072-3300504

הדברים המוזרים שקרו לי באקדמיה

חושבים שבאקדמיה רק לומדים? חשבו שוב. בואו להציץ בסיפורים הכי מביכים שקרו לסטודנטים עם המרצים שלהם

הדס נתנאל | 02-08-2015 17:10:00

מה הדבר הכי מוזר שיכול לקרות לכם באקדמיה? לא משנה כמה רחוק תלכו עם הדמיון שלכם, לסיפורים האלה לא בטוח שתגיעו. מרצה שישן אצל התלמיד שלו, סטודנטית שראתה את המרצה שלה תמזמז עם מישהי ועוד סיפורים שישאירו אתכם פעורי פה. מוכנים? הנה זה מתחיל.

ואז המרצה התעורר לי בבית
ואז המרצה התעורר לי בבית

תפסתי את המרצה מתנשק עם מישהי
כמה מוזר זה יהיה לראות את המרצה שלכם במועדון? עכשיו חשבו מה זה לראות אותו במצב אינטימי עם מישהי. עדן (כל השמות בכתבה בדויים) חיכתה בכניסה למועדון ופתאום פגשה שם את המרצה, "לא ציפיתי לראות אותו שם", היא אומרת.

אבל כאן רק התחיל הערב, "הוא קלט אותי וגם אמרנו שלום", היא משתפת, "בהמשך הערב ראיתי אותו מתמזמז עם מישהי שאני מכירה, זה היה מביך. כשראיתי אותו שוב בלימודים זה היה מעט מוזר, אבל הרגשתי שהוא צריך יותר להתפדח ממני".

"תפסתי אותו מתמזמז עם מישהי"
"תפסתי אותו מתמזמז עם מישהי"

המרצה ישן אצלי בסלון
הדבר האחרון שדני חשב, זה שהמרצה שלו ינמנם לו על הספה בדירת השותפים שלו. "כבר היה מאוחר, הסטודנטים עיכבו אותו וכולם שאלו אותו שאלות אחרי שנגמר השיעור. אני הייתי מהאחרונים וכבר הבנתי שהוא פספס את הרכבת הביתה, זה היה מוזר אבל בסוף הוא נשאר לישון על הספה בדירה שלי", מספר דני, "בסך הכל הוא היה כמו חבר אז זה היה לגיטימי".

המרצה קרא לי מכוערת
יש אנשים שנעלבים מכל דבר, אבל גלי לקחה את המקרה שלה בהומור. "המרצה נהג להתבדח עם הסטודנטים שלו, היינו בסדנא וזרקתי הערה שלדעתו הייתה מצחיקה", היא משתפת, "הוא ענה לי 'איזה מכוערת את' וכולם צחקו, אבל בגלל שכולם מכירים את האופי הגס של המרצה אז לא התרגשתי. הוא אפילו אחד המרצים האהובים עלי".

הוא אמר לי מכוערת, אבל הבנתי שזה בצחוק
הוא אמר לי מכוערת, אבל הבנתי שזה בצחוק

ישבתי לארוחת צהריים עם המרצה
מכירים את זה שאתם לפני מבחן וכל מה שאתם רוצים זה טיפת שקט? שרון החליטה לאכול צהריים ולנמנם לפני המבחן, אבל במקום זה נלחצה עוד יותר. "היה לי מבחן סופר קשה שכולם היו לחוצים ממנו", היא מספרת, "אמא שלי הייתה אצל חברה שלה, הלכתי אליה כדי לאכול איתן ארוחת צהריים ועד שהאוכל היה מוכן נמנמתי בסלון".

חלום או הזיה, מסתבר שמה שקרה בהמשך היה מציאות, "פתאום אני שומעת קול מוזר ואני קולטת שזאת המרצה שלי של המבחן באותו היום, מסתבר שהיא חברה של חברה של אמא שלי", אומרת שרון שמצאה את עצמה יושבת לצהריים עם המרצה.

נתתי למרצה טרמפ
יעל לא תיארה לעצמה ששיחה עם מרצה תוביל לכך שהיא תצטרך לתת לה טרמפ לרכבת. "היה לנו שיעור עד מאוחר וישבנו על עבודה שהייתי צריכה להגיש, כשבאתי ללכת היא שאלה אותי אם אני עם רכב, אמרתי לה שכן והיא ביקשה שאקח אותה טרמפ", מספרת יעל. "זה היה ממש לא נעים, לא ציפיתי שהיא תבקש ממני ועשיתי את זה בכיף", היא מוסיפה.

המרצה ביקש ממני טרמפ
המרצה ביקש ממני טרמפ
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד