072-3300504

להפטר מהאקס אחת ולתמיד

הייתם יחד במשך תקופה, אבל החלטתם לסיים את היחסים ולהיפרד כל אחד לדרכו, אבל מה עכשיו? איך מצליחים למחוק את כל הזיכרונות ולהמשיך הלאה? קבלו את עשרת הדיברות להיפטר מהאקס שלכם

04-09-2014 15:36:00

לטאטא את האקס מהחיים שלך: הרבה פעם מסיימים מערכת יחסים, אבל לא מצליחים להתנתק מהאקס, הוא מופיע בניוז פיז בפייסבוק, בספר טלפונים והחברים הטובים שלו הפכו להיות גם שלך.

אז איך משאירים את האקס בעבר ומפנים מקום לזוגיות חדשה ובריאה? ובכן, זה לא פשוט, אבל כן אפשרי וכדי לצלוח במשימה ולמחוק אותו מהחיים, קבלי את רשימת עשרת הדיברות שתעזור לך להמשיך הלאה.

הגיע הזמן להתקדם ולסיים את מערכת היחסים
הגיע הזמן להתקדם ולסיים את מערכת היחסים

למחוק את המספר שלו
מחיקת מספר הטלפון שלו ועל הדרך של כל בני משפחתו, זה הצעד הראשוני וההתחלתי. במקום שתבהי במספר טלפון שלו ותבדקי מתי הוא היה מחובר בפעם האחרונה בוואטאפ, הגיע הזמן לפנות זמן לדברים אחרים. כמו מה? כמו למחוק את המספר שלו ולחפש בן זוג חדש.

למחוק את ההודעות שלו
את זוכרת שהוא שלח לך סמיילי וממש התרגשת? זה כבר לא רלוונטי. הגיע הזמן לקחת נשימה עמוקה, למחוק את כל ההודעות שלו ולהסתכל קדימה, כי הן רק ישאירו אותך מאחור. ההודעות האלה שייכות לעבר ואם את רוצה להתקדם הגיע הזמן להסתכל קדימה.

אנ–פרינד בפייסבוק
הייתם חברים בפייסבוק, יש לכם הרבה תמונות ביחד ואפילו חלקתם תמונת פרופיל משותפת, איך מתמודדים עם כל זה?

קודם כל מסירים אותו מהחברים כדי שלא תתעמקי ותחקרי כל פעולה שהוא עשה ואם את בשלה לעשות את הצעד, אפשר ללכת עד הסוף ולשים אותו באיגנור.

מבלה שעות בעמוד שלו? זה הזמן למחוק אותו
מבלה שעות בעמוד שלו? זה הזמן למחוק אותו

אל תעני לו
אם הוא מנסה ליצור איתך קשר ולהיפגש איתך – כנראה שזה לא יועיל ולא יעזור. אם את בטוחה בפרידה הזאת ועומדת מאחוריה, פגישה נוספת איתו או שיחת חולין, לא תוביל אותך לשום מקום, בטח שלא תעזור לא להוציא אותו מהראש או מהמחשבות שלך.

היפטרי מחפציו
מה תעשי עם הבושם, המברשת שיניים והחולצות שלו? האפשרות הנכונה והטובה ביותר היא להחזיר לו אותם, אבל אם זה לא מסתדר, לכי על האופציה השנייה: הכניסי הכל לקופסא, תסגרי טוב ותדחפי לבוידעם.

אגב, גם המתנות שהוא קנה לך יכולות לעורר מחשבות, פני אותן מהסביבה שלך והשאירי אותה נקייה להתחלות חדשות.

קופסאת המתנות והחפצים שלו היישר למחסן
קופסאת המתנות והחפצים שלו היישר למחסן

בוא לא נשאר ידידים
הייתם בקשר רומנטי ועכשיו אתם רוצים לשמור על קשר ידידותי? אחד מכם בטוח יפגע וכנראה שזה גם יפריע לכם להיכנס למערכת יחסים חדשה בזמן הקרוב.

מה יקרה כשאחד מכם יצא לדייט? אווצ'. היי אסרטיבית והחלטית, אם את רוצה לשכוח אותו אל תדברו ואל תחליפו הודעות.

לאן יוצאים? לאיפה שהוא לא נמצא
אחרי תקופה של זוגיות, למדת להכיר מי הבנאדם שעומד מולך, לאן הוא אוהב לצאת ומה הוא אוהב לעשות, מה תעשי עם המידע הזה ? השתמשי בו.

אם את יודעת שהוא אוהב לבלות במקום מסוים, השתדלי להימנע מלהגיע לשם, לפחות בתקופה הקרובה. פחות נעים לראות אותו מתחיל עם מישהי, ופחות נחמד שהוא יהיה בסביבה כשמישהו שמצא חן בעינך יתחיל איתך.

תבלו במקומות שונים שתרגישו חופשיים
תבלו במקומות שונים שתרגישו חופשיים

לא מתקשרים בחגים ובימי הולדת
נכון שזאת הזדמנות מעולה לפתח שיחה ולהתחיל לדבר שוב, אבל האם זה באמת יועיל? סבירות גבוהה שלא. הודעת סמס תוביל אותך חזרה למעגל הפרידה ותזכיר לך מה הרגשתם ותמנע ממך להמשיך הלאה, זה הזמן להתקדם.

להתנתק מהחברים שלו ומבני משפחתו
בזמן זוגיות רוכשים חברים חדשים לחיים ומבלים עם החברים של החבר, אם הזוגיות בשלב מתקדם אז גם מכירים את בני משפחתו. מה עושים כשנפרדים? מתנתקים גם מהם, אין סיבה לטלפן לאמא שלו ולשוחח איתה, גם החברים שלו לא יעזרו.

היה לך נחמד איתם, אבל אתם כבר לא יחד
היה לך נחמד איתם, אבל אתם כבר לא יחד

צאי עם אחרים
מדובר בשלב מתקדם, אם עשית את כל הצעדים עד כה, זה הזמן לצאת ולהכיר בחורים חדשים. אפשר להודיע לחברים הקרובים על שינוי סטאטוס ימערכת החסים החדש שלך ואפשר גם להצהיר על כך בפייסבוק, העיקר שתצאי עם אחרים ורק כך תכירי את החצי השני ותוקיעי לגמרי את האקס מחייך.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד