072-3300504

זמן מיסטיקה: לימודי תעודה רוחניים

אם תמיד הרגשתם שהיקום מנסה לסמן לכם משהו ושתחום המיסטיקה הוא התחום שנועד לכם - זה הזמן להתחבר למימד הפנימי שבכם ולהפוך את החיבור למקצוע

22-06-2014 17:32:00

במידה ואינכם מסתפקים בחמשת החושים הקיימים שלכם והחיפוש אחר חוש שישי אינו פוסק, הקשיבו לאותם קולות פנימיים, הסירו את ענן המסתורין מעליכם ופיתחו דלת לעולם הרוח והמיסטיקה.

קבלו את התחומים בהם תוכלו ללמוד לימודי תעודה שיאפשרו לכם לנתח, לפרש או ולחזות את העתיד.

גלו את החוש השישי שבכם
גלו את החוש השישי שבכם

קריאה בכף היד
זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל הקוראים בכף היד אוחזים ביכולות רבות כגון: הצצה לעולם הנפש, גילוי תכונות אופי של האדם העומד מולם ואף כלי היכרות מקיף דרכו ניתן ללמוד עולם ומלואו בתוך מספר דקות.

אם שיחות הסמול טוק זה לא הצד החזק שלכם, תמיד תוכלו לקרוא פרטים חשובים על האדם עימו תירצו ליצור קשר לאחר לחיצת היד הראשונה.

מה לומדים: אבחון ביומטרי דרך כף היד, אבחון תעסוקתי, מושגים במדעי ההתנהגות, מיפוי מרכיבי כף היד, אפיון הפוטנציאליים המופיעים בכף היד, הגדרת תסמונות והפרעות אישיות ותהליכי אבחון.

פרטים נוספים: לימודי התעודה נמשכים כחצי שנה כשבסיומם הבוגרים מקבלים תעודת השתתפות שלב א' מטעם מכון הולצמן.

מוסדות לימוד: המרכז הישראלי כף ידע בע"מ.

במקום ללחוץ, תתחילו לקרוא
במקום ללחוץ, תתחילו לקרוא

אירידולוגיה - קריאה וניתוח דרך העין
קריאה בקפה, בקלפים או בכף היד כבר לא נחשבים לדבר יוצא דופן, אך מה תגידו על קריאה בגלגל העין? ובכן, לא סתם אומרים שהעיניים הן ראי הנפש שלנו, הכירו את תורת האירידולוגיה.

השיטה מאבחנת את המצב הבריאותי הגופני והנפשי של האדם באמצעות קריאה ופענוח של קשתית ולובן העין, צפיפות הרקמה וסימנים נוספים המסתמנים בקשתית.

מה לומדים: הקניית כלים לצורך הערכת כוחם או חולשתם של מערכות בגוף, עקרונות האבחון על פי הקשתית, כוח הריפוי של הגוף, תכונות גנטיות, תוחלת חיים ועוד.

פרטים נוספים: כחלק מתנאי הקבלה יש לעבור ראיון אישי ואף להגיע עם השכלה תיכונית מלאה. עם סיום הלימודים, תוענק תעודת מאבחן אירידיולוגי מוסמך מטעם מכללת מדיסין קולג'.

מוסדות לימוד: מדיסין המכללה המובילה לרפואה משלימה.

אז מה הסיפור שלך?
אז מה הסיפור שלך?

גרפולוגיה
האם יש קשר בין כתב ידו של האדם לבן אישיותו? ברור שכן. תחום הגרפולוגיה מאפשר לבחון את זהות הכותב, אופיו, התנהלותו והתנהגותו. יד הכותב היא אמצעי להעברת מסרים בלתי מודעים מהמוח וכן מאחורי כל אות, פסיק או סגנון כתיבה מסתתר מסר חבוי מאישיותו של הכותב.

מה לומדים: עיצוב האותיות, עריכת הכתב על הנייר, עקביות, דיוק, תמונת הכתב, חתימה, מהירות, חיבורים, לחץ הכתיבה על הדף גדול, רוחב הכתב ועוד.

פרטים נוספים: לימודי התעודה מורכבים מ-14 מפגשים שבועיים כשבסופם תוענק תעודת גמר מטעם מכון מעבר לקו.

מוסדות לימוד: מעבר לקו אבחון וייעוץ גרפולוגי, לימודי חוץ המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן.

בתקווה שלא תיפלו על רופא
בתקווה שלא תיפלו על רופא

נומרולוגיה
עיסוק במספרים הוא משהו שמלווה אותנו באופן שוטף בשגרת היום יום, אם זה שעות וזמנים, תאריכים, סכומי כסף או סתם קווי תחבורה ציבורית. אך האם חשבתם לקחת את המספרים למקום אחר עם משמעות נוספת?

השתדלו לא להתבלבל עם גימטרייה והכירו את תורת המספרים, השיטה מייחסת למספרים משמעות מיסטית בעיקר סביב תאריך הלידה בו נולדת על פי המפה הנומרולוגית של כל אדם ואדם.

מה לומדים: הקודים של המספרים ומשמעותם, שנה אישית, חודש אישי, יום אישי, מספרים קארמטיים, זוגיות דרך הנומרולוגיה, אבחון שאיפותיו וייעודו של אדם, חישוב רבעוניים בחיי האדם ועוד.

פרטים נוספים: הלימודים מתקיימים על פי מתכונת אישית, בשעות גמישות על פי ביקוש.

מוסדות לימוד: מסלול הלימוד של ענבל לוי, מבט לעתיד.

אם אתם ריאליים, יש לכם יתרון
אם אתם ריאליים, יש לכם יתרון

קלפי טארוט
אם חיפשתם כלי נוסף לניבוי המשלב כוח, השפעה מסתוריות ומסורתיות של פעם, הצטיידו בקלפי טארוט צבעוניים והחלו לשנן בעל פה. מרבית מחפיסות הקלפים מורכבות מ-78 קלפים כאשר לכל קלף הוויה, משמעות ואופי משלו.

מה לומדים: מספרים ואותיות בקלפי טארוט, צבעים וסמלים בקלפים, לימוד ותרגול קלפי טארוט, תחזית שבועית ושנתית בכל תחומי החיים, הארקנה הגדולה, הארקנה הזוטרה ועוד.

פרטים נוספים: הלימודים מתקיימים על פי מתכונת אישית, בשעות גמישות על פי ביקוש.

מוסדות לימוד: מסלול הלימוד של ענבל לוי, מבט לעתיד.

הקלפים לא משקרים
הקלפים לא משקרים

אסטרולוגיה
אחת מן המסורות העתיקות בעולם בה השימוש לחיזוי העתיד מתבצע על פי גרמי שמיים, ירח, שמש, כוכבים ונקודות אופק. השיטה מתחלקת על פי דתות שונות ומכילה בתוכה גם את מפת המזלות והתכונות הניתנות לכל מזל ומזל לפי תאריכי הלידה.

מה לומדים: הכרת המפה האסטרולוגית עד לקריאת אישיותו של כל משתתף.

פרטים נוספים: הקורס מתבצע על ידי סדרה בת 12 פרקים בצפייה במחשב.

מוסדות לימוד: המכון לאסטרולוגיה הוליסטית בשיטת קרני צור

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד