072-3300504

הדייטים הלוהטים שיחממו לכם את החורף

סוף שבוע רומנטי בקור הזה? הכי כן, אל תתנו למזג האוויר המקפיא לבטל לכם את התוכניות ובחרו את הלוקיישן המוצלח ביותר לערב הזוגי שלכם, כי מי אמר שהחיים נגמרו בשיאה של הסופה?

07-01-2015 13:30:00

השירות המטאורולוגי חוזה גשם כבד, ברד מקפיא וערימות של שלג? זה בטח לא הדבר שיעמוד בדרכם לקראת הדייט הרומנטי שנקבע מבעוד מועד.

רגע לפני שאתם נשארים תחת לפוך, בודדים, וממורמרים על מר גורלכם, קבלו את הרעיונות החמים לדייטים מקוריים, שיהפכו את הערב החורפי שלכם לסוער במיוחד.

קור כלבים? זה לא מה שיעצור אתכם
קור כלבים? זה לא מה שיעצור אתכם

במגרש הביתי: ערב גבינות ויין
מחפשים לייצר אווירה סופר רומנטית בדירתכם הקטנה והקרה? איזה כיף שבאמצעות מאכלים ומשקאות תוכלו להשיג אחת כזו, שתשבור את הקרח במהירות ובקלילות.

כל שעליכם לעשות כדי להשיג אחת כזו, הוא להצטייד במספר סוגי גבינות במרקמים וטעמים מגוונים, קרש עץ מסורתי להגשה, בקבוק יין פשוט שלא ישתלט על הטעמים ושתי כוסות יין. והרי לכם דייט מהסרטים.

סרטי נוסטלגיה בבית
בין אם מדובר בדייט הראשון שלכם או השלישי במספר, זה תמיד כיף לצפות יחד בסרטי נוסטלגיה ישנים, מרגשים ואהובים על כולם.

הצטיידו במארז פופקורן, מפזר חום ומספר סרטי מופת מז'אנרים מגוונים, כך שבמידה וסרטי שחור לבן או מיוזיקלס הם לא 'כוס התה' של בת הזוג שלכם, תמיד תוכלו להקרין אחד מסרטי דיסני ולהתרגש מאנימציה ילדותית.

נסו שלא להירדם
נסו שלא להירדם

ערב בסימן יו טיוב
כי מי אמר שאי אפשר להפוך מסורת חברים לדייט חלומי? תתפלאו, אך המאגר הבלתי נדלה של סרטוני וידאו בכל נושא אפשרי, יוכל לשמש אתכם נאמנה ולהפוך למסמר הערב.

מנפילות סלבס מביכות, עד סדרת הפארודיות של הלהיט 'דרך השלום', תוכלו לחדש אחד לשני ולפזז על השטיח בסלון. אם כך במה רצוי להצטייד? ראשית, סוללה, הטעינו את המחשב לפני תחילת הדייט, חברו את הכבלים המתאימים למסך הטלוויזיה, וודאו כי הכל תקין ומכאן - השמיים הם הגבול.

מסאז' עד הבית
כבר הבנתם שהדייט שלכם הוא טיפוס מפונק במיוחד? לכו עם זה עד הסוף והביאו את הפינוק ישר עד הבית. כמובן שאם מדובר בדייט ראשון שלכם, הדבר עלול להתפרש כלא נכון, אך אם אתם יוצאים כבר תקופה, מדובר בהפתעה מפנקת וחד פעמית. הזמינו מעסה לביתכם, בחרו את העיסוי המוכר והטוב (השוודי) והפכו את הדייט הבנאלי לחוויה נפלאה ומשחררת.

הדייט הכי משתלם
הדייט הכי משתלם

במגרש התרבותי: לילה רומנטי במוזיאון
דייט בתערוכה חדשה, גלריה לאמנות, או ביקור במוזיאון בשעות הערב המוקדמות, בהחלט יכול להפוך את הדייט שלכם ליציאה יותר מעניינת או פילוסופית מבדרך כלל.

בא לכם להפציץ ולהרשים את בן/בת הזוג? בדקו לפני מי מהאמנים מציגים בתערוכה והפכו למבקרי אמנות בערב המיועד. במהלך הביקור גם תוכלו לגלות, האם הדייט שלכם מתעניין באמנות ומביא פרשנות מעניינת משלו, או אולי רק מחפש את החץ שמצביע על היציאה.

'אז מה לדעתך המסר ביצירה'? מתוך תערוכת 'צפיפות החומר'
'אז מה לדעתך המסר ביצירה'? מתוך תערוכת 'צפיפות החומר'

דייט ראשון בתאטרון
מרגשים לחוצים בדייט הראשון ומתביישים להוציא מילה מהפה? הצגה בתאטרון יכולה להיות הפתרון המושלם כדי לשבור את הקרח ואת הקור החורפי. כמובן שעדיף לבחור בהצגה קומית, מאשר הצגת דיכאון וכך גם תבטיחו לעצמכם נושאים לשיחה עם סיום ההצגה.

מגרש חוץ: פיתה דרוזית וגלישה בחרמון
שלג טרי באתר החרמון בישראל, הוא לא דבר של מה בכך ולכן תוכלו לנצל אותו ולהציע לדייט שלכם, יום כיף, קריר ובעיקר ארוך בהר חרמון. לפני ההצעה המפתה, וודאו כי יש לכם ציוד סקי מתאים, פק"ל קפה בשימוש ורכב תקין לנסיעה הארוכה. כי עם הצעה כזו, הסיכוי לקבל 'לא' הוא קלוש לחלוטין.

מדרימים לשיטפונות
הגשמים הסוערים בעונת החורף, אינם משתווים לשיטפונות הגדולים שמשתוללים באזור דרום הארץ ואם אפשר לשלב נסיעה שכזו עם הדייט שלך, אז למה לא בעצם?

גם כאן, תצטרכו לוודא כי יש ברשותכם רכב מסיבי בסגנון 4x4 ומצלמת סטילס טובה. עדכנו את הדייט שלכם כי מדובר בנסיעה מסוכנת מעט, אבל אם לקיחת סיכונים זה הקטע שלו, מדובר בדייט מאתגר ומעניין.

החלקה על הקרח
באווירת הקיפאון החורפי, תוכלו לקחת את הדייט שלכם להחליק על הקרח ולהתקרב אליו עוד לפני שבכלל תכננתם. החזקת ידיים, סיוע ועזרה על המשטח יתקבלו בברכה וכן תוכלו לוותר על הופעה חיצונית מרשימה, לטובת טרנינג מחמם וקפוצ'ון נוח.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד