072-3300504

גברים, הטעויות שאסור לעשות בדייט ראשון

דייט ראשון הוא הרושם הראשוני שאתם עושים על הצד השני. טעויות קטנות יכולות להיות משמעותיות ולשנות את התמונה. כדי שתשאירו רושם טוב, כדאי שתשננו את החוקים הבאים ותיישמו אותם

הדס נתנאל | 15-05-2014 16:02:00

בכל יום יש כמה עשרות זוגות שיוצאים לדייט ראשון ומנסים להבין אם מצאו את אהבת חייהם. לעיתים יוצא מזה סיפור אהבה ולפעמים זה קצת פחות מסתדר, אבל דבר אחד בטוח - הרושם הראשוני נקבע בפעם הראשונה שנפגשים, משפיע על הפגישה הבאה ומכריע על גורלם.

אז מה הם הדברים הקטנים שגבר יכול לעשות בדייט ראשון כדי לזכות בכמה נקודות אצל בחורות? כדי שלא תשברו את הראש, אספנו לכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לקנות את ליבה.

החוקים שיובילו לדייט מוצלח
החוקים שיובילו לדייט מוצלח

שריין מקומות לארוחת ערב
במקום להתלבט ולהתמהמה במשך שעות לאן לצאת ומה לעשות בדייט הראשון, קח את ההחלטה לידיים שלך והזמן מקום מראש. אפשר להתייעץ עם בת הזוג אם היא מעדיפה סרט או מסעדה, אך אם אתה רוצה לשמור על רושם טוב, עשה זאת בעצמך.

אם קבעתם לצאת באחד מימי סוף השבוע, כדאי לשריין מקום מבעוד מועד, כדי שלא תצטרכו להתפשר על חומוסייה. גם בעיות אוכל יכולות להשפיע על הפגישה, למשל, אם תקח אותה למסעדת בשרים יוקרתית בעוד הבחורה טבעונית, הרצון הטוב לא יבוא לידי ביטוי.

אסוף אותה מהבית
רוב הבחורות יעידו שגבר שאוסף בחורה מהבית, מראה על רצינות והתנהגות מכבדת. ומה אתה מעדיף? לחכות במסעדה לבדך ולגווע ברעב, או להמתין ברכב עם מזגן ומוזיקה טובה? "אין לי אוטו זה לא תירוץ", תמיד אפשר לשאול רכב מחבר או להגיע יחד במונית.

יש המון פתרונות יצרתיים, אפשר לקבוע במקום שקרוב לשניכם ולהגיע ברגל, העיקר להגיע ביחד. אומנם מדובר בהשקעה כספית, אך אם הדייט חשוב אז תוכיח את עצמך.

תאסוף אותה מהבית ותגיעו יחד לבלות
תאסוף אותה מהבית ותגיעו יחד לבלות

להחמיא ולהראות עניין
נכון, פחות מעניין אותך הלבוש והמראה, אך מצד שני אל תשכח שהבחורה עמדה שעות מול המראה בכדי לטפח את עצמה ולהיראות במיטבה ומילה טובה יכולה לחמם את הלב. אין צורך להרעיף שבחים ללא הרף, מחמאה אחת תעלה חיוך לבחורה.

בנוסף, בנות רבות חוזרות מאוכזבות הביתה לאחר שבן הזוג סיפר על עצמו שעות ולא טרח להביע בהן עניין. נכון ששניכם רוצים לדבר ולספר, אך אם אתה רוצה להכיר את הבחורה לעומק, רצוי שתתעניין בה ותכיר אותה.

מי משלם בסוף הדייט?
תסכים או לא, אחת הטעויות הגדולות שגברים רבים עושים היא שהם נותנים לבחורה לשלם בדייט ראשון. עד כמה שזה יראה אבסורד, זניח או חסר חשיבות – עבור בת הזוג זה נושא קריטי. אם לא תציע לשלם, אתה בעיקר תראה קמצן ויוריד משמעותית את הסיכויי לדייט שני.

אומנם לנושא החשבון יש חילוקי דעות רבים, אך היו מספיק מקרים של דייטים שלא המשיכו בגלל זה. אם זה יתפתח למקום רציני, הרושם הטוב שתשאיר יהיה שווים את זה פי מיליון. ברוב המקרים, הבחורה תתווכח שהיא רוצה לשלם, אך אתה כבר יודע את התשובה (שימי טיפ).

אל תחזרו על טעות של גברים רבים
אל תחזרו על טעות של גברים רבים

אחרי הדייט הראשון, סמס
ערב שלם ביליתם יחד והנעמתם את זמנכם של השני, מן הראוי שתכבדו זה את זו בהמשך. גם אם היה זה הדייט הראשון והאחרון, מכבד לשלוח הודעה או להתקשר ולדבר. במידה ויש עניין בדייט נוסף, הודעה בסוף הערב תעזור לזה להתפתח לכיוון חיובי.

"היה לי כיף, מחכה לפעם הבאה", זאת הודעה קלילה שכל בחורה תשמח לקבל אחרי הפגישה הראשונה. גם הודעת "לילה טוב, נדבר מחר", למקרה שאתה לא בטוח איך זה יתפתח.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד