072-3300504

איך תדעי אם הוא בעניין שלך?

חזרת מדייט והיה לך הכי כיף בעולם? את בטח סקרנית לדעת האם הוא בקטע שלך. האמת, לא צריך להיות פרויד כדי להבין את הרמזים - ככה תגלי אם הוא גם בקטע שלך

20-08-2015 15:24:00

דייט ראשון הוא תמיד טריקי מכיוון שקשה לדעת מה הצד השני רוצה. בכלל דייט ראשון יכול להיות בעייתי מכיוון שכולם כל כך מנומסים ומשתדלים, אז איך אפשר לדעת אם הוא בעניין?

ובכן, הניחי את כל המחשבות הטורדניות בצד וגלי אם הוא באמת 'אין טו איט'.

>> מחפשת את האחד? בואי למצוא את החצי השני שלך באינבוקס קיופיד

סימני גוף: הוא מסתכל עליך ורוכן לכיוונך
קשה לשלוט בתנועות הגוף ולכן אפשר ללמוד הרבה דברים משפת גוף.

כשמישהו מרגיש בנוח הוא ייטה לרכון לכיוונך, כשהוא לא ירגיש בנוח או לא יביע עניין, ככל שהנראה שהגוף שלו יהיה בכיוון הנגדי. לכן, אם הוא התקרב אליך במהלך הדייט זה אומר שהגוף שלו נתן אור ירוק.

בנוסף, אם הוא השתדל לשמור איתך על קשר עין במהלך הדייט זה כבר סימן טוב, שכן גבר שמנסה לחמוק ממבטים כנראה מנסה לחמוק גם ממך.

שפת הגוף שלכם אומרת הכל
שפת הגוף שלכם אומרת הכל

שואל שאלות, בודק ומתעניין
קרה לך שמצאת את עצמך שואלת מישהו הרבה שאלות? סביר להניח שכן וכשזה קרה הבעת עניין בו. באותה המידה אם הוא שאל אותך שאלות, זה סימן שהוא רצה לדעת על אורח החיים שלך עוד.

יש אנשים ששואלים מנימוס, אבל כשזה עובר את השאלות המנומסות כמו "במה את עובדת?" וגולש לעניין בסדר היום שלך, באנשים שסביבך, בתוכניות לעתיד ובדברים שקרו לך, אפשר להבין מזה שהוא לגמרי מתעניין.

מדבר על המשפחה שלו
לא כל אחד אוהב לחלוק את הסיפורים האישיים והמשפחתיים שלו, אבל בחור שכן עושה זאת ככל הנראה מרגיש מספיק בנוח לדבר איתך, הוא בעצם מכניס אותך לחיים שלו בזה שהוא חולק איתך את הסיפורים האישיים ביותר.

אפשר ללמוד הרבה דברים ממה שהבחור מספר לך על המשפחה שלו ולהבין האם הוא בחור משפחתי, מה הן כוונותיו ולאן הוא חותר.

מדבר על הפגישה הבאה שלכם
אם הוא השחיל באחת השיחות שלכם משפט על הפעם הבאה שתראו אחד את השנייה, אין פה בכלל ספק – הבחור רוצה דייט נוסף, או במילים אחרות – הוא בקטע שלך.

זה יכול לבוא בין השורות במשפטים כמו "את זה כבר נראה בפעם הבאה" או "יהיה ממש נחמד אם תבואי איתי" ובמקרים אחרים "בפעם הבאה נראה לי שנלך ל.." ועוד משפטים זהים שלא משתמעים לשתי פנים.

הוא מושך את הדייט
יש כמה דרכים בהם גברים שמעוניינים מושכים את הדייט, הדרך הראשונה היא להציע לך לשתות או לאכול משהו נוסף רק כדי שתישארו לשבת יחד עוד.

הדרך השנייה היא להציע ללכת למקום אחר, ללכת על שפת הים, לאכול גלידה או לעשות משהו זוגי נחמד כדי שתמשיכו לבלות זה לצד זו.

שוכח מכל מה שקורה מסביב ומתרכז רק בך
להרבה מאוד אנשים קשה להתנתק מהטלפון הנייד שלהם שהולך איתם לכל מקום. בחור שמניח את הנייד בצד ולא מתעסק בו כל הערב, כבר מראה שהוא מכבד אותך ומתעניין בך, שכן מאוד קל לברוח למסך הקטן שאנחנו רגילים אליו.

בסוף הערב הוא כבר מסמס לך
אם בסוף הערב כשאת מגיעה הביתה הטלפון של רוטט ואת מקבלת הודעה ממנו, זה כבר סימן חיובי. בחורים שנהנו בדייט בדרך כלל שולחים הודעת טקסט כבר באותו הערב, רושמים מילה או שתיים על כמה נחמד היה וסוגרים בלילה טוב.

למחרת, טלפון והזמנה לדייט נוסף
אם הוא התקשר והזמין אותך לדייט נוסף אין פה בכלל ספק. עם זאת חשוב לזכור שצריך שניים בשביל טנגו ולכן חשוב שכל אחד מכם יראה רצינות, חשוב שתהיו כנים ופתוחים ומשם הדרך לזוגיות בריאה יכולה להיות בטוחה, בהצלחה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד