072-3300504

בלעדי: המסלול שמשלב משאבי אנוש ולימודי ניהול

מעוניינים לפתח קריירה בתחום משאבי אנוש? עם המסלול החדש של המכללה האקדמית לישראל, תוכלו להתקדם לתפקידי ניהול מובילים במהירות ובמקביל ללמוד תואר ראשון במשאבי אנוש

10-04-2016 19:29:00

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מחפשים מקצוע שישלב עבודה עם אנשים, כזה שיפתח אתכם ברמה האישית והמקצועית, ייחשב לתפקיד משמעותי וכמובן בעל אופציות קידום?

למכללה האקדמית לישראל ברמת גן יש את הפתרון המושלם עבורכם, הכירו את המסלול הבלעדי ללימודי משאבי אנוש וניהול, התואר החדשני שיכשיר אתכם למגוון תפקידים במחלקות משאבי אנוש ובמקביל יקנה לכם רקע משמעותי לקראת תפקידי ניהול מובילים.

שניים באחד: התואר שיסדר לכם את העתיד, לימודי משאבי אנוש וניהול
שניים באחד: התואר שיסדר לכם את העתיד, לימודי משאבי אנוש וניהול

דרישות: מועמדים ורסטיליים בעלי ידע נרחב
העובדה שכללי המשחק השתנו בשוק העבודה אינה מפתיעה ומרעישה, שכן היום רובם הגדול של המעסיקים מחפשים אחר המועמדים הוורסטיליים, בעלי הידע הנרחב שיספקו להם בהמשך הדרך אופציות תעסוקתיות נוספות.

מנהל השיווק של המכללה האקדמית לישראל, עמית וולקוביץ, מתייחס לנקודה זו ומחדד כי, "שוק העבודה העתידי מחייב כישורים רב תחומיים ולכן הסטודנטים בתכנית הדו חוגית יקבלו את הכלים המתקדמים של עולם הניהול המודרני, יחד עם הידע האקדמי, בעולם המרתק של משאבי אנוש".

לדבריו, החיבור של לימודי ניהול ומשאבי אנוש בחלוקה והיקף זהה הוא נכון ואף עונה על הצרכים העכשוויים בשוק, "תכנית הלימודים הדו חוגית תכשיר את הסטודנטים למגוון רחב של תפקידים במחלקות משאבי אנוש בחברות וגם תקנה להם רקע חזק בניהול, דבר שיאפשר התקדמות מהירה לתפקידי ניהול בכירים".

על השאלה המתבקשת מהם התפקידים המוצעים לאחר התואר, התשובה מגוונת ורבת תפקידים, תוכלו להשתלב במשרות כמו תפקידי גיוס וקליטת עובדים, תפקידי הדרכה ורווחה ועד לפיתוח קריירות וטיפוח תרבות ארגונית.

תפקידים מובילים כמו: תכנון צרכים עתידיים של משאבי אנוש, פיתוח ארגוני והובלת תהליכי שינוי בחברה יוכלו להיות כאמור אופציה עתידית במסלול הקריירה שלכם.

"שוק העבודה העתידי מחייב כישורים רב תחומיים", וולקוביץ
"שוק העבודה העתידי מחייב כישורים רב תחומיים", וולקוביץ

"שני התחומים משלימים זה את זה"
ראש תכנית הניהול במכללה, ד"ר אמנון גונן, מתייחס לחיבור של שני התחומים לתואר אחד ומסביר כי, "שני התחומים משלימים זה את זה, מנהלי משאבי אנוש בארגונים אמורים לקחת חלק פעיל בניהול הארגון, עליהם להבין את השיקולים של מנהל הכספים, השיווק, התפעול, הרכש, מערכות המידע וכו'. לכן מנהל משאבי אנוש טוב הוא בעל רקע מתאים גם בניהול הארגון".

מאידך, מוסיף גונן כי,"בוגר התכנית יוכל להתקדם גם בתחומי הניהול של הארגון בזכות הרקע בכל תחומי הניהול והרקע הרחב יותר בתחום משאבי האנוש".

המחזור הראשון של המסלול הבלעדי מטעם המכללה האקדמית לישראל ברמת גן יצא לדרך בחודש אוקטובר הקרוב במתכונת הכוללת: לימודי יום של שלושה מפגשים בשבוע במשך שנתיים, או לחלופין לימודי ערב הכוללים שני מפגשי ערב בשבוע ומפגש נוסף ביום שישי, במשך שלוש שנים.
עם פתיחת המסלול יוצעו מלגות לימודים אטרקטיביות עבור הסטודנטים.

בנוסף לשני ארגזי הכלים איתם יוצאים בוגרי התכנית, יש לציין כי המסלול הוכר לצורך קבלת הסמכה במשאבי אנוש על ידי העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש בישראל. כמו כן המכללה האקדמית לישראל הינה מוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

ניהול ומשאבי אנוש משלימים זה את זה
ניהול ומשאבי אנוש משלימים זה את זה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד