072-3300504

להשתלב במערכת הבריאות בצורה הטובה ביותר

שואפים להיות חלק ממערכת הבריאות בישראל ולקחת אותה צעד אחד קדימה? רוצים לקבל את הידע והכלים הנכונים לשם כך? מצאנו את התואר המושלם בשבילכם

רחל ויינר | 08-08-2017 12:00:00

בשנים האחרונות הפך תחום מינהל מערכות הבריאות, שהינו חדש יחסית, לתחום מבוקש ופופולארי בקרב הסטודנטים בישראל. זאת, לאור העובדה כי אחד הנושאים החשובים והקריטיים כיום במדינת ישראל, הינו פיתוח וקידום מערכת הבריאות העוסקת בהצלת חיי אדם ונוגעת באופן ישיר לכל אחד ואחת. לימודי תואר ראשון במינהל מערכות בריאות משלבים תכנים מעולם העסקים, לימודי רפואה ומקצועות הבריאות ומהווים הזדמנות מצוינת לפתח קריירה משמעותית ומרתקת בעולם הבריאות.

הזדמנות לפתח קריירה משמעותית בעולם הבריאות
הזדמנות לפתח קריירה משמעותית בעולם הבריאות

תכנית לימודים ייחודית והכשרה מקיפה
אז אם גם אתם רוצים להשתלב במערכת הבריאות ולקחת אותה צעד אחד קדימה אתם נמצאים בכתבה הנכונה, שכן התואר הראשון במינהל מערכות בריאות בשערי משפט ומדע הוא בדיוק התואר בשבילכם. למה? כי במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט רואים בהכשרת כוח אדם איכותי למערכת הבריאות בישראל משימה לאומית, ושוקדים על הכשרה ברמה הגבוהה ביותר למי שמיועד לאייש את מערכת הבריאות ולשדרג אותה.

במהלך התואר לומדים ומתרגלים הסטודנטים את יישום כלי הניהול בבעיות הייחודיות לתחום הבריאות בישראל. זאת, על בסיס הכלים אותם הם רוכשים בתואר כדוגמת לימוד מרכיביה של מערכת הבריאות והרפואה, ובמקביל קבלת בסיס רחב של ידע במקצועות הניהול מתחומי מנהל עסקים, מדעי ההתנהגות והנדסת תעשיה וניהול. "בית הספר למדעי הבריאות נועד לענות על הצורך בהכשרת אנשי מינהל לסקטור הבריאות בישראל לתפקידי ניהול בדרג הביניים והבכיר", אומר פרופסור בנימין שרדני, ראש בית הספר למדעי הבריאות במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט .

הכשרה לתפקידי ניהול לסקטור הבריאות בישראל
הכשרה לתפקידי ניהול לסקטור הבריאות בישראל

ידע רב תחומי והשתלבות במגוון תפקידים מרתקים
התואר המבוקש מתאים למי שמעוניין לרכוש ידע אינטגרטיבי בתחום מינהל הבריאות ולקבל כלים מעשיים כדוגמת יכולת ניהולית, שיפוט וניתוח מאזנים כלכליים, הבנה פסיכולוגית של אנשים ועובדים ויכולות שיווק ושירות. תוהים מה הם הקורסים המעניינים והמגוונים שתלמדו במהלך התואר? תשמחו לגלות שבתכנית הלימודים מופיעים קורסים כמו יסודות הניהול, מבוא לפסיכולוגיה, הבנה של מערכות בריאות בישראל ובעולם, ניהול משאבי אנוש ועוד רבים נוספים.

"התכנית נועדה לענות על הצורך בממלאי תפקידים בניהול מערכות הבריאות על מרכיביה הציבוריים והפרטיים: בתי חולים, רפואה קהילתית, רפואה מונעת וכדומה", אומר פרופ' שרדני. התואר מיועד לתלמידים בתחילת דרכם וכן לבעלי מקצוע הפועלים בתחום הרפואה והבריאות כגון: סיעוד, שינניות, פיזיותרפיה, הממלאים או המיועדים למלא פונקציות מינהלתיות במערכת הבריאות.

שואלים את עצמכם אילו תפקידים תוכלו לאייש בתור בוגרי תואר ראשון במינהל מערכות בריאות? מלבד תפקידים במערכת הרפואה הפרטית והציבורית תוכלו להשתלב גם בתפקידים ציבוריים כדוגמת משרד הבריאות, משרד החינוך ובארגונים ציבוריים נוספים.

אין ספק כי על מנת להשתלב בצורה טובה ולהוות גורם משמעותי ומשפיע על מערכת הבריאות, חשוב ללמוד במוסד לימודים אקדמי שמציע תואר המתאים עצמו לחידושים בעולם הרפואה ומשלב מרצים שהינם אנשי מקצוע מובילים בתחומם, רמת לימודים גבוהה ויחס אישי לסטודנטים.

אפשרות להשתלב במגוון תפקידים מרתקים במערכת הבריאות
אפשרות להשתלב במגוון תפקידים מרתקים במערכת הבריאות
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד