072-3300504

בעזרת הצבע: איל מקיאג' פותחת דלת לעולם הזוהר

מרגישים שניחנתם ביד מקצועית אך חסרה לכם הטכניקה? הגיע הזמן להצעיד את הכישרון שלכם צעד אחד קדימה, לרכוש את הידע ולהיכנס בכל הכוח לתעשיית היופי והאופנה

גל יונגר | 18-02-2016 16:43:00

אם אתם נושמים אסתטיקה ויופי, יש לכם יד יציבה, תמיד התעניינתם בהפקות אופנה ואתם מחוברים בעיקר לצד היצירתי שבכם, הגיע הזמן ללכת עם האמת שלכם עד הסוף ולבחון את הסיכוי הטוב ביותר להפוך למאפרים מובילים בתעשייה בארץ ובעולם.

אחד התחומים המבוקשים בשנים האחרונות, ממשיך לצבור ביקוש וגדל בזירות השונות, ממאפרי כלות וערב, דרך מאפרים בתאטרון ובקולנוע ועד להפקות בסטים גדולים, תוכלו להשתלב במשרות האיפור השונות.

אז כיצד תבחרו את המקום המתאים עבורכם ואילו קורסים יעניקו לכם את הכלים הדרושים? ענת רפפורט, מנהלת שיווק רשת מכללות איל מקיאג' מסבירה איך תעשו זאת בדרך הנכונה.

"המכללה למקצועות האיפור איל מקיאג' היא המכללה המובילה בישראל, יש לנו חמישה סניפים פזורים בארץ: סניף בתל אביב, ירושלים, בני ברק, באר שבע וחיפה", מסבירה רפפורט.

לדבריה, העובדה שלצד המכללות קיימת רשת חנויות הכוללת 40 סניפים מעניקה לתלמידים את האופציה להשתמש במוצרי האיפור הכי חדישים בשוק, כחלק מהמזוודה שניתנת להם במעמד רישום הקורס.

אז עם מי תלמדו בקורסים השונים? במכללות תוכלו למצוא מרצים מובילים בתחום, בניהם: המאפרת אלן סוקולוב, הסטייליסטית שירן מניה, המאפרת מיכל פוסמן, המאפרת דיתי מסר וצלמי האופנה לירן מור ורועי פרי.

מאפרים בנשמה? הגיע הזמן להפוך את התחביב למקצוע מוביל
מאפרים בנשמה? הגיע הזמן להפוך את התחביב למקצוע מוביל

כך תהפכו למאפרים מובילים
מסלולי הלימוד המוצעים במכללת איל מקיאג' מתחלקים לארבעה קורסים: קורס Beauty, הכולל 27 מפגשים שבועיים, ומעניק כרטיס כניסה רשמי לעולם האיפור. רכישת הבסיס היא חלק מהנושאים הנלמדים, כמו כן דגשים על סגנונות איפור שונים בניהם: איפור כלות, איפור יום, איפור לצילום סטילס ועוד. בסיום הקורס הבוגרים יוצאים עם תיק עבודות מקצועי.

קורס איפור Master Fashion - קורס המשך הכולל 40 מפגשים, בו ניתנים כלים וטכניקות מורכבות בניהן: איפור טבעי, שימרים והברקות, מראה מעושן, מרתון איפור כלות, איפור למסלולי תצוגות, טרנדים ומובילים עוד.

קורס Special Effects – קורס הכולל 52 מפגשים, בו נלמדים תהליכי יצירת דמויות, ציורי גוף, איפור גוף ואפקטים תוך חשיפה לחומרי איפור מגוונים, איפור יפני, מסכות ועוד. הקורס מקנה שלוש תעודות בינלאומיות: איפור ביוטי ערב כלות ואירועים, איפור אופנה ותצוגות ואיפור קולנוע וטלוויזיה, במה ואפקטים.

הקורס היוקרתי Media Pro – קורס חדש הכולל 22 מפגשים, מיועד בעיקר למאפרים המצטיינים של איל מקיאג'. מתמקד בהפקות אופנה מורכבות ומשלב תרגולים רבים והתנסויות. בין היתר תתנסו בהפקות שטח והפקות קונספט. הקורס מקנה תעודת איפור בינלאומית ייחודית בתחומה: איפור במגוון סוגי המדיה טלווזיה, קולנוע, פרסומות וקליפים.

חולמים לעבוד עם הגדולים? תתחילו ללמוד, מתוך מסלול של דולצ'ה גבאנה
חולמים לעבוד עם הגדולים? תתחילו ללמוד, מתוך מסלול של דולצ'ה גבאנה

משרה גמישה, יצירתית ומתגמלת
אם עד כה התעסקתם בשאלה האם כניסה לעולם האיפור היא באמת הדבר הנכון עבורכם, הכניסו לתוך השיקולים את היתרונות הבאים: השכר גבוה ומתגמל, קיימת גמישות רבה בשעות העבודה, הביקוש למאפרים גדל וההצלחה בתחום אכן מהירה.

נקודה נוספת ששוה להתייחס אליה היא קהל היעד שמגיע ללמוד, רפפורט מסבירה כי מדובר באוכלוסייה מאוד מגוונת, "מחיילות בנות 18שמעוניינות ללמוד להתאפר בעצמן, חיילות וחיילים משוחררים אחרי צבא, סטודנטים וסטודנטיות שמחפשים הכנסה צדדית (מדובר בהכנסה מאוד מתגמלת) ועד נשים שיצאו לפנסיה או אימהות אחרי לידה שמחפשות עבודה גמישה". לדבריה, קיימות גם נשים שמגיעות ללמוד לאפר מהמגזר הדתי.

לאחר שהתנסתם באחד הקורסים וצברתם את הנסיון הדרוש, הגיע הזמן לפרוש כנפיים ולקפוץ למים של הכרישים הגדולים. רפפורט מסכמת, "הבוגרים שלנו יוצאים עם מזוודת מוצרים, המון ידע וכלים ומכאן הם יכולים להתחיל לעבוד. ברגע שלמאפר יש את הדרייב והוא רוצה את זה, הוא דוחף את עצמו ומצליח".

בנוסף מציינת רפפורט כי הבוגרים שהוכיחו את עצמם במהלך הקורסים, נהנים מאפשרויות תעסוקה בסניפי איל מקיאג' הפזורים בארץ, "בחנויות ניתן לצבור קליינטורה קבועה, ניסיון רב וכמובן הזדמנות אדירה להמשך הדרך".

המוצרים המובילים ביותר במזוודה אחת, איל מקיאג'
המוצרים המובילים ביותר במזוודה אחת, איל מקיאג'
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד