072-3300504

איך לא תהיו מאותם סטודנטים מעצבנים?

ימים ספורים לפני יריית הפתיחה של שנת הלימודים האקדמית, הגיע הרגע לשקול צעדים, להימנע ממשפטים מיותרים ולשים לב איך לא להפוך לסטודנט הכי שנוא עלי האדמות – כי מודעות עצמית לא הרגה אף אחד

גל יונגר | 20-10-2014 16:07:00

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, בין רכישת לפטופ מתקדם לתיק אופנתי במיוחד, עשו לעצמכם טובה והימנעו מטעויות של מתחילים.

נצלו את ימי החסד הספורים שלכם, לפני שאתם משנים סטטוס מ -'חייל משוחרר' ל - 'סטודנט מן המניין' והתמקדו באיך לא להפוך לסטודנט הכי שנוא במהלך התואר. קבלו את הרשימה הסטודנטאלית השחורה שכולם קיבלו בה אפס ביחסי אנוש והיזהרו מלהפוך לאחד מהם.

נראה אם ישארו לך חברים
נראה אם ישארו לך חברים

הסטודנטית שלא מפסיקה לשאול שאלות
גם אם מדובר ביום הראשון ללימודים או בשיעור האחרון לפני מבחן, לנצח ידה של הסטודנטית תורם מעלה, עם מאגר של שאלות מיותרות בפיה ולא תיתן למרצה להעביר את השיעור באופן שוטף.

אותה סטודנטית שמבזבזת זמן יקר ערך לכל הנוכחים בכיתה, עם הנטייה הבלתי פוסקת לשאילת שאלות פילוסופיות במהלך השיעור ממוקמת בראש הרשימה השחורה. חוששים מלהצטרף אליה? הימנעו משאלות מיותרות.

שאלות מישהו?
שאלות מישהו?

הסטודנט שלא מחלק סיכומים
אין ספק שכבודו במקומו מונח - הסטודנט שלא מפסיק להקליד מהרגע שבו דרך על אדמת האקדמיה (כולל בדיקת נוכחות).

אם כן, מדוע תרבות השיתוף היא ממנו והלאה? איך קורה מצב בו רוב של סטודנטים מתחננים לסיכומים מהגורו הגדול, אך הוא מסרב לשתף ולשלוח? אם אתם רוצים חברים במהלך התואר, אל תשמרו את כל הסיכומים לעצמכם, אז מה אם הם שיחקו בסמארטפון בזמן שאתם הקלדתם.

למה אתה לא שולח?
למה אתה לא שולח?

הסטודנטית שנולדה באקדמיה
היום הראשון בלימודים, תמיד נחשב ליום קצת קשה עבור כולם. השוק הראשוני לנוכח כמות המרצים, החומר הנלמד, גודל האקדמיה או החוקים הנוקשים בספריה מצליחים לזעזע אותך במקצת.

אך מה לגבי הסטודנטית שיודעת הכל? מאיפה לה ההבדלים בין רקטור, דיקאן ונשיא האוניברסיטה והאם היא עשתה על כך גוגל ביום שלפני? לעיתים שתיקה שווה זהב.

אז מי לא יודע מה זה רקטור?
אז מי לא יודע מה זה רקטור?

הסטודנט שלא היה שם
מכירים את הסטודנט החופשי? זה שבשיעורים נהג לישון בדירתו עד מאוחר, או שטרח להגיע פעם אחת לקורס וגם אז קרא את מוסף הספורט או שיחק קנדי קראש למוות?

אותו סטודנט חופשי, שנוהג לזחול אלייך בתקופת המבחנים, לבקש את כל הסיכומים וביום בו מתפרסמים הציונים, מספר על הציון הכי גבוה שקיבל בכיתה, יהפוך בין רגע לסטודנט השנוא עלי האדמה, ראו הוזהרתם.

עושה הכל חוץ מללמוד, הסטודנט החופשי
עושה הכל חוץ מללמוד, הסטודנט החופשי

הסטודנטית המלחיצה שלא לצורך
תקופת מבחנים במהלך התואר היא אכן תקופה מלחיצה שלא לומר מדכאת, מבאסת ודי אפורה. אם כך, מה הסיפור של הסטודנטית המלחיצה שמתקילה את כולם בשאלות בקיאות בחומר, מצטטת מספרי סעיפים וגורמת לכולם להזיע ולהתחרט על כך שהתחילו ללמוד שבועיים לפני מועד הבחינה?

הישמרו מפני הלחץ הדוחק ואל תהפכו למלחיצים מהסוג הזה, הוא רק ירחיק את החברים שלכם מכם.

עוד חודש המבחן ועברתי על החומר רק פעם אחת
עוד חודש המבחן ועברתי על החומר רק פעם אחת

הסטודנט שהפך למזכיר
הנטייה של סטודנטים לשכוח לשם מה הגיעו עד לאוניברסיטה, נחשבת לנפוצה ומקבלת פרשנויות חיוביות ושליליות כאחד. אם הגעת ללימודי תואר ראשון ועל הדרך הפכת ליושב ראש אגודת הסטודנטים – מצבך מצוין, אך אם אתה נוהג להגדיל ראש באופן קבוע ולהזכיר למרצים: "מתי יתבצע בוחן הבקיאות שדיברתם עליו בתחילת השנה"? - מצבך רע מאוד.

אז מתי הבוחן הבא? סטודנט שצריך להרוג
אז מתי הבוחן הבא? סטודנט שצריך להרוג

הסטודנטית שאחראית על המזגן
אתם תזהו אותה לפי בחירת מקום הישיבה ותרצו להוציא אותה מהכיתה בכל עונות השנה. זו שבוחרת להקפיא את כולם ביום חורפי ולחמם את הכיתה בחודש אוגוסט, מתי יגיע היום ותתפשרי על טמפרטורות הגיוניות?

ובכן חברים, הימנעו משליטה טוטאלית על המזגן ונסו להתחשב ברצונם של רוב הסטודנטים.

העיקר שנעים לה
העיקר שנעים לה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד