072-3300504

הסטודנט שנתקע בפסל ואגינה

לאחר שניסה להצטלם בצורה מגניבה בתוך פסל דמוי איבר מין נשי במרכז אוניברסיטה בגרמניה, מצא את עצמו הסטודנט האמריקאי תקוע עמוק בפנים והקפיץ צוות של 22 כבאים מבהולים שמיהרו לחלצו

23-06-2014 15:02:00

על החילוץ הכי מביך בהיסטוריה כבר שמעתם? ובכן, קבלו ביטול והכירו את הסטודנט האמריקאי ששבר את שיא השיאים בקטגוריית החילוצים הכי מביכים בעולם.

על פי הדיווח של האתר האוסטרלי News.com במהלך ביקור באוניברסיטת טובינגן בגרמניה, במסגרת תכנית חילופי סטודנטים גרמניה - ארצות הברית, החליט הסטודנט האמריקאי לאתגר את עצמו וניסה להצטלם בתוך פסל דמוי איבר מין נשי לענייהם של קבוצת המבקרים הסטודנטים וכך גם לעיניי העוברים והשווים.

התוצאה: מחזה מביך במיוחד לעיניי ההמון, כאשר לא הצליח לצאת מהפסל.

בסך הכל רציתי תמונה מגניבה
בסך הכל רציתי תמונה מגניבה
מבצע חילוץ מוזר יוצא לדרך
מבצע חילוץ מוזר יוצא לדרך

החילוץ המביך בהיסטוריה
אם כך, במבחן האומץ והניסיון להיות הכי מגניב שיש, הסטודנט קיבל מצטיין, אך באסטרטגיית תכנון, ניהול סיכונים ובטיחות במרחב כנראה שיצטרך לגשת למועד ב'.

כתוצאה מהמקרה הלא נעים הוזעקו למקום חמש כבאיות מלאות ב-22 כבאים וחובשים על מנת לשחרר את הסטודנט חסר האונים מכבלי הפסל הנשי.

הצוות משך את הסטודנט והרחיקו מהפסל ומכלל סכנה נשית. 'תהליך הלידה' של הסטודנט הלכוד לא נמשך זמן רב וללא צורך בפגיעה בפסל.

עד ראיה ששהה במקום, אריק גוזמן, סיפר כי "הוא בסך הכל רצה להצטלם בצורה משעשעת". עוד הוסיף כי " צוות מכבי האש לא נראו משועשעים לאור המקרה והוא בעיקר היה נבוך".

הפסל העתיק שעומד איתן באוניברסיטה מזה 13 שנים בעלות של 173,000 דולר, עוצב על ידי האמן הפרואני, פרננדו דה לה ז'רה. הוא העניק לו את השם "Pi-Chacan" כלומר, "עושים אהבה", השאוב מהתרבות הפרואנית.

אלף כבאים לא יצליחו לחלץ אותי
אלף כבאים לא יצליחו לחלץ אותי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד