072-3300504

אביב הגיע - חופש בא

תקופת המבחנים מאחוריכם, סמסטר נוסף לפניכם וכל מה שאתם באמת רוצים זה לנוח? ובכן, פסח הגיע וזה בדיוק הזמן להוציא את הראש מהספרים לארוז כמה בגדים ולצאת לחופשה שתמלא לכם את המצברים

10-04-2014 09:03:00

נכון שעברו 3,000 שנה מאז שבני ישראל יצאו מעבדות לחירות, אבל מי סופר? לאחר כל המבחנים, ההגשות והלמידה בקבוצות הגיע הרגע שלכם לקחת פסק זמן מהלימודים ולהפוך את חופשת הפסח לחוויה של פעם בחיים. לקראת חג החירות, קבלו את רשימת היעדים הכי שווים להעביר בהם את החופש.

סטודנט חופשי ומאושר
סטודנט חופשי ומאושר

יעד: מלטה
מה יש לעשות: אם החופשה האולטימטיבית עבורכם היא בטן-גב, שמש וים תוכלו לעשות זאת במגוון החופים שהאי מציע. עוד במקום, נופים מרהיבים בכפר הדייגים, או אתרים היסטוריים עם נקודות תצפית ייחודיות, שיוכלו להוסיף לתחושת הרוגע של החופשה.

במידה ומיציתם את כל עניין השיזוף, תוכלו לשלב בחופשה גם טיולי שיט מאורגנים ללגונות מבודדות באיים הסמוכים וליהנות מצלילות צבעוניות באזור. לחובבי האקסטרים שבניכם, מוצעים טיולי ג'יפים לאורך חופי האי.

ולאן תצאו בערב? חיי הלילה במלטה מתמקדים סביב ברים, מסיבות ומסעדות המשלבות את המטבח האיטלקי והים תיכוני.

מזג אויר: חמים וקיצי.

יוקר המחיה: $ - מחירים שפויים ונוחים ביחס לארץ. ארוחת צהריים יכולה להגיע ל- 15 יורו לאדם, ובהתאם לכך גם סיבובי הקניות בשווקים המקומיים יהיו לכם נוחים.

יש לשים לב: אם הימורים זה הקטע שלכם - זה המקום, כמובן שיש להנמיך ציפיות כי בכל זאת לא הרחקתם לכת עד וגאס, אך בשילוב מזג האוויר הקיצי והאווירה האותנטית, תקבלו חווית נופש מפנקת.

כמה עולה לטוס: $450- $350 דולר

בטן-גב
בטן-גב

יעד: סיציליה
מה יש לעשות: אם אתם מחפשים את הצד האחר של איטליה ואף חובבים מושבעים של הסרט 'הסנדק', הגעתם אל המקום הנכון. האי הגדול ביותר בים התיכון שהפך לאטרקטיבי בתקופה האחרונה, מציע נופים ירוקים, חופים ארוכים, אתרי היסטוריה מטריפים כמו ההר געש הפעיל - אתנה ושווקים ססגוניים.

מרגישים מחסור בתרבות ואוכל? אל תרגישו ככה. סיבוב בעיר לקראת הערב יוכיח לכם כי מאות תיירים ממלאים את הכיכרות, המזרקות וכן בתי הקפה והמסעדות. סביב המטבח האיטלקי המסורתי לא נשאר להוסיף הרבה חוץ מלאחל
בתאבון.

מזג אויר: קיצי ויבש.

יוקר המחיה: $$ - מעט יותר יקר ממחירי הארץ, אך לא בצורה יוצאת דופן. תוכלו למצוא מנות פסטה משובחות בעלות של 20 יורו לאדם.

יש לשים לב: העיר מלאה באתרים היסטוריים, נופים משגעים ורחובות שוקקים חיים, אם מאסתם משיעור היסטוריה יתכן וזה לא המקום להגיע אליו.

כמה עולה לטוס: $600- $400 דולר

המסע אחר 'הסנדק', סיציליה
המסע אחר 'הסנדק', סיציליה

יעד: אמסטרדם
מה יש לעשות: העיר מציעה מגוון של בילויים מסוגים שונים שלא ישאירו אתכם משועממים אף לא לרגע.

האווירה המסתורית של העיר, תעלות המים הציוריות, כיכרות העיר, שוק הפרחים, מבשלת היינקן וחנויות המותגים יספקו לכם הנאה צרופה. בשילוב אכילת הצ'יפס המקומי, ביקור במוזיאון ואן גוך וסימון וי על אזור החלומות האדומים, חופשת הפסח מעולם לא נראתה טוב יותר.

מזג אויר: מעונן חלקית

יוקר המחיה: $$$ - אוכל הרחוב שמסתכם בצ'יפס והמבורגר יכול להגיע עד ל- 5 יורו, בעוד ישיבה במסעדת יוקרה יכולה להגיע עד ל- 50 יורו לאדם.

יש לשים לב: אף אחד לא היה עוצר את קרן מור על מעשייה באמסטרדם מאחר והעישון מריחואנה ברחבי קופי שופס הוא חוקי, ראו (לא) הוזהרתם.

כמה עולה לטוס: $700- $600 דולר

מיסתורין של אירופה
מיסתורין של אירופה

יעד: ברלין
מה יש לעשות: אחת מן הערים התוססות והמתוירות בעולם, המציעה מגוון רחב של אטרקציות, סגנונות ותרבויות במקום אחד. שתיית הבירה ואכילת הנקניקיות היא חלק בלתי נפרד משגרת היום.

כמו כן, השופינג במרכזי הקניות המיוחדים לצד תרבות הרחוב, אתרים היסטוריים ומסיבות במועדונים האגדיים יוצרים את העיר המושלמת עבור חופשת הפסח.

מזג אויר: שמשי ומעונן חלקית.

יוקר המחיה: $$ - המחירים בברלין זולים ונוחים בהשוואה ליעדים נוספים באירופה וזו גם אחת הסיבות שנחשבת למגנט בקרב הישראלים.

יש לשים לב: אל תיקחו את זה אישית, אם ניסיתם להיכנס לאחד ממועדוני הלילה המפורסמים ולא הצלחתם לעשות זאת, זה לא אומר שלא עברתם סלקציה, אלא שככל הנראה לא הצגתם מראה מוזר למדי.

כמה עולה לטוס: $650- $500 דולר

המסיבה הכי טובה בעיר, ברלין
המסיבה הכי טובה בעיר, ברלין

יעד: לונדון
מה יש לעשות: העיר בה הייאוש יותר נוח והצגות התיאטרון הן בין הטובות שייצא לכם לראות. אבל לא רק. אוהבי קבוצת הכדורגל יוכלו לזכות בצפייה של משחקי כדורגל איכותיים, חובבי התרבות יוכלו לבקר במגוון הגלריות והמוזיאונים, ותמיד אפשר להסתובב בפארקים הידועים ולבקר באתרים החשובים של העיר.

ומה עם קניות? בעניין הזה הסירו דאגה מליבכם, סיבוב אחד במעוז השופינג רחוב אוקספורד יסדר אתכם במלתחה חדשה לחג.

מזג אויר: מעונן וגשום.

יוקר המחיה: $$$$ - כידוע, לונדון יקרה, אך מעט ממה שהיה בעבר, זאת בעקבות היחלשות המטבע. עם כל השפע הקולינארי שהעיר מציעה, תוכלו למצוא אוכל רחוב לונדוני משובח בעלות נוחה של בין 3-7 ליש"ט, (40-20 שקלים למנה).

יש לשים לב: מאחר ולעיר יש כל כך הרבה מה להציע כדי שתגיעו עם נעליים נוחות להליכה, למרות התחבורה הציבורית המושלמת בעיר, אתם תלכו הרבה.

כמה עולה לטוס: $800- $700 דולר

באוקספורד לא תישארי בידיים ריקות
באוקספורד לא תישארי בידיים ריקות

יעד: אילת
מה יש לעשות: מדובר בהפקה הסטודנטיאלית הכי מדוברת ברוב מוסדות הלימוד במהלך כל הסמסטר. מסיבה הנמשכת לאורך כל סוף השבוע, הכוללת אלכוהול מכל הסוגים, מסיבות בריכה, ושיכרון חושים של סטודנטים שהגיעו לפרוק ולהתפרק.

מסיבת הבריכה מתקיימת כל יום כל היום וכוללת הופעות של אמנים ישראליים מוכרים, אוכל ובעיקר היכרויות.

מזג אויר: חם ומגניב.

יוקר המחיה: $ - מחירים ללא מע"מ ומעבר לכך החבילה כוללת אוכל ולינה, כך שההוצאה העיקרית לסטודנטים היא אלכוהול (ואקמול לבוקר שאחרי).

יש לשים לב: אם תכננתם קפיצה קצרה לחו"ל, אך התקציב לא אפשר זאת - קפיצה למסיבת הבריכה באילת היא חלופה לא פחות אטרקטיבית.

כמה עולה לטוס: 400 - 200 שקלים.

# סייע בהכנת הכתבה עומר בן אביר מסוכנות הנסיעות אמ.סי טרוול בתל אביב.

המצב הטבעי באילת
המצב הטבעי באילת
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד