072-3300504

אוהבים חיות? הפכו את האהבה למקצוע

אם הכלב הוא החבר הכי טוב שלכם, הספר האהוב עליכם הוא ד"ר דוליטל והסביבה הטבעית שלכם היא פינת הליטוף, זה הזמן ללכת עם הלב ולהתמקצע בתחום שתמיד חלמתם עליו

20-05-2014 17:07:00

מערכת היחסים המיוחדת ואהבה הגדולה שיש בין בני האדם והחיות שלהם הן משהו שלא ניתן להסביר במילים. עוד מתקופת הילדות זכור לכולנו שמפגש הראשון עם בעלי חיים בגן החיות נחשב לבילוי הכי אטרקטיבי שיש.

ובכן, במידה והקסם עדיין לא פג וכל מפגש שכזה ממשיך לרגש ולהקסים אתכם, ייתכן ועליכם לשקול בחיוב לימודי ווטרינריה. אך במידה ושבע שנות לימוד היא תקופה ממושכת מדי, או שאתם רוצים לעבוד עם בעלי חיים, אבל בצורה שונה מרפואה, ישנם מקצועות נוספים שיוכלו להתאים בדיוק בשבילכם. הכירו את תחומי הלימוד שיאפשרו לכם להפוך את האהבה לבעלי החיים למקצוע אמיתי.

קחו את האהבה צעד אחד קדימה
קחו את האהבה צעד אחד קדימה

טיפול רגשי בעזרת בעלי חיים
בשנים האחרונות תחום בסיוע בעלי חיים הולך צובר תאוצה בארץ ובעולם. הטיפול הרגשי נעזר בבעלי חיים ומבוסס בעיקר על הקשר הטבעי בין האדם לחיה, וכן מתמקד במבנה הטיפולי המשולש: מטפל, מטופל בעל חיים.

מה לומדים? פסיכולוגיה ופסיכותרפיה בשילוב מסלולי הכשרה טיפוליים, עבודה טיפולית רגשית בקרב אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים והדרכות קבוצתיות על ידי אנשים מנוסים בתחום.

פרטים נוספים: לימודי התעודה נמשכים כשנה. כחלק מתנאי הקבלה יש לעבור ראיון אישי ולבצע במהלך השנה את שעות הפרקטיקום הנדרשות.

מוסדות לימוד: המכללה האקדמית לחינוך אורנים, סמינר הקיבוצים, מכון טראמפ לימוד שיקום בבית איזי שפירא, כלבים בישרות אנשים, המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן.

החתול שיעזור לכם על ספת הפסיכולוג
החתול שיעזור לכם על ספת הפסיכולוג

אילוף כלבים
כחלק מבניית התקשורת בין הכלב לבעליו, נועד אילוף הכלבים גם לטפל בבעיותיו התנהגותיות של הכלב להכיר את האופי שלו ולהתמודד עם האגרסיביות וחוסר יכולת ציות לפקודות. מספר תכונות הכרחיות על מנת לעסוק בתחום זה הן: סבלנות, רמת איפוק גבוהה וכן שליטה עצמית.

מה לומדים? חינוך גורים, יצרים ותכונות, קודים של שפת הגוף, אבולוציה, פסיכולוגיה של הכלב, קבוצות גזעים, אנטומיה ותרגולים מעשיים בשילוב מגוון כלבים.

פרטים נוספים: תעודת מאלף הכלבים ומטפל בבעיות התנהגות הכלב תינתן לאחר כשנה. בנוסף ידרשו במהלך הלימודים תרגולים מעשיים בכלבייה. המסלול מציע גם התמחות בכלבי עבודה וכלבנות טיפולית.

מוסדות לימוד: MY DOG בית החולים הווטרינרי האוניברסיטה העברית, HOW 2 בית הספר להכשרת מאלפים בשיתוף מכללת לוינסקי לחינוך, כלבים בשירות אנשים.

עם סבלנות ואיפוק כל כלב ניתן לאלף
עם סבלנות ואיפוק כל כלב ניתן לאלף

ספרות וטיפוח לכלבים וחתולים
כלבים מגונדרים עם פפיונים ותסרוקות מוגזמות לגופם הוא לא דבר חריג בימינו. טרנד הכלב המטופח תפס תאוצה והעלה את הביקוש בקרב ספרי כלבים. מחוברים לצד האסתטי שלכם ומשוגעים על חיות? בעזרת סבלנות ויצירתיות מתפרצת תוכלו להפוך לספרי כלבים וחתולים

מה לומדים? גידול נכון של כלבים וחתולים, אבות המזון, עזרה ראשונה, תכנים פיזיולוגים ווטרינרים, דרכי התמודדות יעילות עם כלבים בעלי תכונות ומזג שונה, התנסות מעשית וטיפוח כלבים גזעיים ומעורבים.

פרטים נוספים: כחלק מתנאי הקבלה עלייך יהיה לעבור ראיון אישי. בנוסף כלבים מכל הסוגים יעמדו לרשותך לצורך אימון והתמקצעות בתחום.

מוסדות לימוד: MY DOG בית החולים הווטרינרי האוניברסיטה העברית.

עכשיו אפשר לצאת לסיבוב בשכונה
עכשיו אפשר לצאת לסיבוב בשכונה

רכיבה טיפולית
רכיבה טיפולית על סוסים הפכה בשנים האחרונות לשיטה נפוצה מאוד בקרב אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. חלק מתפקידם של מדריכי הרכיבה הוא לאתר את הקושי של המטופל, ליצור עבורו תנאים להתקדמותו האישית וליצור עימו תקשורת נכונה ושתסייע לו להשתלבות בחברה.

מה לומדים?הכרת היכולות והמגבלות של המטופל, המטפל והסוס באינטראקציה טיפולית, הכרת הוראות הבטיחות והטיפול בסוסים, שיווי משקל, יציבה, תנועה ופסיכולוגיה התפתחותית.

פרטים נוספים: יש להגיע עם ניסיון מוקדם ברכיבה על סוסים. כחלק מתנאי הקבלה יש צורך לעבור ראיון אישי ובנוסף להצטייד באישור רפואי לביצוע הקורס ולביצוע פעילות גופנית.

מוסדות לימוד: המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון, המכללה הטכנולוגית רופין, סמניר הקיבוצים, בית הספר סוסים ואנשים.

אפקטיבי מטיפול לטיפול
אפקטיבי מטיפול לטיפול

אח/ אחות וטרינרים
מעוניינים להציל את החיות ולבלות במרפאה בצמוד לווטרינר? השתלבו בתכנית הלימודים המעניקה ידע תיאורטי, תהליכים רפואיים כירוגיים ומיומנויות טיפוליות הדרושות לטיפול בבעלי חיים.

מה לומדים? התנהגות בעלי חיים, אנטומיה, פתלוגיה קלינית, תזונת בעלי חיים, רדיולוגיה, רפואת פנים והרדמה.

פרטים נוספים: לימודי התעודה מיועדים לאוהבי החיות בכלל ולתחום הטיפול בפרט.

מוסדות לימוד: מכון מגיד מבית האוניברסיטה העברית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד