072-3300504

פרויקט חברתי חדש: זה הזמן להתנדב

למרות שסטודנטים בדרך כלל עמוסים במהלך התואר, אין זמן נכון יותר לקחת חלק בפרויקט מעורבות החברתית, לשנות את המציאות ועל הדרך גם לצבור ניסיון מעשי - הכירו את הפרויקטים המעניינים

גל יונגר | 15-09-2014 16:14:00

אם אתם מתחילים את התואר הראשון בשנת הלימודים הקרובה, או בכלל נמצאים בעיצומו של התואר - זה הזמן לשקול הצטרפות לפרויקט חברתי בו תוכלו לנצל את מעמדכם כסטודנטים, להביא לשינויים חברתיים ובמקביל גם לקדם את עצמכם כשגרירים של חברה הישראלית.

בזמן ההשתתפות בפרויקטים המיוחדים לא רק שתעזרו לאוכלוסיות חלשות ומוחלשות בחברה הישראלית, אלא תקבלו גם כלים והדרכה ממוקדת בנושא, תצברו ניסיון במהלך ובהמשך אף תגלו כיצד הכוח שבידיים שלכם יכול להוביל לשינוי המציאות.

קבלו את הפרויקטים שיפתחו עבורכם את הדלת לשינוי החברתי הבא.

תמיד יש זמן להתנדב, גם בסוף יום לימודים
תמיד יש זמן להתנדב, גם בסוף יום לימודים

שינוי עמדות כלפי אנשים עם מוגבלויות
פרויקט שיוצא לדרך זו השנה השנייה, הינו למעשה הקבוצה שנועדה לקדם זכויות של בעלי מוגבלויות ולעורר מודעות בנושא הנגישות של בעלי המוגבלויות בקמפוס ומחוצה לו, במסגרת שיתוף פעולה של ג'וינט ישראל עם התאחדות הסטודנטים.

במסגרת הפעילות בתאים יתקיימו מפגשים שוטפים לאורך השנה, קיום ימים מיוחדים ופעילויות נרחבות לקידום האג'נדה במספר זירות.

למי הפרויקט מיועד? סטודנטים וסטודנטיות שמעוניינים ליצור חברויות חדשות ולהוביל לשינוי חברתי חשוב בקמפוס במכללת תל חי, ספיר ובמוסד לימודים נוסף שיתפרסם בהמשך.

דרישות הקבלה לפרויקט מתמקדות בעיקר באג'נדה חברתית ואקטיביזם חברתי סביב שינוי עמדות כלפי אנשים עם מוגבלויות.

אין הגבלה למספר הסטודנטים והסטודנטיות שיקחו חלק בפרויקט.

שינוי חברתי אמיתי, נגישויות לבעלי מוגבלויות בקמפוס
שינוי חברתי אמיתי, נגישויות לבעלי מוגבלויות בקמפוס

קידום נשים במדעים
לאור הפערים הגדולים שקיימים בין מספר הסטודנטים למספר הסטודנטיות שבוחרות ללמוד את תחומי הטכנולוגיה ההנדסה והמדע, קם פרויקט חדש הפועל למען קידום השוויון המגדרי באקדמיה.

הפרויקט, בשיתוף התאחדות הסטודנטים, יפעל למען קידום נשים בתחומים הטכנולוגים במספר מוקדי הלימוד הנבחרים.

הפעילות תכלול מפגשי תמיכה בקרב הסטודנטיות אחת לשבועיים, רכישת כלים בעולם היזמות על ידי מנטורים ויוזמות חברתיות נוספות למען קידום הנשים בתחומי מדעי טכנולוגיה והנדסה.

למי הפרויקט מיועד? סטודנטיות בשנים א' ו-ב' הלומדות לימודי הנדסה ומדעים במסגרת לימודי התואר הראשון.

לאור הפערים העגומים, חייבות לקדם את השיוויון המגדרי
לאור הפערים העגומים, חייבות לקדם את השיוויון המגדרי

עושים רחוב
פרויקט עושים רחוב, הוא יוזמה משותפת לאגודת הסטודנטים, אוניברסיטת בן גוריון ועיריית באר שבע ומטרתו העיקרית היא להפוך את רחובות באר שבע למעניינים, מגניבים וצבעוניים יותר.

הפרויקט יתקיים במהלך החודשיים הראשונים של שנת הלימודים הקרובה, כאשר הפעילות תתרחש כל פעם ברחוב אחר בבאר שבע.

אירועי "עושים רחוב" יכללו בין היתר: הקמת שבילי אופניים, ציורי קיר ענקיים, בניית ספסלים, טיפוח גינות קהילתיות, הכנת מתקני חקלאות ועוד. הפרויקט ילווה גם בהפנינג של סדנאות, מוזיקה ואוכל.

למי הפרויקט מיועד? לכל הסטודנטים מאוניברסיטת באר שבע. בנוסף הפרויקט פתוח גם לתושבי העיר.

זה הזמן להכניס עניין לרחובות באר שבע
זה הזמן להכניס עניין לרחובות באר שבע

פרויקט סטודנטים מכל הלב
מטרת הפרויקט 'סטודנטים מכל הלב' בשיתוף הארגון 'One Day' ואגודת הסטודנטים 'הגילדה' של אוניברסיטת בר אילן, מתמקדת בעיקר בהתנדבות על כל צורותיה והיבטיה.

הפלטפורמה התנדבותית קוראת לכל הסטודנטים של האוניברסיטה להצטרף למגוון הפעילויות ההתנדבותיות שיכללו בין היתר: ביקורים ועזרה לניצולי שואה, חברה לילדים אוטיסטים, סיוע לחקלאות ביישובי הדרום שנפגעו בעקבות מבצע צוק איתן וצביעת בתים של אילו שידם אינה משגת. הסעות מסודרות יצאו מאוניברסיטת בר אילן כ-4 פעמים בחודש ואליהן יוכלו להצטרף לפחות כ-30-40 סטודנטים בכל פעילות.

למי הפרויקט מיועד? כל הסטודנטים והסטודנטיות שמעוניינים להתנדב ולקחת חלק במעורבות החברתית שמציע הפרויקט, אין הגבלה מבחינת המתנדבים.

פרויקט גאווה בקמפוס
הפרויקט הוקם כתוצאה מקיפוח וחוסר סבלנות כלפי הקהילה הגאה בארץ, בשיתוף התאחדות הסטודנטים עם אגודת הלהט"ב למען שוויון זכויות. היא כוללת פעילות נרחבת לקידום הקהילה הגאה כגון: הקמת קבוצה גאה בקמפוס, הנחייתה במהלך השנה האקדמית, השתתפות במפגשי פורום מנחי קבוצות והשתתפות בסמינר ארצי בנושא.

למי הפרויקט מיועד? הגשת המועמדות לשנת תשע"ה פתוחה לסטודנטים תלמידי תואר ראשון, כאשר הגשת מועמדות לתכנית נסגרה בתאריך ה- 4.9.2014 עם אופציה להרחבת מספר מועמדים במהלך סמסטר ב'.

התכנית פתוחה לסטודנטים וסטודנטיות מכל הפקולטות, כאשר הדרישות קבלה מתמקדות סביב היכרות עם עולם התוכן, יכולת מנהיגות, ריכוז הקבוצה וכמובן תשוקה גדולה לשינוי חברתי. לפרויקט מיועדים להתקבל כ-10 סטודנטים ההשתפות בו תקנה מלגה בסך 5,000 שקלים.

פועלים למען הקהילה הגאה
פועלים למען הקהילה הגאה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד