072-3300504

סטטוסים ליום האהבה

יש זוגות שט"ו באב מוציא מהם דביקות ורגשנות ויש כאלה שהיו מעדיפים לעצום עיניים ולפסוח על היום הזה. כמה שלא תרצו, כולם נותנים לזה במה בפייסבוק. קבלו את הסטטוסים הכי נפוצים באווירת החג

הדס נתנאל | 10-08-2014 17:30:00

יצא לכם כבר להיתקל בסטטוס על יום האהבה? סבירות גבוהה שכן וככל שהיום יתקדם, הסטטוסים רק ימשיך להציף לכם את פיד הפייסבוק.

אז כמו תמיד, יש את הזוגות שמוצאים את הדרך המקורית והרומנטית שלהם לחגוג את ט"ו באב ומשתפים את כל החברים והקרובים בסטטוסים דביקים ורגשניים, יש את הממורמים ששונאים את החג או לא מצאו מישהו לחגוג איתו ויש את האדישים, שזה ממש לא מעניין אותם.

יום אהבה שמח חברים, אנחנו כבר חוגגים
יום אהבה שמח חברים, אנחנו כבר חוגגים

הזוגות הדביקים
הסטטוסים הראשונים שמופיעים בניוז פיד הם של הזוגות הדביקים, אלא שכל יום רושמים אחד לשניה על הוול "אני אוהב אותך", אלה שמפגינים אהבה בציבור וגם כשהם כועסים ורבים הם צועקים פוצ'י, מוצי, צ'וצי.

יום האהבה זה בדיוק היום להראות לכולם כמה הם מתרגשים, "אהובי הקדים את יום האהבה, לא יכול לחכות וכבר שלח לי פרחים". יש גם את אלה שיזכירו לכולם כמה דביק יהיה הערב, "ט"ו באב מוקדם, אנחנו כבר במסעדה".

כמובן שיש את הזוגות שעוד לפני שהם פתחו את המתנה - יצלמו וישוויצו בפני החברים, "אהובי הקדים את יום האהבה, לא יכול לחכות וכבר שלח לי מתנה", כולם בהתרגשות. "אתה החיים שלי, אוצר יקר שלי, מאוהבת בך וחושבת עליך כל היום", כן יש גם כאלה שיצעקו את זה ברחוב תוך כדי חיבוק מעורר בחילה.

הולכים לישון מחובקים, דביקים ותוך כדי מתנשקים
הולכים לישון מחובקים, דביקים ותוך כדי מתנשקים

האדישים מציגים: למי אכפת?
לקראת ט"ו באב תמצאו הרבה אנשים ששואלים למה בעצם צריך את היום הזה? טיפוסים כאלה יפסחו על היום הזה באלגנטיות, ישימו את הטלפון על שקט וילכו לישון. למה? כי זה סתם עוד יום רגיל, "בואו נתעסק בדברים יותר חשובים מאשר איזה יום שמישהו מסכן המציא".

"יש מלחמה, את מי מעניין יום האהבה", הססטוס הנפוץ ביותר של אנשים שלא רואים חשיבות לט"ו באב. יש זוגות שיעלו סטטוסים על המצב הפוליטי מדיני ויתעלמו בכלל מעצם הרעיון של היום הזה, כאלו זה לא היה ולא נברא, "היום זה יום האהבה, או כמו שאני קורא לזה – יום".

"נו, עוד יום של אהבה, אז?", אלה אנשים שנמצאים על גבול המירמור והאדישות. "לכל הזוגות הדביקים שלי בפייסבוק, מה נסגר איתכם?", ומשם מתחילה שרשרת של התכתבויות מעליבות ופוגעניות שמביאה להסרת חברים.

יש דברים יותר חשובים מפרחים, שוקולדים ולבבות
יש דברים יותר חשובים מפרחים, שוקולדים ולבבות

ממורמרים, רווקים ונואשים
מה יגידו אלה שרוצים לחגוג את יום האהבה, אבל אין להם עם מי? ובכן, מדובר במצב רגיש ועדין, ולמרות זאת הם לא חוסכים מאחרים את מה שהם חושבים.

"ט"ו באב, ביג דיל! אני ממש בסדר עם זה שאין לי שום תוכניות למחר, הכל טוב", כן יש גם כאלה, "ט"ו באב שמח, אגב, הט"ו זו היריקה של קופידון בפרצוף שלי", לא נעים.

אם תזכירו שזה יום האהבה, תשמעו דעות ממורמרות כמו, "זה סתם מהלך שיווקי של חברות פרחים", וכאלה שצופים את העתיד "בתי החולים בכוננות לקליטת מאות נשים שיחנקו מטבעת בשמפניה". הם אפילו ימצאו סיבה לעצם החג הזה, "עוד שטות של אנשים כדי למצוץ לאחרים את הכסף", או "עוד המצאה ישראלית, ט"ו באב נו באמת".

ומה עם הבנות שמשחקות אותה חברות? "עכשיו הוא מאוהב אבל חכי חכי, בסוף הוא כמו כולם מחפש רק סטוצים", בסופו של יום הן מוצאות את עצמן מעלות סטטוס "אומרים שמוצאים אהבה איפה שהכי פחות מצפים לה. מפה לשם, כבר שעה שאני יושבת בשירותים בתחנה המרכזית. בנתיים כלום".

ואם כלום לא עובד, אז תמיד יש לך את עצמך. "היום ערב ט"ו באב! יש לי כמה אפשרויות לבילוי משותף אבל קשה לי להחליט מי יותר הטעם שלי...טוב בעצם, וניל עוגיות!".

תמחקי את החיוך, בסוף הוא גם יבגוד בך
תמחקי את החיוך, בסוף הוא גם יבגוד בך
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד