072-3300504

צפו: פרופסור מעביר שיעור בתחתונים

איך הייתם מגיבים אם המרצה שלכם היה מתפשט וממשיך להעביר לכם את השיעור בתחתונים? באוניברסיטה באנגליה זה קרה, הסטודנטים נותרו פעורי פה בעוד המרצה המשיך להתפשט. זהירות, מראות קשים

הדס נתנאל | 13-07-2014 15:26:00

סטודנטים שנכנסו לשיעור 'ניהול והפקת אירועים', לא תיארו לעצמם שהמרצה ינסה להעביר את המסר באמצעות מופע סטרפטיז.

המרצה, שמשך את תשומת ליבם של הסטודנטים, הרגיש בנוח להלך על הבמה מול הצעירים כשהוא מכוסה רק בתחתוני טנגה. הסטודנטים לא יכלו להתאפק ופרצו בקולות צחוק, צייצו בטוויטר והעלו וידאו מהרגע הדרמטי בשיעור.

השומנים קופצים החוצה
הכל התחיל כשמרצה הקורס, פרופסור יאן לאמונד (51), נכנס לכיתה והחליט על ידי מעשה פשט אחד להמחיש לסטודנטים כיצד מקדמים מכירות ומניעים לפעולה - אז הוא הסיר את בגדיו.

על פי אתר החדשות הבריטי 'מטרו', הסטודנטים שלומדים באוניברסיטת 'לידס מטרופולין' באנגליה, נותרו המומים כשהבחינו במתרחש בכיתה. מופע סטרפטיז לא היה כלול בסילבוס של הקורס.

ואם לא די בכך, אחרי שהוריד את חולצתו, פשט את מכנסיו ונותר עם תחתוני טנגה אפורים מול הכיתה, התיישב המרצה והתחיל להתגלח.

לפי תגובות הסטודנטים בסרטונים השונים שעלו לרשת, נראה כי הם השתעשעו מהמצב וצחקו מהסיטואציה הלא צפויה. הם צילמו את המרצה, העלו קטעי וידאו מהשיעור ליו טיוב וצייצו בטוויטר, "יאן לאמונד מתפשט ומתגלח ומנסה להסביר לנו את הפואנטה, אבל באמת שאין לי שמץ של מושג מה קורה!", צייצה אחת הסטודנטיות. אחרים כתבו "אל תירשמו לשיעור הזה – המרצה שלי משוגע".

האם מותר למרצה להתפשט?
פרופסורים ידועים ככאלה שמנסים למשוך את תשומת ליבם של הסטודנטים בכל מיני דרכים משונות, אך הפעם מדובר במקרה חריג וקרוב לוודאי שלא מקובל.

אחרי שהשמועה התפשטה והתמונות רצו ברשת, הנהלת האונברסיטה החליטה לפתוח בחקירה, אך נכון לעכשיו לא השעתה את המרצה מהקמפוס. דובר האוניברסיטה מסר בתגובה: "אנחנו נמצאים בעיצומה של החקירה וזה לא יהיה נכון להגיב על הנושא בזמן הזה".

נראה כי לא כל הסטודנטים הבינו מה היה המסר של המרצה, אך את השיעור הזה הם קרוב לוודאי לא ישכחו.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד