072-3300504

סטודנטית הגיעה לטקס קבלת תארים, ויצאה עם טבעת אירוסין

טקס חלוקת התארים במכללה האקדמית לישראל נפתח כרגיל, אבל המשיך עם הצעת נישואים מפתיעה ומרגשת, שהותירה את כל הסוביבים המומים ונרגשים

הדס נתנאל | 05-01-2016 12:32:00

מדי שנה מתקיים טקס הענקת תארים לבוגרים, אך הפעם, חלוקת התארים לבוגרי ניהול מערכות בריאות של המכללה האקדמית לישראל, הייתה מפתיעה ומרגשת במיוחד.

אורלי שקרוב (22), עלתה על הבמה בכדי לקבל תעודה על לימודיה האקדמיים, היא לא תיארה לעצמה שתרד מהבמה גם עם תעודה וגם עם טבעת אירוסין מבן זוגה אלירן פנחסוב כהן (23), צפו.

"תכננתי לקבל תעודה וללכת הביתה"
טקס הענקת התארים שהתקיים בתחילת השבוע, התחיל עם מצטייני המסלול שעלו על הבמה, כאשר מיד לאחר מכן קראו לשקרוב לעלות על הבמה. "לא הבנתי למה קוראים לי ראשונה, כי אם זה לפי שם המשפחה אז אמורים לקרוא לי לקראת הסוף", היא מספרת.

מהר מאוד מצאה את עצמה עומדת על הבמה לצד מי שהנחה את הערב, פרופסור גדליה פז, מחזיקה לו את היד ומקשיבה למה שיש לו לומר.

''אנחנו יודעים שיש בן אדם שהוא מאוד מאוד חשוב לך, ורצית כל כך שהוא יהיה איתך היום ברגע מיוחד זה והוא לא יכול להגיע, אבל, האם את מצליחה לזהות את הקול הבא?", כאשר מיד לאחר מכן יצא פנחסוב כהן מאחורי הקלעים כשטבעת האירוסין בידו.

"ההתרגשות הייתה בשיאה, את לא מתארת לעצמך מה קורה שם, את מרגישה בחלום", מספרת שקרוב שהייתה בטוחה שבן זוגה לא יצליח להגיע לטקס, "הוא אמר לי שהוא לא יהיה בוודאות באותו היום כי הוא עסוק, תכננתי לקבל תעודה וללכת הביתה".

הופתעה לגלות שהיא מקבלת גם טבעת אירוסין, אורלי שקרוב ופרופסור גדליה פז
הופתעה לגלות שהיא מקבלת גם טבעת אירוסין, אורלי שקרוב ופרופסור גדליה פז

הפתעה להורים: הבת שלכם מאורסת
פנחסוב כהן הצליח לשמור על ההצעה בסוד, עד שבת זוגו כלל לא תיארה לעצמה שתחליף טייטל מרווקה למאורסת."היא לא חשדה בכלום, הכל היה מושלם. יצאתי מאחורי הקלעים, התחבקנו, התנשקנו, היה מקרן עם השאלה 'אורלי, התנשאי לי?', הפרחת בלונים וקהל שעשה את רוב העבודה".

בין הקהל ישבו לא רק חבריה לספסל ללימודים של שקרוב, אלא גם הוריה שלא ידעו דבר על ההצעה, "הם ממש התרגשו והתחילו לבכות, הם היו מופתעים לגמרי", היא מספרת.

השניים, שנמצאים במערכת יחסים למעלה משנה יחד, אמנם הכירו באירוע משפחתי, אך עבור שקרוב מדובר בסגירת מעגל. "התחלנו לצאת בדיוק בתקופת המחבנים ועכשיו זה סגירת מעגל, בדיוק בסוף התואר הוא הציע לי נישואים. הוא תמיד ידע שהלימודים חשובים לי והיה לי כל כך קשה,הוא ראה את כל הדרך שעברתי והוא שיחק אותה ובגדול, הפתיע אותי".

מכירים סיפור מרגש שקרה בקרב הסטודנטים? שתפו אותנו פה בתגובות או בעמוד הפייסבוק של וואלה! יורם לימודים.

''הוא שיחק אותה ובגדול'', אורלי שקרוב ברגע ההצעה
''הוא שיחק אותה ובגדול'', אורלי שקרוב ברגע ההצעה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד