכם להרגיש יפים , אופנתיים וללא השעה גדולה של כסף.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד