072-3300504

בלי בושה: סטודנטים חושפים ישבן

תחת הכותרת של "מחזירים לנשים את גופן", התפשטו סטודנטים מאוניברסיטת קיימברידג' וחשפו את ישבניהם. אז למי יש את הישבן השווה ביותר בקמפוס?

01-12-2014 13:41:00

מה עושה חבורה של 12 סטודנטים באחת מהאוניברסיטאות הגדולות והיוקרתיות בעולם בזמנה הפנוי?

תופתעו לגלות כי גם לסטודנטים מאוניברסיטת קיימברידג' יש חתיכת אומץ כאשר החליטו לחשוף את ישבנם באווירת קרדשיאן סטייל, אך לא למטרות פרובוקטיביות שנועדו לשבור את האינטרנט.

מטרתם של הסטודנטים, הייתה להחזיר לנשים את הבעלות על הגוף שלהן, ללא ריטושי פוטושופ למיניהם.

על פי הדיווח של אתר 'Cambridge News', הסטודנטים והסטודנטיות נתבקשו לבחור לוקיישן בסביבת האוניברסיטה ולהצטלם בו עם ישבן חשוף ובשילוב האג'נדה של "מקבלים את הגוף".

סיפור מהתחת? ממש לא
הסטודנטית לפילוסופיה, שרלוט לוורס, לקחה אף היא חלק בקבוצת הסטודנטים והסטודנטיות שהתחרו על תואר 'הישבן השווה של קיימברידג', שהתפרסמה בעיתון הסטודנטים ובאתר 'The Tab' של האוניברסיטה.

לברס, שניסתה לקדם את האג'נדה הנשית שלה במאמר אותו פרסמה באתר הסטודנטים, בטענה כי נשים צריכות להחזיר את הבעלות על גופן, ענתה בתגובה לביקורות החריפות כי"ההחלטה להתפשט הייתה דווקא ממקום של לזעזע את הנשים".

היא השאירה את האנונימיות שלה בצד, וניסתה באמצעות התמונה החשופה להחזיר לנשים את האמונה בגופן ולהעביר את המסר הקורא 'לא לפחד מהגוף שלנו'.

"רובנו לא מרוצים ושלמים עם הגוף שלנו ושישה מתוך עשרה פעילים שונאים את איך שהם נראים. אנחנו צריכים להפסיק לפחד מגופנו ולהפסיק לראות אותו כבעיה שצריך לתקן", אמרה לברס.

עוד הוסיפה כי"עלינו להחזיר את גופנו מהחברות שמנסות למכור לנו ומהגברים שצועקים לנו ברחוב. זה הזמן לקחת את הזכות להיות משעשעים, נועזים, אמיצים ולצלם את הישבנים שלנו ברחבי האוניברסיטה".

לברס מחדדת כי היא באופן אישי, נוטה להתמקד בדבריה החשובים בגופה, "הגוף שלי עובד ונראה נהדר, הוא מאפשר לי לעשות ספורט, לכתוב, לצחוק, לנשק אנשים שאני אוהבת ולהיות קרובה אליהם".

כאמור, בנוסף ללברס עוד 11 סטודנטים לקחו חלק בפרויקט וקידמו את המסר בגופם. מדובר בפעם השלישית של תחרות הישבנים השנויה במחלוקת, אשר זוכה לביקורות חריפות מצד ארגונים שונים. כאמור, אוניברסיטת קיימברידג' סירבה להגיב לתחרות הישבנים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד